Yuri

Heel blij met m’n stempel. Goed mail contact over mijn afwijkende maat wens. Goed opgepakt en snel geleverd.

Houtdraaierij de Molenput

'Ik ben erg blij met mijn brandstempel met eigen logo, deze werkt goed op het hout waarvoor ik het gebruik.'

Klaas Bel

Goed, snelle levering en keurig vakwerk wat betreft het brandmerksyempel. Het is voor mij alleen nog even uitvogelen hoe lang ik heb tegen welk soort hout kan drukken zodat het er ook mooi uit komt... Goed, snelle levering en keurig vakwerk wat betreft het brandmerksyempel. Het is voor mij alleen nog even uitvogelen hoe lang ik heb tegen welk soort hout kan drukken zodat het er ook mooi uit komt te zien.

Niels Hintzen

Snel geleverd, mooie copy van mijn logo, werkt goed op hout

Sylvia Korsten

Ik ben redelijk tevreden, ik had graag gezien dat JH machining mijn tekst had bekeken en advies had gegeven dat de tekst schraler opgezet beter zichtbaar zou zijn in het hout. De dikkere letters... Ik ben redelijk tevreden, ik had graag gezien dat JH machining mijn tekst had bekeken en advies had gegeven dat de tekst schraler opgezet beter zichtbaar zou zijn in het hout. De dikkere letters lopen nu snel dicht bij het branden.

Maaike Huijgen

Ik ben blij met het adequate contact wat we hadden, ben nog niet toegekomen aan het werken/ uitproberen met het brandstempel op leer.

IvM Infra

Na het sturen van mijn logo werd er meegedacht om het aan te passen zodat het werkbaar was om te branden. Na een paar keer over en weer aanpassen was ik akkoord.
Na een paar dagen binnen...
Na een paar dagen binnen gekregen en zag er heel professioneel uit.
Na een week geprobeerd en werkt perfect. Ik miste wel een bijpassende opbergkoffer of iets dergelijks.
Eindoordeel een topproduct

lut mertens

Ik ben inderdaad zeer blij met de stempel. hij gaat goed op het leder. Alleen moet ik nog de juiste t° voor het juiste leder ondervinden. Prima service!

Kaasborrelplank.nl

Prima service, vriendelijk en kundig