Snelle verzending en leuke verpakking met presentje voor de koper

Daisy

4/10

Nooit nog bestelling vanuit België

Kelly

1/10

Een armband besteld. Bij levering bleek die kapot te zijn. Hier direct een melding van gemaakt en de armband retour gestuurd. Krijg ik een email dat de armand gebruikssporen en verkleuringen... Een armband besteld. Bij levering bleek die kapot te zijn. Hier direct een melding van gemaakt en de armband retour gestuurd. Krijg ik een email dat de armand gebruikssporen en verkleuringen vertoont en dat de armband weer naar mij wordt toegestuurd. Nogmaals aangegeven dat ik de armband zo heb binnengekregen en na wat heen en weer gemail blijk ik gewoon pech te hebben. Hun leveren kapotte, gebruikte armbanden en ik zit met de schade!

Reactie Jewelz & More:

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Het spijt ons dat wij je niet beter van dienst konden zijn en je daardoor niet tevreden bent. In de toekomst zullen wij er... Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Het spijt ons dat wij je niet beter van dienst konden zijn en je daardoor niet tevreden bent. In de toekomst zullen wij er alles aan doen om dit te voorkomen.

10/10

Prima, snelle levering.

7/10