Estor bv

Zeer tevreden

Goede duidelijke omschrijving klopt precies met wat je krijgt. Netjes en snel geleverd.

Harrold

Superfijn zakendoen. Duidelijke omschrijving op website. Snelle levering. Voldoet aan verwachtingen

voldoet aan verwachting. Snelle levering.

F. De Meyer

Uitstekend.

Correcte producten volgens omschrijving, goede communicatie.

Geen.

Daan Versteeg

Zeer positief

Snel. Bereikbaar. Meedenken. Prijs kwaliteit

Zou nog beter kunnen aangeven of bepaalde velgen wel/niet geschikt zijn voor oudere/nieuwere modellen. Is me nu telefonisch toegelicht.

Davy

Top!

Snelle, correcte levering!

Haegeman Kristof

We hebben een wielset besteld. Ging heel vlot online.

Grondige kennis ivm Bandendrukcontrolesysteem

E.C.Visser

Het liep niet helemaal zoals het moest , eerst waren de velgen met banden die ik via de site gekocht en betaald heb verkocht, ik kreeg wel netjes een alternatief aangeboden. Ik kreeg een... Het liep niet helemaal zoals het moest , eerst waren de velgen met banden die ik via de site gekocht en betaald heb verkocht, ik kreeg wel netjes een alternatief aangeboden. Ik kreeg een verzendbevestiging zonder track en trace en later bleek dat de velgen helemaal niet verzonden waren, ik heb anderhalve week moeten wachten op mijn bestelling

netjes en beleefd

betere informatie naar de klant toe en geen verzendvestiging sturen als de bestelling niet verzonden is en velgen die al verkocht zijn van de site halen.

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Bedankt voor uw review! Door een systeemfout is uw order niet tijdig behandeld. Omdat u de wielset dringend nodig was hebben wij u de wielset per expressdienst toegestuurd de wielset werd 1 dag... Bedankt voor uw review! Door een systeemfout is uw order niet tijdig behandeld. Omdat u de wielset dringend nodig was hebben wij u de wielset per expressdienst toegestuurd de wielset werd 1 dag later geleverd bij u op Ameland. Nogmaals excuses voor de vertraging!

René Sloots

Zending werd aangeboden terwijl ik niet thuis was en dat kwam omdat er geen track&trace code was gestuurd en zodoende had ik ook niet de optie om neerzet toestemming te geven. Nu moet ik wachten tot... Zending werd aangeboden terwijl ik niet thuis was en dat kwam omdat er geen track&trace code was gestuurd en zodoende had ik ook niet de optie om neerzet toestemming te geven. Nu moet ik wachten tot 2 juni.

De vier wielen met nagenoeg nieuwe banden werden aangeboden voor een nette prijs.

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Bedankt voor uw reactie, zoals telefonisch besproken heeft onze verzendpartner u een track en trace code verstuurd, deze heeft u door onduidelijke reden helaas niet mogen ontvangen! Gelukkig is... Bedankt voor uw reactie, zoals telefonisch besproken heeft onze verzendpartner u een track en trace code verstuurd, deze heeft u door onduidelijke reden helaas niet mogen ontvangen! Gelukkig is verder alles op 2 juni naar tevredenheid geleverd! Bedankt voor uw reactie en veel plezier met uw wielset

FIRE STOP Holland

Aankoop velgen online ging makkelijk en duidelijk

duidelijke site

na aankoop afspraken niet nagekomen

JUSTNJOY BV

Zeer goed

Correct, vlot contact via email, mooie velgen

lijmresten op velgen van?