Nathan

Goed geholpen door een verkoper bij Loods 5 in Zaandam en tevens door een medewerker van Jaxchoice! We zijn erg blij met de bank!!

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je leuke review Nathan! Het doet ons goed te horen dat je naar wens bent geholpen bij Loods 5 Zaandam en in onze JaxxChoice Store. En natuurlijk super dat jullie blij zijn... Hartstikke bedankt voor je leuke review Nathan! Het doet ons goed te horen dat je naar wens bent geholpen bij Loods 5 Zaandam en in onze JaxxChoice Store. En natuurlijk super dat jullie blij zijn met de bank :) We wensen jullie dan ook heel veel zitplezier namens het team van JaxxChoice.

Wil Meurders

Goede service en uitstekend product

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie review Wil! Wij wensen je heel veel zitplezier namens JaxxChoice :)

Bastiaan

Super snel geleverd en een hele fijne bank! Service was perfect, bellen netjes na of alles zo klopt. Een aanrader!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn om te horen dat de bank snel geleverd is en dat deze goed bevalt! Daar worden wij heel blij van :) Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring namens het team van JaxxChoice.

L. Janssen

Met alle rust en tijd een fijne service

Reactie JAXXCHOICE:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen en onze collega's alle tijd voor je hebben genomen. Veel plezier gewenst van de nieuwe bank! Vriendelijke... Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen en onze collega's alle tijd voor je hebben genomen. Veel plezier gewenst van de nieuwe bank! Vriendelijke groet, team JaxxChoice :)

Femke Visser

Zeer goed!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review, Femke!

Lena

We zijn heel fijn geholpen door Mandy. Ze was vriendelijk en behulpzaam. Jaxx choice geeft een goede onderhoudsservice en gratis levering. Top!

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Lena, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega Mandy. Fijn om te horen dat je goed bent geholpen en tevreden bent over onze service. Heel veel plezier gewenst van je... Hi Lena, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega Mandy. Fijn om te horen dat je goed bent geholpen en tevreden bent over onze service. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe bank! Vriendelijke groet, team JaxxChoice

Bredewold

Bezorging perfect, de prijs ervoor raakt kant nog wal.

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn te horen dat de bezorging allemaal soepel is verlopen. Bij JaxxChoice bezorgen wij kosteloos tot over de eerste drempel, maar we zien dat je hebt gekozen voor de bezorgservice van Loods 5,... Wat fijn te horen dat de bezorging allemaal soepel is verlopen. Bij JaxxChoice bezorgen wij kosteloos tot over de eerste drempel, maar we zien dat je hebt gekozen voor de bezorgservice van Loods 5, waar inderdaad andere kosten aan verbonden zijn. Groetjes van JaxxChoice.

Evert

Assortiment wat ons goed aansprak en heel fijn geholpen door Mandy

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Evert, bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collectie goed in de smaak valt en onze collega Mandy je goed heeft geholpen! Veel plezier gewenst van je nieuwe bank. Vriendelijke... Hi Evert, bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collectie goed in de smaak valt en onze collega Mandy je goed heeft geholpen! Veel plezier gewenst van je nieuwe bank. Vriendelijke groet, team JaxxChoice

Nikki Geurts

Goed geholpen met de keuze van de bank. Goed geadviseerd door Femmie over de kleur van de bank, de indeling en de garanties. Netjes geholpen met het rond maken van de offerte.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring Nikki. Super dat je goed bent geadviseerd door Femmie in onze winkel, over de kleur van de bank, maar ook over de garanties. Wij wensen je... Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring Nikki. Super dat je goed bent geadviseerd door Femmie in onze winkel, over de kleur van de bank, maar ook over de garanties. Wij wensen je dan ook alvast heel veel zitplezier met de nieuwe bank namens het team van JaxxChoice :)

Linda

Goed en deskundig, veel kleurstalen in groot formaat die makkelijk te bekijken zijn. Goede uitleg over de verschillende banken en zitcomfort. Geeft het juiste advies qua kleur van de bank ten... Goed en deskundig, veel kleurstalen in groot formaat die makkelijk te bekijken zijn. Goede uitleg over de verschillende banken en zitcomfort. Geeft het juiste advies qua kleur van de bank ten opzichte van thuisruimte en interieur

Reactie JAXXCHOICE:

Wat onwijs leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen in onze winkel en dat de grote stofstalen hebben bijgedragen aan het maken van je keuze :) We wensen je alvast heel veel zitplezier met bank... Wat onwijs leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen in onze winkel en dat de grote stofstalen hebben bijgedragen aan het maken van je keuze :) We wensen je alvast heel veel zitplezier met bank Liva namens het team van JaxxChoice!