Bloemmen Danny

Correcte en snelle levering

snelle en correcte levering

neen

Gijsbert Jan van Steenis

Eerst telefonisch contact gehad, keurig te woord gestaan.

Daarna de bestelling op de website gedaan.

Binnen 3 werkdagen geleverd.

Top velgen !

Snelle levering !

Cas

Goede klantenservice

E.J. Westerink

Makkelijk te vinden. Goede website. Makkelijk bestelproces. Info van website lijkt niet te kloppen met feitelijk product.

Duidelijke en complete informatie.

Wees eerlijk over de staat van de banden. Advertentie zegt 4x nieuw afgemonteerd. Actuele profieldieptes bleken ca 5 mm en banden zijn okay maar lijken zeker niet ongebruikt

Reinder Evers

Ruime keus mooie velgensets

Velgen zijn ook echt in nieuwstaat. Levering is snel en de velgenset wordt goed verpakt op een pallet geleverd.

Geen. Ga zo door!

vanhandehove

Suite a des recherche sur 2 mains,je suis tomber sur votre société sur internet, après vérification et question sur les roues en vente, j'ai commandé 4 roues complètes et recommande vivement suite à... Suite a des recherche sur 2 mains,je suis tomber sur votre société sur internet, après vérification et question sur les roues en vente, j'ai commandé 4 roues complètes et recommande vivement suite à mon expérience.

Communication, réponse rapide, sécurité d'achat

Pour envoyer des colis, en un seul envoie si possible car stress ;-)

S. van Kampen

What you see is what you get.

De omschrijving klopt met het product en verzending is goed geregeld. De velgen waren echt mooi!

Claus

Alles verloopt heel vlot. De wielen en de banden zijn in perfecte staat zoals verwacht.

Gemakkelijk en correct

Eric Franck

De gekochte bmw velgen stonden afgebeeld met een afdekplaat om de bouten niet zichtbaar te hebben. Het bmw logo maakte hier deel van uit (naafdop) , maar deze had ik niet nodig. Bij de levering... De gekochte bmw velgen stonden afgebeeld met een afdekplaat om de bouten niet zichtbaar te hebben. Het bmw logo maakte hier deel van uit (naafdop) , maar deze had ik niet nodig. Bij de levering ontbraken de afdekplaten , daardoor zijn de bouten zichtbaar en kon ik mijn eigen naafdoppen niet installeren. Mijn verzoek naar dit ontbrekende stuk werd afgewimpeld en men vermelde dat ik de naafdoppen kon bestellen. Heb ik dan maar gedaan.

nee

duidelijke vermeldingen maken wat aangeboden wordt en wat niet voor de vermelde prijs

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

U heeft bij ons een wielset besteld zonder naafdoppen, deze zijn bij elke wielset optioneel te bestellen door deze optie aan te vinken.
Na ontvangst van uw bestelling heeft u per mail contact...
Na ontvangst van uw bestelling heeft u per mail contact gezocht met ons omtrent de naafdoppen.
Wij hebben toen aangegeven dat wij deze alsnog kunnen toesturen voor de aangegeven prijs plus verzendkosten, u bent hiermee akkoord gegaan.
Na ontvangst van uw betaling hebben wij deze dan ook verzonden.
Het spijt ons dat u dit als vervelend heeft ervaren.

jw

Goed en snel

snelle reactie, snelle levering, mooie velgen