armand vermeulen

Goed geholpen en rustig de tijd voor ons genomen

Reactie JAXXCHOICE:

Super Armand! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Heel veel zitplezier gewenst met de nieuwe stoelen namens het team van JaxxChoice :)

Dennis Van den Hoek

TOP geholpen door Mandy!!!

TOP geholpen door Mandy!!!

Op de locatie Huissen zeer goed geadviseerd bij de aanschaf van onze nieuwe bank FENN. Mandy Willemsen heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen om ons langs alle banken te leiden en vervolgens stapsgewijs geholpen om tot een mooie keuze te komen. Super fijn ook dat hier alle stoffen op groot formaat aanwezig zijn.

TOP service geboden dus!!!

Reactie JAXXCHOICE:

Dennis, bedankt voor je geweldige review! Super dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Mandy en dat ze uitgebreid de stappen met jullie heeft doorlopen. Fijn dat jullie de juiste keuze... Dennis, bedankt voor je geweldige review! Super dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Mandy en dat ze uitgebreid de stappen met jullie heeft doorlopen. Fijn dat jullie de juiste keuze hebben kunnen maken op basis van de grote stofstalen! Mocht er nog wat zijn, staan we voor jullie klaar. Groetjes van JaxxChoice :)

Jaxxchoice

Koop op afstand

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring Suzanne! Super dat de bank in de flat geleverd kan worden en dat je snel reactie hebt gekregen op je vragen :) Heel veel zitplezier... Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring Suzanne! Super dat de bank in de flat geleverd kan worden en dat je snel reactie hebt gekregen op je vragen :) Heel veel zitplezier gewenst en als we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag! Groetjes van JaxxChoice.

Bank gekocht

Fijn en vriendelihjk en vooral oprecht geholpen door Mandy Willemsen. Wij twijfelde heel erg over de stof, maar ze kwam met het juiste advies. Fijne winkel!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat geweldig dat je zo vriendelijk en professioneel bent geholpen door onze collega Mandy en dat je de juiste keuze hebt kunnen maken! Namens het team van JaxxChoice wensen we je alvast heel veel... Wat geweldig dat je zo vriendelijk en professioneel bent geholpen door onze collega Mandy en dat je de juiste keuze hebt kunnen maken! Namens het team van JaxxChoice wensen we je alvast heel veel zitplezier met de nieuwe bank :)

Chayenna

Super blij met onze nieuwe bank en door de fijne hulp van Mandy Willemsen konden we er direct een perfect stoeltje bij vinden. Ondertussen alles ontvangen en het staat prachtig. Echt een aanrader!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Chayenna! Heel veel plezier met je nieuwe stoeltje namens JaxxChoice :)

Bas van den Brakel

Super goed geholpen door Mandy Willemsen. Heerlijke koffie op en zelfs nog een broodje gekregen. Mandy wist me alles te vertellen en met de grote stofstalen kreeg ik een perfect beeld. Kan niet... Super goed geholpen door Mandy Willemsen. Heerlijke koffie op en zelfs nog een broodje gekregen. Mandy wist me alles te vertellen en met de grote stofstalen kreeg ik een perfect beeld. Kan niet wachten op mijn nieuwe bank.

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn dat je zo goed geïnformeerd bent door Mandy in onze Store en dat de grote stofstalen hebben geholpen bij het maken van de juiste keuze :) Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en... Wat fijn dat je zo goed geïnformeerd bent door Mandy in onze Store en dat de grote stofstalen hebben geholpen bij het maken van de juiste keuze :) Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en heel veel zitplezier gewenst! Groetjes van JaxxChoice.

Laurens van Oostendorp

Zeer blij met de afhandeling

Reactie JAXXCHOICE:

Super dat je zo tevreden bent met de afhandeling Laurens! Heel veel zitplezier gewenst met bank Rikki namens JaxxChoice :)

Frederike

Erg goede service. We zijn fijn geholpen, waarbij er werd meegedacht met onze wensen maar ook genoeg ruimte was om zelf even na te denken en om nog een tweede keer langs te komen. Mandy was onze... Erg goede service. We zijn fijn geholpen, waarbij er werd meegedacht met onze wensen maar ook genoeg ruimte was om zelf even na te denken en om nog een tweede keer langs te komen. Mandy was onze verkoopster en heeft ons super geholpen.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie review Frederike! Fijn te horen dat er goed met jullie wensen is meegedacht en dat jullie de tijd hebben genomen om een keuze te maken. Dat is hartstikke belangrijk! :)... Bedankt voor je mooie review Frederike! Fijn te horen dat er goed met jullie wensen is meegedacht en dat jullie de tijd hebben genomen om een keuze te maken. Dat is hartstikke belangrijk! :) Groetjes van JaxxChoice.

Natascha

Ik belde gewoon voor informatie en kreeg een lieve dame aan de telefoon (Mandy). Ze gaf mij goed advies en was erg behulpzaam. Wij waren opzoek naar een bepaalde kleur en martiaal. Mandy heeft de... Ik belde gewoon voor informatie en kreeg een lieve dame aan de telefoon (Mandy). Ze gaf mij goed advies en was erg behulpzaam. Wij waren opzoek naar een bepaalde kleur en martiaal. Mandy heeft de stofstaal met opties van banken per post opgestuurd. Wij zijn de banken gaan bekijken en hebben uiteraard bij Mandy telefonische een bank gekocht.

Reactie JAXXCHOICE:

Wat leuk dat je uitgebreid te tijd neemt voor het delen van je positieve ervaring Natascha, hartstikke bedankt daarvoor! Super dat je goed bent geholpen door onze collega Mandy aan de telefoon en... Wat leuk dat je uitgebreid te tijd neemt voor het delen van je positieve ervaring Natascha, hartstikke bedankt daarvoor! Super dat je goed bent geholpen door onze collega Mandy aan de telefoon en dat ze de stofstaal met opties per post heeft opgestuurd. Dat helpt toch altijd bij het maken van een goede keuze :) Wij wensen jullie dan ook heel veel zitplezier met u-bank Rikki. Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, weten jullie ons te vinden. Groetjes van JaxxChoice.

Olivier

Alles goed geregeld en geholpen naar volle tevredenheid

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je ervaring Olivier! We wensen je heel veel woonplezier met de nieuwe bank :) Groetjes van JaxxChoice.