Peggy Hartmann

Super service

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Peggy, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Wat fijn om te horen dat onze service je zo goed is bevallen. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien! Vriendelijke groet, team JaxxChoice

Jansen Totaal Wonen

Erg fijn geholpen door Femmie Neijenhuis van Jaxxchoice bij Jansen Totaal Wonen.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Femmie. Veel plezier gewenst van je aankoop! We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien. Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Femmie. Veel plezier gewenst van je aankoop! We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien. Vriendelijke groet, team JaxxChoice

Janssen

Goede service en vriendelijke mensen

Reactie JAXXCHOICE:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze service je goed is bevallen en onze collega's je vriendelijk hebben geholpen. Mochten we onze service nog verder kunnen verbeteren, dan... Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze service je goed is bevallen en onze collega's je vriendelijk hebben geholpen. Mochten we onze service nog verder kunnen verbeteren, dan horen we dat graag! Vriendelijke groet, team JaxxChoice

Ilona Mulder-Riep

Prima service!!!!

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel Ilona! Heel veel plezier gewenst met bank Lotta namens JaxxChoice :)

Krystle

Zeer goed geholpen door Mandy en goede service!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je ervaring Krystle! Heel fijn te horen dat je goed bent geholpen door Mandy in onze winkel en dat onze service goed is bevallen. Groetjes van JaxxChoice :)

Onbekend

Prima geregeld mooie bank

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring! Als we nog wat kunnen verbeteren, horen we dat graag :) Groetjes van JaxxChoice.

Dick Veldhuisen

Wij hebben bij aflevering van de bank geconstateerd dat er een stiksel bij de rechterleuning los / gescheurd is. Wij hebben dit afgelopen maandag direct doorgegeven aan |Loods5 zij zouden het... Wij hebben bij aflevering van de bank geconstateerd dat er een stiksel bij de rechterleuning los / gescheurd is. Wij hebben dit afgelopen maandag direct doorgegeven aan |Loods5 zij zouden het doorgeven aan Jaxx. Tot op heden heb ik hier nog geen terugkoppeling op mogen ontvangen.

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemiddag Dick, onze excuses dat het wat langer duurde voordat wij contact hebben opgenomen. Inmiddels is je service melding opgepakt! We hopen dat ondanks het losgeraakte stiksel de bank verder... Goedemiddag Dick, onze excuses dat het wat langer duurde voordat wij contact hebben opgenomen. Inmiddels is je service melding opgepakt! We hopen dat ondanks het losgeraakte stiksel de bank verder goed bevalt. Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

JAXXCHOICE

Overal goed, het was prettig geweest als die thuis ook in elkaar gezet zou worden. Zo als de meeste andere bedrijven wel doen. Verder verliep alles soepel werden goed op de hoogte gebracht van alles

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en feedback! Wij leveren inderdaad op basis van dropshipment, wat betekent dat we leveren tot over de eerste drempel op de begane grond. Wij zullen... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en feedback! Wij leveren inderdaad op basis van dropshipment, wat betekent dat we leveren tot over de eerste drempel op de begane grond. Wij zullen doorgeven aan onze collega's dat dit nog beter benadrukt kan worden bij de verkoop. Nogmaals dank en heel veel zitplezier gewenst met je nieuwe bank namens het team van JaxxChoice :)

Joëlle Derks

Super fijne communicatie en duidelijke afspraken. Kwaliteit en prijs in een goede verhouding. Wij zijn heel blij met onze bank!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review Joëlle! Super te horen dat onze prijs-kwaliteitverhouding goed is bevallen, net als onze communicatie. Daar worden wij heel blij van :) Heel veel woonplezier... Bedankt voor je mooie 5 sterren review Joëlle! Super te horen dat onze prijs-kwaliteitverhouding goed is bevallen, net als onze communicatie. Daar worden wij heel blij van :) Heel veel woonplezier gewenst met bank Mikk namens het team van JaxxChoice :)

A. van Driel

Prijs kwaliteit is prima en is geleverd volgens afspraak! Zeer tevreden mee..

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Het is fijn om te horen dat onze prijs-kwaliteitverhouding je goed is bevallen en dat de bank is geleverd volgens afspraak.... Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Het is fijn om te horen dat onze prijs-kwaliteitverhouding je goed is bevallen en dat de bank is geleverd volgens afspraak. Nogmaals dank namens het team van JaxxChoice :)