Liesbeth Elbers

Mooie bank, fijne servicd

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt Liesbeth! Heel veel relaxmomenten gewenst. Groetjes van JaxxChoice.

Carissa

Snelle levering en prachtige bank.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

(Geen montage service)

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor je leuke review Carissa! Heel veel plezier met de nieuwe bank. Groetjes van JaxxChoice.

Ewa Buiten

We hebben bankstelsel mik snel geleverd gekregen. Heerlijke moderne bank. Jammer dat er een omschrijving ontbreekt omtrent installeren pootjes

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemorgen Ewa, wat fijn om te horen dat jullie blij zijn met onze Mikk. Mocht je nog informatie willen ontvangen betreft de pootjes, kan je dit op onze website vinden bij 'monteren'. Bedankt voor... Goedemorgen Ewa, wat fijn om te horen dat jullie blij zijn met onze Mikk. Mocht je nog informatie willen ontvangen betreft de pootjes, kan je dit op onze website vinden bij 'monteren'. Bedankt voor je feedback! Wij zullen dit meenemen, zodat dit in de toekomst beter wordt vermeld bij aankoop. Heel veel zitplezier gewenst! Groetjes van JaxxChoice.

Irma

Uitstekend snelle levering

Reactie JAXXCHOICE:

Heel fijn om te lezen Irma! Veel zitplezier met de stoel! Groetjes van JaxxChoice

Joost Das

Vlotte levering van fijne bank

Reactie JAXXCHOICE:

Fijn om te horen Joost, bedankt! Heel veel zitplezier gewenst met onze Rikki. Groetjes van JaxxChoice.

A. Kossen

Slecht contact bij klacht

Reactie JAXXCHOICE:

Goedemiddag, wat vervelend om te horen. Jullie service staat uit bij onze leverancier. Zij zijn 2 weken dicht geweest i.v.m. de feestdagen. Mijn collega houdt het nauw in de gaten en laat het jullie... Goedemiddag, wat vervelend om te horen. Jullie service staat uit bij onze leverancier. Zij zijn 2 weken dicht geweest i.v.m. de feestdagen. Mijn collega houdt het nauw in de gaten en laat het jullie weten zodra zij een antwoord ontvangt! Met vriendelijke groet, JaxxChoice.

Jacobi

De lever tijd binnen 8 weken waar gemaakt super.Bank mooie kwaliteit zit goed.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je leuke review Marion! Fijn om te horen dat je jouw nieuwe bank snel in huis had. Heel veel zitplezier gewenst! Groetjes van JaxxChoice.

Caylin

Goede service en levering. Bank is prachtig en makkelijk in elkaar te zetten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed en klantenservice ook.

Reactie JAXXCHOICE:

Wat worden wij blij van jouw review Caylin! Hartstikke bedankt en héél veel zitplezier met Niek :) Groetjes van JaxxChoice.

Loods5

We zijn heel blij met de bank, mooie kleur, goede stof, makkelijk in elkaar te zetten en goede service! Niks op aan te merken.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke leuk om te lezen, bedankt! Heel veel zitplezier gewenst van JaxxChoice!

Puck

Mooie bank , keurig geleverd.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je review Puck! Heel veel zitplezier gewenst! Groetjes van JaxxChoice.