N

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor je positieve review!

Marleen

Super service: ik bestelde een ring en verwisselbaar steentje van 2 verschillende collecties. Toen kreeg ik een app of ik hiervan op de hoogte was, zodat ik er niet pas thuis achter zou komen dat... Super service: ik bestelde een ring en verwisselbaar steentje van 2 verschillende collecties. Toen kreeg ik een app of ik hiervan op de hoogte was, zodat ik er niet pas thuis achter zou komen dat dat steentje niet op die ring zou passen. Verder mooie spullen, snelle levering, top!

Beste Marleen,
Bedankt voor de 5 sterren, dat doet ons goed! Wij wensen je veel plezier van je bestelling.

Jeanette Mulder

Het uitpakken van de bestelling is een feestje, zo leuk is het ingepakt!

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor je mooie review Jeanette, daar worden wij blij van! Veel plezier van je bestelling!

Corine

Jammer dat het pakketje nog niet is bezorgd zou vrijdag al komen. en nu komt het pas woensdag

Beste Corine,
Beste Corine,
Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend dat het bezorgen van je pakketje wat langer heeft geduurd. Door de drukte bij de verzenddienst kan het pakketje wat langer onderweg zijn geweest dan je gewend bent. Wij hopen op je begrip hiervoor.
Veel plezier van je bestelling!

Marjolein

Goede en fijne service

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor de 5 sterren, Marjolein! Veel plezier van je bestelling.

Cindy

Nette en snelle levering. Leuk attentie erbij. Wellicht is het mogelijk om de factuur en het presentje zonder plastic te verpakken. ;)
Leuke sticker ook op de verpakking. Net dat beetje extra.

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor je mooie review, Cindy! Daar worden wij blij van! Bedankt voor de tip wat betreft het plastic, dit nemen wij zeker mee.

Havelaar

Mooi sieraard! Heel blij mee

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor de 5 sterren en veel plezier van je bestelling!

Anja Soeters

Super goed

Reactie Jewelz & More:

Bedankt voor je positieve review, Anja! Dat doet ons goed!

Noëlle Beijers

Goede ervaring, makkelijke webshop, erg behulpzaam. Het product werd perfect geleverd. Het was een feestje om het uit te pakken.

Reactie Jewelz & More:

Wat een mooie review Noëlle, bedankt! Veel plezier van je bestelling!

A

Netjes verpakt, verzending wel wat traag

Beste,
Beste,
Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend dat je je pakketje wat laat hebt ontvangen. Door drukte bij de verzenddienst kan het helaas zo zijn dat pakketjes wat langer onderweg zijn.
Wij hopen op je begrip en wensen je veel plezier van je bestelling!