Bastiaan Arissen

Vriendelijke verkoopster, beantwoorde al onze vragen en gaf ons alle tijd om de beslissing over de stof kleur te maken.

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn in onze winkel en dat jullie rustig de tijd hebben genomen om de juiste keuze te maken. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel loungeplezier... Wat fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn in onze winkel en dat jullie rustig de tijd hebben genomen om de juiste keuze te maken. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel loungeplezier met onze Izzy :) Groetjes van JaxxChoice.

H.J.D

Nieuwe bank mooi een zeer betaalbaar. Goede kwaliteit en service. Ook de levering was prima en vriendelijk.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Super dat de bank goed bevalt, net als onze service en de levering van de bank. We wensen je dan ook heel veel zitplezier! Mocht er wat... Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Super dat de bank goed bevalt, net als onze service en de levering van de bank. We wensen je dan ook heel veel zitplezier! Mocht er wat zijn, weet je ons te vinden. Groetjes van JaxxChoice.

Marina

Goed geholpen door Femmie bij de keuze van de bank. Snelle levering. Erg blij mee

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn te horen dat je zo goed geholpen bent door Femmie in onze winkel en dat je tevreden bent met onze snelle levering! We wensen je heel veel zitplezier met je nieuwe bank namens team... Wat fijn te horen dat je zo goed geholpen bent door Femmie in onze winkel en dat je tevreden bent met onze snelle levering! We wensen je heel veel zitplezier met je nieuwe bank namens team JaxxChoice :)

Kim

Super duidelijke en klantgerichte service!

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Kim! Mochten we nog wat kunnen verbeteren aan onze service, horen we dit altijd graag. Groetjes van JaxxChoice :)

Loods 5

Zeer goed en duidelijk in de communicatie

Reactie JAXXCHOICE:

Super dat je tevreden bent over de communicatie! Hartelijk dank voor het delen van je ervaring namens het team van JaxxChoice.

Maus

Zeer Goed

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je ervaring Maus! Groetjes van JaxxChoice :)

Geen bedrijf particulier

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie 5 sterren review! Heel veel plezier met je nieuwe stoeltjes gewenst namens het team van JaxxChoice :)

Cindy

Goed advies

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Cindy! Heel veel zitplezier met bank Lotta gewenst :) Groetjes van JaxxChoice.

Spreeuwers

Ik ben de afgelopen weken meerdere malen langs geweest omdat ik niet makkelijk een beslissing neem. Femmie en Mandy hebben mij hier enorm bij geholpen! Weer wat navragen weer een nieuw ontwerp tot... Ik ben de afgelopen weken meerdere malen langs geweest omdat ik niet makkelijk een beslissing neem. Femmie en Mandy hebben mij hier enorm bij geholpen! Weer wat navragen weer een nieuw ontwerp tot dat ik er zeker van was. Nu wachten op het eindresultaat. Kan niet wachten om heerlijk met de benen omhoog op de bank te zitten.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Mellanie! De aanschaf van een nieuwe bank is ook niet niks, gelukkig hebben Mandy en Femmie al je vragen kunnen beantwoorden :) We willen je alvast... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Mellanie! De aanschaf van een nieuwe bank is ook niet niks, gelukkig hebben Mandy en Femmie al je vragen kunnen beantwoorden :) We willen je alvast heel veel zitplezier wensen met je nieuwe bank namens het team van JaxxChoice.

Bloemberg

Femmie heeft goed meegedacht in de keuze van onze nieuwe u-bank.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je vriendelijke woorden over onze collega Femmie. Het doet ons goed te horen dat er uitgebreid met je is meegedacht bij het maken van je keuze. We wensen je dan ook alvast... Hartstikke bedankt voor je vriendelijke woorden over onze collega Femmie. Het doet ons goed te horen dat er uitgebreid met je is meegedacht bij het maken van je keuze. We wensen je dan ook alvast heel veel zitplezier met de nieuwe u-bank namens het team van JaxxChoice :)