Floor

Erg prettig geholpen door Celeste in Huissen.

Schermer

Heel eerlijk valt de staat van onze nieuwe bank ons wat tegen. De kussens zijn verschillende gevuld, het ene kussen is een stuk boller dan het andere en we hebben een grote kier. Ook zit de stof op... Heel eerlijk valt de staat van onze nieuwe bank ons wat tegen. De kussens zijn verschillende gevuld, het ene kussen is een stuk boller dan het andere en we hebben een grote kier. Ook zit de stof op een plek een beetje raar. Wij hebben dit meteen gemeld, maar moeten de bank eerst 2-3 maanden inzitten.

Reactie JAXXCHOICE:

Beste meneer/mevrouw Schermer, wat vervelend om te horen dat de staat van jullie nieuwe bank nog niet naar wens is. Het klopt inderdaad dat wij met de vulling van de bank aangeven een maandje of... Beste meneer/mevrouw Schermer, wat vervelend om te horen dat de staat van jullie nieuwe bank nog niet naar wens is. Het klopt inderdaad dat wij met de vulling van de bank aangeven een maandje of twee de bank 'in te zitten', omdat we in de praktijk vaak zien dat de problemen dan verholpen zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dien dan graag een servicemelding in bij ons via: service@jaxxchoice.nl. Dan gaan wij op zoek naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, het team van JaxxChoice.

Lennart

Heel fijn geholpen door Femmie!

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je complimenten aan onze collega Femmie namens het team van JaxxChoice :)

Claudine

Heel goed

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Claudine! Groetjes van JaxxChoice :)

Bjorn

Heel goed

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je mooie 5 sterren review Bjorn! Groetjes van JaxxChoice :)

Loods5

Reactie JAXXCHOICE:

Hartelijk dank voor je review Sigrid! Veel plezier van je nieuwe hoekbank. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, team JaxxChoice

Jarno

We zijn vandaag erg goed geholpen door Femmie! Heel spontaan, eerlijk, kundig en dacht goed mee. Geeft ook voorbeelden uit eigen ervaring, dat is voor twijfelaars altijd fijn!

Reactie JAXXCHOICE:

Wat super om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn door Femmie in onze winkel, erg leuk om te zien dat jullie haar in het zonnetje zetten. Dankjewel daarvoor namens het team van JaxxChoice :)

Martijn Blitz

Super vriendelijk personeel, en nemen ruim de tijd voor je. Je krijgt een lekker kopje koffie en zelf de hond kreeg een bakje water. Ook de bank zijn wij zeer content mee. Goede prijs kwaliteit. Wij... Super vriendelijk personeel, en nemen ruim de tijd voor je. Je krijgt een lekker kopje koffie en zelf de hond kreeg een bakje water. Ook de bank zijn wij zeer content mee. Goede prijs kwaliteit. Wij zijn geholpen door Mandy. Leuke meid en super spontaan! Echte aanrader dus.

Reactie JAXXCHOICE:

Wat een mooie review om te mogen ontvangen Martijn! Erg leuk om te lezen dat het ontvangst in onze winkel, maar ook onze prijs kwaliteit verhouding en de persoonlijke hulp van Mandy zo goed zijn... Wat een mooie review om te mogen ontvangen Martijn! Erg leuk om te lezen dat het ontvangst in onze winkel, maar ook onze prijs kwaliteit verhouding en de persoonlijke hulp van Mandy zo goed zijn bevallen. Groetjes van JaxxChoice :)

Bianca

Mandy heeft ons goed en vriendelijk geholpen met de koop van de
Jaxx choicebank Liva.
Uitleg en advisering was duidelijk.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor je mooie review Bianca! Heel fijn te horen dat jullie goed en vriendelijk geholpen zijn door Mandy in onze Store. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel zitplezier met... Hartstikke bedankt voor je mooie review Bianca! Heel fijn te horen dat jullie goed en vriendelijk geholpen zijn door Mandy in onze Store. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel zitplezier met Liva :) Groetjes van JaxxChoice.

Rob en Natas

Femmie heeft goed meegedacht en daardoor snel kunnen handelen.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring Rob en Natas! Alvast heel veel zitplezier gewenst namens JaxxChoice :)