Brigitte

Prettig en vriendelijk geholpen door Mandy!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5-sterrenreview en vriendelijke woorden Brigitte! Heel fijn te horen dat je zo vriendelijk bent geholpen in onze JaxxChoice Store :)

Lucas Rijnders

Goed. Snel geholpen door Mandy.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5-sterrenreview Lucas! Super dat je goed geholpen bent door Mandy. Groetjes van JaxxChoice :)

Ten Hove

Wij zijn fijn en snel geholpen door Mandy. Ze dacht goed met ons mee en gaf een eerlijk advies.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring in onze JaxxChoice Store. Fijn te horen dat Mandy jullie zo fijn geholpen heeft! Groetjes van JaxxChoice :)

von Berg

Snelle levering en goede service

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring! We horen graag wat we nog kunnen verbeteren. Groetjes van JaxxChoice :)

Aida

Waardeloos

Reactie JAXXCHOICE:

Beste Aida, wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de levering van uw bank.
Ik heb van mijn collega van de service begrepen dat er inmiddels al contact met u opgenomen is om dit netjes op te lossen. Mocht er nog iets zijn, neem dan zeker contact met ons op.

Celine Midavaine

Erg goed telefonisch geholpen door Mandy toen we de bank gingen kopen! Nu de bank binnen is ook helemaal zoals we de bank in onze gedachten hadden. Enorm blij mee

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review Celine! Fijn dat je zo goed geholpen bent door Mandy en dat de bank zo goed bevalt. Wij wensen jullie dan ook veel woonplezier met de nieuwe aanwinst :)... Bedankt voor je mooie 5 sterren review Celine! Fijn dat je zo goed geholpen bent door Mandy en dat de bank zo goed bevalt. Wij wensen jullie dan ook veel woonplezier met de nieuwe aanwinst :) Groetjes van JaxxChoice.

Erica beijer

Bij onze bank kiezen waren ze vriendelijk behulpzaam erg klantvriendelijk een 10. Maar bij levering van de bank, een dikke 0 had bank beter bij Ikea kunnen kopen. Bank , met karton en plastic zo in... Bij onze bank kiezen waren ze vriendelijk behulpzaam erg klantvriendelijk een 10. Maar bij levering van de bank, een dikke 0 had bank beter bij Ikea kunnen kopen. Bank , met karton en plastic zo in de kamer gezet, poten moest ik maar zelf doen , ging hij niet doen want hij was niet van Janssen,hoe dan in mij eentje?? Mijn mannen militaire waren op oefening, gaten waren voor geboord zei die man, helaas ook niet wat een hele slechte service, nooit meegemaakt, ook niet bij Ikea.

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemorgen Erica, wat onwijs vervelend om te horen dat de levering van onze bank niet naar wens is verlopen. Wij leveren inderdaad op basis van dropshipment, wat betekent dat we leveren tot over de... Goedemorgen Erica, wat onwijs vervelend om te horen dat de levering van onze bank niet naar wens is verlopen. Wij leveren inderdaad op basis van dropshipment, wat betekent dat we leveren tot over de eerste drempel op de begane grond. Wij zullen doorgeven aan onze collega's dat dit beter benadrukt moet worden bij de verkoop. Nogmaals vervelend om te horen. We hopen wel dat je veel woonplezier gaat beleven met je nieuwe bank. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten! Groetjes namens het team van JaxxChoice.

Ton Duijf

Snel geleverd, mooi . Afwachten mbt kwaliteit!

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Ton, hartelijk dank voor je review! Super om te horen dat je meubel snel is geleverd. Veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, team JaxxChoice

Ellen

Erg goed! Mooie producten, heel blij met de bank. Vriendelijke bezorger die de tijd nam en netjes werk heeft geleverd.

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Ellen, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview! Super om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe bank en de bezorger vriendelijk en netjes te werk ging. Veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke... Hi Ellen, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview! Super om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe bank en de bezorger vriendelijk en netjes te werk ging. Veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, team JaxxChoice

Peggy Hartmann

Super service

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Peggy, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview. Wat fijn om te horen dat onze service je zo goed is bevallen. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien! Vriendelijke groet, team JaxxChoice