Heldere foto’s, goede omschrijving van product

E A RUMESER

Uitstekende ervaring, zowel telefonisch als e-mail contact. Afspraken prima na gekomen.

Duidelijk en overzichtelijke website.

MOGELIJKHEID OM ALLE TYPE/MERKEN BANDEN SETS INRUILEN

Robert

Goed product, goed verpakt en snelle verzending

Duidelijke omschrijving van de velgen inclusief goede foto's

DOT code van de banden vermelden

Gerard

Set winterwielen gekocht

Snelle levering in goede verpakking

Website snel bijwerken als wielen zijn gekocht, stonden er na betaling nog op.

Tim

Levering van velgen was naar tevredenheid, kwaliteit was ook perfect en zoals beloofd. Communicatie via e-mail verliep uiterst moeizaam, geen reactie of pas na nabellen.

levering, goede producten

werkproces mbt beantwoording van email is slordig

Alain

Positieve ervaring

Goed in het nakomen van afspraken!

GSD

Goede communicatie via online chat. Mooie velgen, goede banden.

Mooi breed aanbod.
Geleverde velgen in uitstekende staat

De productie datum van de banden op de website vermelden. Mijn banden waren helaas al 4 jaar oud..

Heel tevreden, originele velgen, goede banden, snelle levering

goede kwaliteit

nvt

Snel en adequaat

Duidelijkheid

MvD

Snel geleverd en de velgen zijn in uitstekende staat! De (winter)banden zijn ruim 5 jaar oud en was niet vermeld op de website, had ik ze niet zo erg nodig gehad dan waren ze hierdoor waarschijnlijk... Snel geleverd en de velgen zijn in uitstekende staat! De (winter)banden zijn ruim 5 jaar oud en was niet vermeld op de website, had ik ze niet zo erg nodig gehad dan waren ze hierdoor waarschijnlijk retour gestuurd.

Setje BMW naafdoppen nabesteld omdat ze er niet standaard bij zaten voor €25,- (excl. verzendkosten). De set kreeg ik binnen en dit bleek de verkeerde maat te zijn. Retour gestuurd en ik wacht nu nog steeds op de juiste set.. Zal wel goed komen maar ben inmiddels al een maand bezig.

Nette velgen

Communicatie, productomschrijving

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Beste Max bedankt voor je review, het klopt dat bij u per abuis de verkeerde set is geleverd. We hebben samen afgesproken dat er een alternatieve set kostenloos omgeruild wordt. Excuses voor het... Beste Max bedankt voor je review, het klopt dat bij u per abuis de verkeerde set is geleverd. We hebben samen afgesproken dat er een alternatieve set kostenloos omgeruild wordt. Excuses voor het ongemak!