Monique

Vanmorgen enthousiast geholpen door Mandy G..Mooie showroom..duidelijke uitleg..
Over 8 weken zijn wij een bank rijker..mede dankzij de hulp van Mandy. Dankjewel 😊
Corne en Monique T

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor jullie mooie review en vriendelijke woorden over onze collega Mandy G. Super dat jullie duidelijk zijn geïnformeerd. Het aftellen kan beginnen :) Alvast heel veel zitplezier... Hartstikke bedankt voor jullie mooie review en vriendelijke woorden over onze collega Mandy G. Super dat jullie duidelijk zijn geïnformeerd. Het aftellen kan beginnen :) Alvast heel veel zitplezier gewenst namens team JaxxChoice!

Sara

Fijn en deskundig geholpen

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Sara! Fijn dat Mandy je goed heeft geholpen bij het uitzoeken van je nieuwe bank. Alvast heel veel zitplezier gewenst met bank Veda namens team... Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Sara! Fijn dat Mandy je goed heeft geholpen bij het uitzoeken van je nieuwe bank. Alvast heel veel zitplezier gewenst met bank Veda namens team JaxxChoice :)

Ilja Jansen

Heel fijn geholpen door Femmie met het uitzoeken van mijn nieuwe bank. Naast goede kwaliteit en een scherpe prijs voor mijn bank, ook nog eens een ijzersterke service!

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemiddag Ilja, hartstikke bedankt voor je mooie complimenten over onze collega Femmie! Wij wensen je heel veel zitplezier met onze Niek :) Groetjes van JaxxChoice.

Gaby

Mega goed geholpen door Femmie bij het uitzoeken en stylen van onze eerste bank!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat super dat jullie zo goed geholpen zijn door Femmie bij het uitzoeken en stylen van jullie nieuwe bank in onze winkel. Alvast heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Matthew Camphuynder

Jansen totaal wonen

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review Matthew, namens team JaxxChoice :)

Anja Meeuwsen

Ontzettend tevreden met de bank en de geleverde service!

Reactie JAXXCHOICE:

Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met de bank en onze service Anja! Mocht er in de toekomst wat zijn, weet je ons te vinden. Groetjes van JaxxChoice :)

Eline

Super blij met m'n bank en ook heel fijn geholpen door Mandy W. Kundig en passend advies

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor je mooie 5 sterren review Eline! Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Isabelle en Charlotte Boekhorst

Goede sfeer, fijn advies en mooie spullen! Dank Mandy !!

Reactie JAXXCHOICE:

Super leuk dat jullie zijn geslaagd voor een nieuwe bank in onze winkel! Bedankt voor het schrijven van jullie review en alvast heel veel woonplezier gewenst in jullie nieuwe huisje :) Groetjes van... Super leuk dat jullie zijn geslaagd voor een nieuwe bank in onze winkel! Bedankt voor het schrijven van jullie review en alvast heel veel woonplezier gewenst in jullie nieuwe huisje :) Groetjes van JaxxChoice.

A. Donkers

Groot assortiment. We werden meteen geholpen. Wist ook alles over de bank en de stof te vertellen.

Reactie JAXXCHOICE:

Heel fijn om te horen dat ons assortiment jullie goed is bevallen en dat jullie uitgebreid zijn geholpen in onze winkel. Hartstikke bedankt voor het schrijven van deze review namens team JaxxChoice :)

Ilse

Wij zijn heel goed geholpen door Mandy Willemsen! We zijn heel blij met onze aankoop en zouden andere mensen zeker adviseren om bij haar een bank te kopen.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor jullie complimenten aan onze collega Mandy! Wij vinden het heel fijn om te horen dat jullie nog altijd blij zijn met jullie aanwinst :) Groetjes van JaxxChoice!