Pietersen

Positief, was iets niet mee geleverd, dat werd direct gecorrigeerd en verzonden! Top! Alles wat geleverd is, ziet er goed verzorgd uit en is van uitstekende kwaliteit. Wat er gezegd wordt op de site... Positief, was iets niet mee geleverd, dat werd direct gecorrigeerd en verzonden! Top! Alles wat geleverd is, ziet er goed verzorgd uit en is van uitstekende kwaliteit. Wat er gezegd wordt op de site qua staat vam de producten, wordt ook zo geleverd. Complimenten!

What you see is what you get...

Frederik

Goeie klantenservice en snelle levering

Snelle verzending en goede klantenservice

Op de site klopte de een deel van de informatie en de foto niet.
Ook staat er dat er nieuwe banden op zitten echter zijn deze uit 2012

Martin

Banden en velgen besteld, laten afleveren bij vakgarage

duidelijk verhaal, behoeft geen nadere uitleg.

Thijs Tulkens

Opzich een goede ervaring, alleen een naafkap is kapot gegaan tijdens het transport. Deze was los in de doos bijgevoegd. Deze is tussen de band en doos komen te zitten bij het vervoer. Is jammer... Opzich een goede ervaring, alleen een naafkap is kapot gegaan tijdens het transport. Deze was los in de doos bijgevoegd. Deze is tussen de band en doos komen te zitten bij het vervoer. Is jammer want hier heb ik extra voor betaald

Velgen goed verpakt

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Nadat wij uw bericht ontvingen over de naafdop die tijdens transport kapot is gegaan hebben wij u een vervangende naafdop toegestuurd. Hiermee is dit naar tevredenheid opgelost.

Maurits

Prima en betrouwbaar

snelle levering

Iets sneller reageren op E-mails.

Jordy Houtop

Via de chat staan ze je netjes ter woord

Word binnen de verwachte levertijd geleverd

De track en tace van het product die ik bestelde kwam niet mee maar wel binnen de 2 dagen geleverd

Reactie JD Banden & Velgen B.V.:

Helaas hadden wij op het moment van uw order problemen met de te versturen mails betreffende de track en trace.
Onze excuses voor het ongemak.

Minne Jorritsma

Perfect!

Snel en goede informatie en response

Ronald Blokhuis

Goede en snelle levering

snel geleverd, goed verpakt.

Sneller en beter reageren via de site, en na bestelling de samenvatting van het bestelde per mail versturen als bevestiging. Nu was de advertentie meteen verdwenen en kon ik niet meer nakijken wat... Sneller en beter reageren via de site, en na bestelling de samenvatting van het bestelde per mail versturen als bevestiging. Nu was de advertentie meteen verdwenen en kon ik niet meer nakijken wat ik had besteld.

Edwin van der Hammen

Vandaag mijn velgen en banden binnen gekregen. Ze zouden tweedehands moeten zijn. Niet te zien, als nieuw. Erg blij mee.

Snelle nette service over de chat, en prachtig product geleverd.

Eigenlijk niets, bij mij prima gegaan.

M.Stolk

Reageren snel ,makkelijk afspraak mee te maken .

Ik wilde velgen met zomerbanden runflats ipv winterbanden,dit stond niet op de site maar was geen probleem .

Zou het niet weten ,ga zo door .