Mesut aras

Ik heb paar dagen geleden een bestelling gedaan bij jullie heb nog steeds niets ontvangen van status van mijn bestelling ik heb deze met bank contact betaald ze zijn niet bereikbaar via telefoon en... Ik heb paar dagen geleden een bestelling gedaan bij jullie heb nog steeds niets ontvangen van status van mijn bestelling ik heb deze met bank contact betaald ze zijn niet bereikbaar via telefoon en antwoorden ook niet op mijn mails als ik niets ga ontvangen ga ik een klacht indienen bij de politie volgens mij is deze site gwn oplichting

Ik krijg geen antwoord

Reactie Jantjevanalles.nl:

Beste Aras,

Onze webshop is geen oplichtings-webshop. Het bestelde artikel is vandaag verzonden met PostNL en kunt u morgen in huis verwachten.

Jantje van Alles

Het aangekochte product (retro telefoon) is exact zoals op de site staat vermeld.

vlotte bezorging binnen 1 dag

w.van Gelderen.

Super, alles vlot geregeld en mijn benzinetank doppen netjes ontvangen.
Ik heb nog drie aggregaten en drie koffers met elk twee boormachines te koop.
Interesse?
m.v.g.

Ronnie

Super niks op aan temerken

Door gaan hoe ze het nu doen

Joop

Prima ervaring. Ik heb daar een aggregaat gekocht en op gaan halen. De heer De Block had alles al voorbereid en heeft mij geholpen het apparaat in de auto te tillen. Na een paar maanden was er een... Prima ervaring. Ik heb daar een aggregaat gekocht en op gaan halen. De heer De Block had alles al voorbereid en heeft mij geholpen het apparaat in de auto te tillen. Na een paar maanden was er een benzinelekkage, waarvoor ik ook direct de benodigde onderdelen + instructie heb ontvangen. Alles goed opgelost.
Kortgeleden een Soundmaster radiogestuurde klok gekocht. Ook goed en snel geleverd.

Zie boven

Marcello

Snelle service

Snelle en goede service

Een goede leverancier

precies wat ik besteld had, super

Erik De Kleijn

Vlot, en snel geleverd