Jelle

Super behulpzaam en vriendelijk, samen een mooie bank uitgezocht!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn dat je vriendelijk bent geholpen in onze winkel en dat je een mooie bank hebt uitgezocht. Groetjes van JaxxChoice :)

Hans

Top, alles volgens afspraak

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie 5 sterren review Hans! Groetjes van JaxxChoice.

J.balk

In maart bank liva via centrameubel in Purmerend gekocht.
Diverse klachten, welke deels zijn opgelost.maar wij zijn nog steeds niet tevreden chaiselong is vlgs ons scheef
Zal wel een...
In maart bank liva via centrameubel in Purmerend gekocht.
Zal wel een maandag productie zijn is het antwoord van de winkel.
Daar moeten wij het dus mee doen en hoe vriendelijk we door jaxx choise zijn te woord gestaan werd ons probleem niet opgelost

Reactie JAXXCHOICE:

Namens JaxxChoice vinden wij het heel erg spijtig dat u niet tevreden bent. Wij hebben alles geprobeerd om het op te lossen en hebben u telefonisch de situatie uitgelegd.

Vissers

Goed en vakkundig geholpen in de winkel.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring namens het team van JaxxChoice :)

Janiek en Max

Erg vriendelijk en behulpzaam! Goede uitleg en veel geduld.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor jullie mooie review Janiek & Max! Mochten we nog wat kunnen verbeteren, horen we dit graag :) Groetjes van JaxxChoice.

Sophie

Fijne, persoonlijke service. Goed geholpen door Femmie!

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je positieve review Sophie! Groetjes van JaxxChoice :)

Marian

Heel fijn geholpen, goed advies en goede service. Denken mee in oplossingen.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring Marian! Het doet ons goed te horen dat je goed bent geadviseerd in onze winkel. Groetjes van JaxxChoice :)

Lisa

Wij hebben een hele goede ervaring opgedaan!
Wij hebben een hele goede ervaring opgedaan!
Na heel wat banken gezien te hebben, hadden we de hoop al bijna opgegeven. Wij zagen op tiktok een hele mooie bank voorbij komen en zijn de volgende dag direct naar de winkel toegereden.
In de winkel zijn we goed geholpen door Mandy. Zij liet ons goed alle opties zien en wij konden ook in het daglicht de stoffen buiten even bekijken. Hierdoor hebben wij onze perfecte bank kunnen vinden. Heel erg bedankt!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat worden wij blij van deze review Lisa! Heel leuk om te horen dat je een van onze banken op TikTok voorbij zag komen en dat jullie in onze winkel uitgebreid geholpen zijn door Mandy, waardoor... Wat worden wij blij van deze review Lisa! Heel leuk om te horen dat je een van onze banken op TikTok voorbij zag komen en dat jullie in onze winkel uitgebreid geholpen zijn door Mandy, waardoor jullie toch dé droombank hebben kunnen samenstellen :) Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel woonplezier met de nieuwe aanwinst. Fenn is een toppertje! Groetjes van JaxxChoice.

Nancy Vervuren

Zeer goed en kundig advies met goede uitleg door Mandy.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je leuke review Nancy. Heel fijn te horen dat je goed en kundig bent geadviseerd door Mandy in onze winkel. Groetjes van JaxxChoice.

Jaxx choice

Kundig advies en komt ook met oplossing als wij andere maten hebben. Ook de stofkeuze denkt Mandy in mee. Top

Reactie JAXXCHOICE:

Hi Anneke, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega Mandy. Fijn om te horen dat er goed met jullie is meegedacht. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe Izzy bank!... Hi Anneke, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega Mandy. Fijn om te horen dat er goed met jullie is meegedacht. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe Izzy bank! Vriendelijke groet, team JaxxChoice