Linda

Goed en deskundig, veel kleurstalen in groot formaat die makkelijk te bekijken zijn. Goede uitleg over de verschillende banken en zitcomfort. Geeft het juiste advies qua kleur van de bank ten... Goed en deskundig, veel kleurstalen in groot formaat die makkelijk te bekijken zijn. Goede uitleg over de verschillende banken en zitcomfort. Geeft het juiste advies qua kleur van de bank ten opzichte van thuisruimte en interieur

Reactie JAXXCHOICE:

Wat onwijs leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen in onze winkel en dat de grote stofstalen hebben bijgedragen aan het maken van je keuze :) We wensen je alvast heel veel zitplezier met bank... Wat onwijs leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen in onze winkel en dat de grote stofstalen hebben bijgedragen aan het maken van je keuze :) We wensen je alvast heel veel zitplezier met bank Liva namens het team van JaxxChoice!

Linda

Goed en deskundig

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Linda! Groetjes van JaxxChoice :)

Malou

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je review Malou! Als we nog wat kunnen verbeteren, horen we dit graag :) Groetjes van JaxxChoice.

JvH

Super goed geholpen door Mandy bij de keus van onze bank! Aanrader!

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Heel fijn te horen dat je zo goed geholpen bent door Mandy in onze showroom. Alvast heel veel zitplezier gewenst namens het team van... Hartstikke bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Heel fijn te horen dat je zo goed geholpen bent door Mandy in onze showroom. Alvast heel veel zitplezier gewenst namens het team van JaxxChoice :)

Nadja

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel Nadja. Mochten we nog wat kunnen verbeteren, horen we dit graag. Groetjes van JaxxChoice :)

Sabine Evers

Top!

Reactie JAXXCHOICE:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Sabine! Groetjes van JaxxChoice :)

Jordi en Wendy

Femmie heeft ons uitstekend geholpen door doelgericht advies en met ons mee te denken! We kijken uit naar de snelle levering van de prachtige bank!

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor jullie complimenten aan onze collega Femmie. Heel fijn dat jullie doelgericht geadviseerd zijn. Wij wensen jullie alvast heel veel zitplezier met de nieuwe bank namens het... Hartstikke bedankt voor jullie complimenten aan onze collega Femmie. Heel fijn dat jullie doelgericht geadviseerd zijn. Wij wensen jullie alvast heel veel zitplezier met de nieuwe bank namens het team van JaxxChoice :)

Ansems

Mooie winkel met veel keuze. Heel veel opties in stoffen voor de bank beschikbaar! Prima en vlot geholpen door Mandy. We komen zeker nog eens terug.

Reactie JAXXCHOICE:

Wat fijn te horen dat onze stofkeuze en je bezoek aan onze winkel goed is bevallen! Tot de volgende keer bij JaxxChoice :)

Basten

Super ervaring met mandy! Geen vraag was teveel, even lekker voor gaan zitten en meerdere keuzes gekregen.

Reactie JAXXCHOICE:

Hartstikke bedankt voor deze leuke review! Het is fijn te horen dat je uitgebreid bent geholpen door Mandy in onze winkel en dat geen vraag te veel was. Groetjes van JaxxChoice :)

Angel

Super. Mooie hoekbank gekocht tegen een mooie prijs.

Reactie JAXXCHOICE:

Bedankt voor je leuke review Angel! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe hoekbank namens het team van JaxxChoice :)