Marja Van Es

Hij geeft vertrouwen dat het goed komt, is deskundig en bespreekt de behandeling. Legt alles duidelijk uit. De sfeer tijdens de behandeling is altijd heel erg rustgevend.
En belangrijk, het...
En belangrijk, het eindresultaat is wat ik ervan had verwacht.

Hij nam je serieus en behandelde je op de juiste manier. Ik zelf heb echt wel verbetering gevoeld en de oefeningen die ik mee kreeg hielpen ook goed mee. Al met al heeft deze behandeling mij erg... Hij nam je serieus en behandelde je op de juiste manier. Ik zelf heb echt wel verbetering gevoeld en de oefeningen die ik mee kreeg hielpen ook goed mee. Al met al heeft deze behandeling mij erg goed geholpen en zou ik het zeker aanbevelen aan andere.

Zeer deskundig en uitermate vriendelijk.
Hart voor de patiënt

Goede uitleg over behandeling en het te volgen behandelplan. Omdat de behandeling niet het gewenste effect had, behandelplan aangepast en andere oefeningen gekregen / gedaan. Na enige tijd leek er... Goede uitleg over behandeling en het te volgen behandelplan. Omdat de behandeling niet het gewenste effect had, behandelplan aangepast en andere oefeningen gekregen / gedaan. Na enige tijd leek er een kleine verbetering, maar dat bleek van korte duur. Door 2 therapeuten behandeld en niet aan blijven modderen. Nog steeds af en toe klachten, maar niet constant.

Babs Hogenes

Meedenkend, geen chagrijnig persoon maar gezellig. Geen theekransje maar serieus, oplossing gericht, ...