Mark Benthem

Fijn geholpen in de winkel, snelle levering en comfortabele bank! Top!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je vriendelijke woorden Mark! Super te horen dat je goed bent geholpen in onze JaxxChoice Store en dat ook de levering goed is verlopen en de bank helemaal naar wens is :) Heel veel... Bedankt voor je vriendelijke woorden Mark! Super te horen dat je goed bent geholpen in onze JaxxChoice Store en dat ook de levering goed is verlopen en de bank helemaal naar wens is :) Heel veel zitplezier gewenst!

Loods 5

Jammer dat de meubeltjes veel later werden geleverd.

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemorgen Bonnie, wat vervelend dat je onze levertijd als te lang hebt ervaren. Onze producten worden allemaal met zorg gemaakt en hier zit inderdaad een levertijd op. De levertijd is precies... Goedemorgen Bonnie, wat vervelend dat je onze levertijd als te lang hebt ervaren. Onze producten worden allemaal met zorg gemaakt en hier zit inderdaad een levertijd op. De levertijd is precies zoals besproken geweest. We wensen je heel veel zitplezier met de nieuwe bank en stoel namens het team van JaxxChoice.

Tessa

Geholpen door Mandy. Veel kennis en probeert echt met je mee te denken

Reactie JAXXCHOICE:

Super om te horen dat er uitgebreid met je mee is gedacht door Mandy in onze winkel. Wij wensen je dan ook alvast heel veel zitplezier met bank Mikk :) Groetjes van JaxxChoice.

Rongen

Geweldig fijn.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie review namens JaxxChoice :)

Kris

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Kris! Groetjes van JaxxChoice.

Sam Forman

Wij zijn fijn geholpen en geslaagd voor een mooie bank. Er word tijd voor je gemaakt en uitleg is duidelijk.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je vriendelijke woorden Sam! Fijn te horen dat jullie goed geholpen zijn in onze JaxxChoice Store en geslaagd zijn voor jullie nieuwe bank. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel... Bedankt voor je vriendelijke woorden Sam! Fijn te horen dat jullie goed geholpen zijn in onze JaxxChoice Store en geslaagd zijn voor jullie nieuwe bank. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel zitplezier namens het team van JaxxChoice :)

Brigitte

Prettig en vriendelijk geholpen door Mandy!

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5-sterrenreview en vriendelijke woorden Brigitte! Heel fijn te horen dat je zo vriendelijk bent geholpen in onze JaxxChoice Store :)

Lucas Rijnders

Goed. Snel geholpen door Mandy.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5-sterrenreview Lucas! Super dat je goed geholpen bent door Mandy. Groetjes van JaxxChoice :)

Ten Hove

Wij zijn fijn en snel geholpen door Mandy. Ze dacht goed met ons mee en gaf een eerlijk advies.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring in onze JaxxChoice Store. Fijn te horen dat Mandy jullie zo fijn geholpen heeft! Groetjes van JaxxChoice :)

von Berg

Snelle levering en goede service

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring! We horen graag wat we nog kunnen verbeteren. Groetjes van JaxxChoice :)