Tom P

Zeer goede ervaring

Ad Markink

Snelle levering, stempel mooi fijn (gedetaileeerd). Heb er een standaard bij gekocht om horizontaal te kunnen brandmerken . Daar kwam een probleem naar voren: het brandmerk stempel bleek niet... Snelle levering, stempel mooi fijn (gedetaileeerd). Heb er een standaard bij gekocht om horizontaal te kunnen brandmerken . Daar kwam een probleem naar voren: het brandmerk stempel bleek niet “haaks”. Het asje zit niet loodrecht in het stempel. Daardoor kreeg ik geen egaal stempel afdruk. Na contact met JH machining werd dit probleem onmiddellijk opgelost door het opsturen van een nieuw stempel. Top

Maaike Beuzenberg

Goed! Heel tevreden met mijn mooie stempel

Daan

Brandstempel werkt goed, maar het is wel een tijdje zoeken naar de juiste instelling van de meegeleverde spanningsregelaar. Snel geleverd en goed geholpen door Jelmer.

Yuri

Heel blij met m’n stempel. Goed mail contact over mijn afwijkende maat wens. Goed opgepakt en snel geleverd.

Houtdraaierij de Molenput

'Ik ben erg blij met mijn brandstempel met eigen logo, deze werkt goed op het hout waarvoor ik het gebruik.'

Klaas Bel

Goed, snelle levering en keurig vakwerk wat betreft het brandmerksyempel. Het is voor mij alleen nog even uitvogelen hoe lang ik heb tegen welk soort hout kan drukken zodat het er ook mooi uit komt... Goed, snelle levering en keurig vakwerk wat betreft het brandmerksyempel. Het is voor mij alleen nog even uitvogelen hoe lang ik heb tegen welk soort hout kan drukken zodat het er ook mooi uit komt te zien.

Niels Hintzen

Snel geleverd, mooie copy van mijn logo, werkt goed op hout

Sylvia Korsten

Ik ben redelijk tevreden, ik had graag gezien dat JH machining mijn tekst had bekeken en advies had gegeven dat de tekst schraler opgezet beter zichtbaar zou zijn in het hout. De dikkere letters... Ik ben redelijk tevreden, ik had graag gezien dat JH machining mijn tekst had bekeken en advies had gegeven dat de tekst schraler opgezet beter zichtbaar zou zijn in het hout. De dikkere letters lopen nu snel dicht bij het branden.

Maaike Huijgen

Ik ben blij met het adequate contact wat we hadden, ben nog niet toegekomen aan het werken/ uitproberen met het brandstempel op leer.