Ròbin

Goed! Logo zag er super uit, helaas werkt het wat minder goed op biefstuk, omdat deze te 'rauw' is. Op een broodje werkte het wel heel goed.

Jami

Tevreden met de snelle levering, goede communicatie en duidelijke website.

Iwan ten Bruggencate

Top ,werkt perfect !!

Houttonen

Mooi stukje werk en maakt mooie stempels ondanks de kleine letters!

Erica

Prima service en zelfs meteen gebeld om even te overleggen. Prima advies gekregen en de stempel werkt erg mooi op hout.

Bianca Viveen/zorgenzekerheid personeelsvereniging

Hidde was zeer behulpzaam en gaf me de juiste adviezen voor de stempel super blij mee en heel erg snel geleverd

Project Palmboom

Super service, na binnenkomst van de eerste brandstempel met mijn logo was ik niet 100% tevreden. Na contact, met uitleg en afdrukvoorbeelden, begrepen ze wat ik bedoelde. Hierop kreeg ik meteen een... Super service, na binnenkomst van de eerste brandstempel met mijn logo was ik niet 100% tevreden. Na contact, met uitleg en afdrukvoorbeelden, begrepen ze wat ik bedoelde. Hierop kreeg ik meteen een nieuwe stempel toegezonden.
Mijn volgende logo ga ik hier wederom bestellen.

Dennis Meijer

Mega blij met het eindresultaat. Ons eigen ontwerp opgestuurd en ze hebben het ontwerp zo gemaakt dat het precies past binnen de stempel qua grootte. Levering was super snel, vele malen sneller dan... Mega blij met het eindresultaat. Ons eigen ontwerp opgestuurd en ze hebben het ontwerp zo gemaakt dat het precies past binnen de stempel qua grootte. Levering was super snel, vele malen sneller dan op de website staat qua levertijd. Helemaal tevreden dus.

Sophie

Super snelle en goede service.