Anja Meeuwsen

Ontzettend tevreden met de bank en de geleverde service!

Reactie JAXXCHOICE:

Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met de bank en onze service Anja! Mocht er in de toekomst wat zijn, weet je ons te vinden. Groetjes van JaxxChoice :)

Eline

Super blij met m'n bank en ook heel fijn geholpen door Mandy W. Kundig en passend advies

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor je mooie 5 sterren review Eline! Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Isabelle en Charlotte Boekhorst

Goede sfeer, fijn advies en mooie spullen! Dank Mandy !!

Reactie JAXXCHOICE:

Super leuk dat jullie zijn geslaagd voor een nieuwe bank in onze winkel! Bedankt voor het schrijven van jullie review en alvast heel veel woonplezier gewenst in jullie nieuwe huisje :) Groetjes van... Super leuk dat jullie zijn geslaagd voor een nieuwe bank in onze winkel! Bedankt voor het schrijven van jullie review en alvast heel veel woonplezier gewenst in jullie nieuwe huisje :) Groetjes van JaxxChoice.

A. Donkers

Groot assortiment. We werden meteen geholpen. Wist ook alles over de bank en de stof te vertellen.

Reactie JAXXCHOICE:

Heel fijn om te horen dat ons assortiment jullie goed is bevallen en dat jullie uitgebreid zijn geholpen in onze winkel. Hartstikke bedankt voor het schrijven van deze review namens team JaxxChoice :)

Ilse

Wij zijn heel goed geholpen door Mandy Willemsen! We zijn heel blij met onze aankoop en zouden andere mensen zeker adviseren om bij haar een bank te kopen.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor jullie complimenten aan onze collega Mandy! Wij vinden het heel fijn om te horen dat jullie nog altijd blij zijn met jullie aanwinst :) Groetjes van JaxxChoice!

Bianca

Super service bij Jaxx Choice

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie 5 sterren review Bianca! Groetjes van JaxxChoice :)

Rowin

Een aantal maanden geleden heeft mijn moeder een bank aangeschaft met de hulp van Femmie, super fijn geholpen! Ook zijn we heel erg blij met de vlekkenservice die we erbij hebben genomen. Wij raden... Een aantal maanden geleden heeft mijn moeder een bank aangeschaft met de hulp van Femmie, super fijn geholpen! Ook zijn we heel erg blij met de vlekkenservice die we erbij hebben genomen. Wij raden JaxxChoice zeker aan!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je uitgebreide review Rowin! Wij zijn blij te horen dat je moeder tevreden is met haar nieuwe bank en onze vlekkenservice. Heel veel woonplezier gewenst voor je moeder namens JaxxChoice... Bedankt voor je uitgebreide review Rowin! Wij zijn blij te horen dat je moeder tevreden is met haar nieuwe bank en onze vlekkenservice. Heel veel woonplezier gewenst voor je moeder namens JaxxChoice :)

Jeffrey Bek

Matig

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemorgen Jeffrey, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Zou je contact met ons op willen nemen om toe te lichten waar je niet tevreden over bent? Er is bij ons geen service op je... Goedemorgen Jeffrey, wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Zou je contact met ons op willen nemen om toe te lichten waar je niet tevreden over bent? Er is bij ons geen service op je naam bekend namelijk. We helpen je graag verder! Groetjes van team JaxxChoice :)

N. Silvius

Ruim aanbod en een vlotte levering.

Reactie JAXXCHOICE:

We vinden het fijn te horen dat ons aanbod en onze levering goed is bevallen. Heel veel zitplezier gewenst namens team JaxxChoice :)

Van der haar

Fijn contact, goede adviezen, niet opdringerig

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie review! Groetjes van JaxxChoice.