Desiree Foppen

Netjes en vriendelijk geholpen door Mandy, ze heeft ons advies gegeven over de bank. Wij zijn erg blij met onze nieuwe bank.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je vriendelijke woorden Desiree! Fijn te horen dat jullie vriendelijk zijn geholpen door Mandy in onze winkel en dat jullie erg blij zijn met nieuwe bank Mikk :) Heel veel woonplezier... Bedankt voor je vriendelijke woorden Desiree! Fijn te horen dat jullie vriendelijk zijn geholpen door Mandy in onze winkel en dat jullie erg blij zijn met nieuwe bank Mikk :) Heel veel woonplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Marlou

Mandy heeft mij keer op keer ontzettend goed geholpen. Ze was altijd uiterst vriendelijk en geen vraag was teveel 😊 Daarnaast heb ik ook nog eens een hele mooie en fijne bank mogen ontvangen! Ik... Mandy heeft mij keer op keer ontzettend goed geholpen. Ze was altijd uiterst vriendelijk en geen vraag was teveel 😊 Daarnaast heb ik ook nog eens een hele mooie en fijne bank mogen ontvangen! Ik ben fan van JaxxChoice 😁

Reactie JAXXCHOICE:

Wat worden wij blij van jouw enthousiaste review Marlou! Super dat je keer op keer zo goed bent geholpen door Mandy in onze winkel én dat je blij bent met je mooie nieuwe bank. Namens het team van... Wat worden wij blij van jouw enthousiaste review Marlou! Super dat je keer op keer zo goed bent geholpen door Mandy in onze winkel én dat je blij bent met je mooie nieuwe bank. Namens het team van JaxxChoice wensen we je dan ook heel veel zitplezier :)

Kim

Mandy heeft ons 2 keer geholpen met de keuze van een bank. Ze wist precies nog welke bank wij hadden en wat onze stijl is, hier sluit ze fijn bij aan. Daarnaast denkt ze met ons mee en neemt ze alle... Mandy heeft ons 2 keer geholpen met de keuze van een bank. Ze wist precies nog welke bank wij hadden en wat onze stijl is, hier sluit ze fijn bij aan. Daarnaast denkt ze met ons mee en neemt ze alle rust om goed mee te overwegen.

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Kim, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Super om te horen dat onze collega Mandy jullie zo goed heeft geholpen bij het uitkiezen van een nieuwe bank, passend bij jullie stijl en wensen. Heel... Hi Kim, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Super om te horen dat onze collega Mandy jullie zo goed heeft geholpen bij het uitkiezen van een nieuwe bank, passend bij jullie stijl en wensen. Heel veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, team JaxxChoice

Peter de Kok

Super fijn geholpen door Mandy. Ook een heel goed advies van haar gekregen. Erg blij met onze nieuwe bank.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie review Peter! Super dat je goed bent geadviseerd en jullie blij zijn met de nieuwe bank. Heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)

Anita en René

Wij hebben op 9 maart 2024 een bank gekocht bij JAXXCHOICE. Mede met behulp- en deskundig advies van Femmie hebben wij onze keuze gemaakt. Wij zijn bovendien bijzonder vriendelijk door haar te woord... Wij hebben op 9 maart 2024 een bank gekocht bij JAXXCHOICE. Mede met behulp- en deskundig advies van Femmie hebben wij onze keuze gemaakt. Wij zijn bovendien bijzonder vriendelijk door haar te woord gestaan.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring Anita en René! Heel fijn dat jullie deskundig zijn geadviseerd door Femmie in onze winkel. We wensen jullie dan ook heel veel woonplezier met... Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring Anita en René! Heel fijn dat jullie deskundig zijn geadviseerd door Femmie in onze winkel. We wensen jullie dan ook heel veel woonplezier met Izzy namens JaxxChoice :)

Fam. Blankenstein

Zeer goed

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor de mooie review familie Blankenstein! Groetjes van JaxxChoice :)

Esmee

Vandaag onze bank gekocht bij Jaxxchoice.
Vandaag onze bank gekocht bij Jaxxchoice.
Wat een super fijne service! Dankjewel Mandy voor je fijne hulp tijdens het maken van onze keus. Er werd echt de tijd voor je genomen en werden totaal niet op gehaast in het maken van onze keus.
Wij kunnen niet wachten tot we lekker op onze bank kunnen ploffen ;)

Reactie JAXXCHOICE:

Wat een leuke review Esmee, hartstikke bedankt! Super dat jullie uitgebreid zijn geholpen door Mandy en dat jullie zijn geslaagd voor jullie nieuwe bank. Dat wordt aftellen :) Groetjes van JaxxChoice.

Miranda van de Wetering

We hebben vandaag een bank gekocht en zijn zeer prettig geholpen. Uitgebreid advies en tips ontvangen. Hele fijne medewerkster.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring Miranda! Wij wensen jullie alvast heel veel zitplezier met de nieuwe bank namens het team van JaxxChoice :)

Cees Visbeen

Heel goed geholpen door Mandy, we werden goed geïnformeerd over de voorwaarden en de garantie en ze hielp ons bij het uitkiezen van onze bank.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring Cees! Fijn te horen dat jullie goed zijn geïnformeerd over onze voorwaarden en garantie en dat jullie geslaagd zijn voor een nieuwe bank.... Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring Cees! Fijn te horen dat jullie goed zijn geïnformeerd over onze voorwaarden en garantie en dat jullie geslaagd zijn voor een nieuwe bank. Alvast heel veel zitplezier gewenst met bank Maes :) Groetjes van JaxxChoice.

Ebru

Persoonlijk aandacht, behulpzaam. Mandy luistert naar de wensen en behoefte en geeft een oprechte/eerlijke advies gegeven.
Heel fijn gevoel aan overgehouden. Na veel winkels bezocht te hebben,...
Heel fijn gevoel aan overgehouden. Na veel winkels bezocht te hebben, is mijn keuze gevallen bij Jaxxchoice.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie complimenten over onze collega Mandy. We vinden het fijn te horen dat je persoonlijk bent geholpen en dat er goed naar je wensen is geluisterd. Daar doen wij het... Hartstikke bedankt voor je mooie complimenten over onze collega Mandy. We vinden het fijn te horen dat je persoonlijk bent geholpen en dat er goed naar je wensen is geluisterd. Daar doen wij het voor! Nogmaals bedankt en alvast veel zitplezier gewenst met je nieuwe aanwinst namens JaxxChoice :)