Ruim assortiment prachtige sieraden

Ring besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Helaas was deze niet op voorraad. Ben hierover niet geinformeerd dat zou wel netjes zijn geweest. Heb ik gebeld waar de ring was ( na 3 dagen nog... Ring besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Helaas was deze niet op voorraad. Ben hierover niet geinformeerd dat zou wel netjes zijn geweest. Heb ik gebeld waar de ring was ( na 3 dagen nog niet geleverd) ben ik heel netjes geholpen. De ring is zelfs nog versneld verstuurd zodat ik hem toch optijd had voor de verjaardag van mijn dochter. Hartelijk dank ! top service.

Ans

Goed en netjes maar wel iets te duur

Yvonne Hartsink

Goed,snel en keurig netjes geleverd

Anita Badenbroek

Ik heb op zich wel een goede ervaring met dit bedrijf, ik moest langer dan ik dacht op mijn bestelling wachten maar uiteindelijk hebben ze mijn bestelling in 2 delen verzonden. Het is niet handig,... Ik heb op zich wel een goede ervaring met dit bedrijf, ik moest langer dan ik dacht op mijn bestelling wachten maar uiteindelijk hebben ze mijn bestelling in 2 delen verzonden. Het is niet handig, vind ik, om bij een grotere bestelling te wachten tot alles binnen is, maar goed, alles werd dan toch geleverd en een excuus briefje erbij en een kleine attentie maken het dan ook wel weer goed. Of ik een volgende keer weer zou bestellen weet ik niet, misschien wel, misschien ook niet. Laat het even open.

Connie Hage

Prima sercvice hoor. Na mijn bestelling kwam er eerst ee mailtje dat het bestelde artikel niet meer voorradig was terwijl k het wel in mijn winkelmandje had en afgerekend haf.
Maar idd heel...
Maar idd heel snel toch in orde genmaakt en steeds direkt een terugkoppeling.
Prima resultaat een hele mooie N=Melano ring en precies op tijd. echt aan te bevelen.