T. Van der Aa

Heel fijn geholpen door Mandy Gerrits. Fijne voorwaarden en prijs

Reactie JAXXCHOICE:

Super dat je goed geholpen bent door onze collega Mandy en dat ook onze voorwaarden en prijs goed zijn bevallen. Hartstikke bedankt voor het delen van je ervaring namens het team van JaxxChoice :)

Gijs

Ontzettend fijn geholpen door Mandy G bij de aankoop van onze bank. Ze heeft ons van goed advies voorzien bij het maken van onze keuze. Ze geeft je de tijd en ruimte. We zijn heel erg blij met onze... Ontzettend fijn geholpen door Mandy G bij de aankoop van onze bank. Ze heeft ons van goed advies voorzien bij het maken van onze keuze. Ze geeft je de tijd en ruimte. We zijn heel erg blij met onze Veda bank!!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review Gijs en Britt! Het is fijn te horen dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Mandy in onze winkel en dat jullie veel woonplezier beleven van bank... Bedankt voor je mooie 5 sterren review Gijs en Britt! Het is fijn te horen dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Mandy in onze winkel en dat jullie veel woonplezier beleven van bank Veda. Nog heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Kim

Fijn geholpen!

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring Kim! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, weet je ons te vinden. Groetjes van JaxxChoice :)

Jaxxchoice

Eerst rustig rond kunnen kijken en vervolgens prettig geholpen. Veel kennis over de mogelijkheden en denken goed mee. Geven prettig advies en er zijn veel mogelijkheden om een bank na je eigen smaak... Eerst rustig rond kunnen kijken en vervolgens prettig geholpen. Veel kennis over de mogelijkheden en denken goed mee. Geven prettig advies en er zijn veel mogelijkheden om een bank na je eigen smaak samen te stellen. Zeker een aanrader om te gaan kijken!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Nick! Super dat er goed met je is meegedacht over alle mogelijkheden. We wensen je dan ook alvast heel veel zitplezier met je nieuwe bankstel namens... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Nick! Super dat er goed met je is meegedacht over alle mogelijkheden. We wensen je dan ook alvast heel veel zitplezier met je nieuwe bankstel namens het team van JaxxChoice :)

Jaxxchoice

Fijn geholpen!

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie review Lisanne! Groetjes van JaxxChoice :)

Martine

Goed!

Dankjewel Martine!

Lisette

Mooie winkel en fijne medewerkers. Mandy heeft ons goed geholpen met de keuze van de kleur van de bank en de aankoop. Ik zou Jaxxchoice anderen ook zeker aanraden.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review Lisette! Het doet ons goed om te horen dat jullie uitgebreid zijn geholpen met de kleurkeuze van jullie nieuwe bank. We wensen jullie dan ook alvast heel veel... Bedankt voor je mooie 5 sterren review Lisette! Het doet ons goed om te horen dat jullie uitgebreid zijn geholpen met de kleurkeuze van jullie nieuwe bank. We wensen jullie dan ook alvast heel veel woonplezier met Fenn! :) Groetjes van JaxxChoice.

Jorgen van Amerom

Erg leuk ontvangst door Mandy,in een ontspannen sfeer, alle tijd gekregen om te oriënteren en als we vragen hadden direct en kundig beantwoord,alle informatie duidelijk uitgelegd.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartelijk dank voor jullie mooie review over onze collega Mandy! Super om te horen dat jullie goed zijn ontvangen en alle informatie duidelijk is uitgelegd. Mochten we jullie in de toekomst nog... Hartelijk dank voor jullie mooie review over onze collega Mandy! Super om te horen dat jullie goed zijn ontvangen en alle informatie duidelijk is uitgelegd. Mochten we jullie in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, weten jullie ons te vinden. Alvast heel veel plezier gewenst met bank Maes :) Groetjes van JaxxChoice.

richard

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je review Richard. Mochten we nog wat kunnen verbeteren, horen we dat graag. Groetjes van JaxxChoice!

Rens Brantsma

Erg fijn geholpen door personeel in de winkel. Snelle levering van onze mooie bank.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Rens! Super om te horen dat je fijn bent geholpen in onze winkel en dat ook de snelle levering en de mooie bank goed zijn bevallen! Groetjes van team JaxxChoice :)