BramvanGent Consultancy

Ben tevreden over het brandmerklogo

Marcel van der Weide Meneer Hout

Top! Vooraf helder telefonisch advies, daarna heel snel geleverd. M'n logo is uit de hand getekend, en het brandstempel ervan is echt exact gelijk tot in kleinste detail. Heel blij mee!

Kreeg per ongeluk logo in spiegelbeeld, maar kreeg direct de juiste versie nagestuurd. Topservice en topkwaliteit.

homeboy

Ik ben erg blij met mijn brandstempel met eigen logo, deze werkt goed op het hout waarvoor ik het gebruik

Keimpe Kootstra

Valt tegen , misschien moet ik er aan wennen op tot een goed resultaat te komen

Reactie JH Machining:

Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met het gebruik van de stempel; dit horen we niet vaak.
We sturen je een video via de mail met een...
We sturen je een video via de mail met een gebruiksaanwijzing en tips. Wanneer mogelijk ontvangen we graag een foto van de afdrukken die je nu maakt, zodat we je beter advies kunnen geven.

madebijpaula.nl

Super blij met mijn eigen persoonlijke brandstempel. Nu kan ik lekker op elk eigen gemaakte kunstwerken een stempel zetten.

Marella Dupree

Super!

Groot Goylant - GB 450012 Anken

Zeer snelle levering! Doet wat je verwacht

Schatorië Dakbedekkingen Kessel BV

al met al een...
Mijn zoon was er zeer content over
het was namelijk een kado voor zijn bedrijf wat hij dit jaar was begonnen
prettig contact met JH en vlotte reactie en levering
al met al een dikke plus