Mar

Grote showroom, veel keuze. Mooie bank uitgezocht. Heel fijn geholpen door Femmie.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Mar! Wat fijn dat je goed bent geholpen door Femmie in onze winkel en dat je bent geslaagd voor een mooie nieuwe bank :) Groetjes van JaxxChoice.

Neijenhuis

Deskundig en zorgvuldig geholpen bij het uitzoeken van een bank voor in ons appartement door Mandy Willemsen. De grote lappen stof helpen goed bij het maken van een keuze, erg prettig.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je uitgebreide review Femmie. Fijn te horen dat je goed bent geholpen door onze collega Mandy en dat je bent geslaagd voor een mooie nieuwe bank bij JaxxChoice.

J stuut

Fijne reactie snelheid en meedenkend personeel

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie review Jurian! Fijn te horen dat er goed met je is meegedacht en dat onze reactietijd naar wens is. Mochten we nog wat kunnen verbeteren, horen we het graag!... Hartstikke bedankt voor je mooie review Jurian! Fijn te horen dat er goed met je is meegedacht en dat onze reactietijd naar wens is. Mochten we nog wat kunnen verbeteren, horen we het graag! Groetjes van JaxxChoice.

Nellen

Fijn / Goed geholpen
Ze komen niet meteen naar je toe maar helpen heel prettig met de keuze. Veel keuze in verschillende stoffen en opstellingen.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je vriendelijke woorden! Heel fijn dat je goed bent geholpen en dat ook onze keuze qua stoffen en opstellingen goed is bevallen. Groetjes van JaxxChoice :)

Dirk

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Dirk! Mochten we nog wat kunnen verbeteren, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, het team van JaxxChoice.

Marja Kartman

Heel fijn geholpen door Femmie en er wordt goed met je meegedacht.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je leuke review Marja! Heel fijn dat je goed bent geholpen door Femmie. Wij wensen je dan ook alvast heel veel zitplezier namens het team van JaxxChoice :)

Slaats

Prima, afspraken zijn nagekomen

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring namens het team van JaxxChoice. Mochten we wat kunnen verbeteren, horen we het graag :)

J de Gouw

Ik ben goed geholpen bij het samenstellen van mijn bank door Femmie.
Aardige meid

Reactie JAXXCHOICE:

Fijn te horen dat je goed bent geholpen bij het samenstellen van je nieuwe bank door Femmie in onze Store. Mochten we nog wat kunnen verbeteren, horen we het graag :) Groetjes van JaxxChoice.

Marlouke

Heel fijn bedrijf en vriendelijke service

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Marlouke! Groetjes van JaxxChoice :)

Melanie Biemans

Konden op ons eigen tempo een beslissing maken en werden daarbij goed geholpen. Femmie was erg behulpzaam en we hebben fijn contact met haar gehad. Nu hopen dat de levering net zo prettig verloopt.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie review Melanie! Super te horen dat jullie rustig en met hulp van Femmie een goede keuze hebben kunnen maken in onze Store. Ook wij hopen natuurlijk dat de levering... Hartstikke bedankt voor je mooie review Melanie! Super te horen dat jullie rustig en met hulp van Femmie een goede keuze hebben kunnen maken in onze Store. Ook wij hopen natuurlijk dat de levering net zo prettig verloopt :) Mocht er wat zijn, weten jullie ons te vinden. Groetjes van JaxxChoice.