Haegeman Kristof

10/10

We hebben een wielset besteld. Ging heel vlot online.

Grondige kennis ivm Bandendrukcontrolesysteem

E.C.Visser

6/10

Het liep niet helemaal zoals het moest , eerst waren de velgen met banden die ik via de site gekocht en betaald heb verkocht, ik kreeg wel netjes een alternatief aangeboden. Ik kreeg een... Het liep niet helemaal zoals het moest , eerst waren de velgen met banden die ik via de site gekocht en betaald heb verkocht, ik kreeg wel netjes een alternatief aangeboden. Ik kreeg een verzendbevestiging zonder track en trace en later bleek dat de velgen helemaal niet verzonden waren, ik heb anderhalve week moeten wachten op mijn bestelling

netjes en beleefd

betere informatie naar de klant toe en geen verzendvestiging sturen als de bestelling niet verzonden is en velgen die al verkocht zijn van de site halen.

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Bedankt voor uw review! Door een systeemfout is uw order niet tijdig behandeld. Omdat u de wielset dringend nodig was hebben wij u de wielset per expressdienst toegestuurd de wielset werd 1 dag... Bedankt voor uw review! Door een systeemfout is uw order niet tijdig behandeld. Omdat u de wielset dringend nodig was hebben wij u de wielset per expressdienst toegestuurd de wielset werd 1 dag later geleverd bij u op Ameland. Nogmaals excuses voor de vertraging!

René Sloots

5/10

Zending werd aangeboden terwijl ik niet thuis was en dat kwam omdat er geen track&trace code was gestuurd en zodoende had ik ook niet de optie om neerzet toestemming te geven. Nu moet ik wachten tot... Zending werd aangeboden terwijl ik niet thuis was en dat kwam omdat er geen track&trace code was gestuurd en zodoende had ik ook niet de optie om neerzet toestemming te geven. Nu moet ik wachten tot 2 juni.

De vier wielen met nagenoeg nieuwe banden werden aangeboden voor een nette prijs.