Frank

Heel positief. Velgen waren in onberispelijke staat en de banden conform volgens de info op de website. Alleen de bevestiging van de leveringstermijn bleef in het begin beetje onduidelijk, maar... Heel positief. Velgen waren in onberispelijke staat en de banden conform volgens de info op de website. Alleen de bevestiging van de leveringstermijn bleef in het begin beetje onduidelijk, maar kreeg nadien wel een track & trace mee, waardoor het op te volgen was.
Alles bij elkaar heel tevreden met mijn aankoop. Een aanrader!

Kwaliteit van het geleverde product is top

Communicatie over de leveringstermijn

Sander

Super

Overzichtelijk aanbod, makkelijk bestellen en snelle levering.

Paul Uildriks

Winterset + naafdoppen besteld in september. Set geleverd na een week en naafdoppen worden ondanks toezeggingen niet geleverd. Naafdoppen zijn wel betaald in september en het is inmiddels december.... Winterset + naafdoppen besteld in september. Set geleverd na een week en naafdoppen worden ondanks toezeggingen niet geleverd. Naafdoppen zijn wel betaald in september en het is inmiddels december. Grappig om te zien dat ze de naafdoppen mog steeds aanbieden op de website! Pas op met bestellen!!

Wees eerlijk, houdt he llant op de hoogte en lever wat je beloofd!

Amitic

Tot nu toe geen

Loek

Goede service, snelle levering

Goede informatie over product

Meerdere exact dezelfde gebruikte sets, zelfde profiel? Hoe mogelijk?

Wim

Tweedehands velgen met winterbanden gekocht. Er bleek een foutje in de website geslopen... Heel goed opgelost door JD : andere voorgesteld die beter waren maar aan zelfde prijs zijn de banden... Tweedehands velgen met winterbanden gekocht. Er bleek een foutje in de website geslopen... Heel goed opgelost door JD : andere voorgesteld die beter waren maar aan zelfde prijs zijn de banden ondertussen correct thuis geleverd. Perfecte service !

Goede communicatie, snelle levering, super correct

pff, weet niet. foutje dat op website stond is meer dan behoorlijk rechtgetrokken dus was in mijn voordeel....

particulier

goed

? had 4 winterbanden besteld maar
kreeg 2 winter en 2 viersezoens banden

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Bedankt voor uw review, we hebben uw verbeterpunt nagekeken voor zover wij kunnen zien zijn er 4 winterbanden geleverd (2x Goodyear 2xBridgestone). We kunnen u echter telefonisch en per mail niet... Bedankt voor uw review, we hebben uw verbeterpunt nagekeken voor zover wij kunnen zien zijn er 4 winterbanden geleverd (2x Goodyear 2xBridgestone). We kunnen u echter telefonisch en per mail niet bereiken voor meer informatie, Wij vragen u om contact met ons op te nemen!

Gordon Ingham

Excellent

Quality of service, good packaging and fast delivery

None

Sander

Prima bedrijf. Ruimte om vragen te stellen en te overleggen. Alles netjes en snel geleverd.

Kennis, levering en communicatie.

Wel wat vaag over de mm op de band. Moet je echt navraag naar doen.