Walther Haas

Goede zorg, aandacht, kennis, inlevend - en didactisch vermogen en bovendien vriendelijk en positief (zelfs zonder een klacht graag te bezoeken) ;-))

Maaike

Robin kon mij gerust stellen omdat ik nog nooit met fysio te maken had gehad. Ik vond mijn rugklachten een beetje eng en ik voelde me radeloos. zij legde uit hoe het lijf/rug/spieren als het ware... Robin kon mij gerust stellen omdat ik nog nooit met fysio te maken had gehad. Ik vond mijn rugklachten een beetje eng en ik voelde me radeloos. zij legde uit hoe het lijf/rug/spieren als het ware functioneert waardoor ik begreep wat zij deed. Dat vind ik erg prettig. Ondanks dat het soms pijnlijk was ging ik graag naar haar toe!

Arjan Middendorp

Zeer deskundig zowel qua uitleg als behandeling.

dennis

Was goedie behandeling duidelijk wat ze ging doen en voelde me gewoon op mijn gemak

Annemieke Zeegers

Toen ik bij haar kwam was ik redelijk ten einde raad. Zij heeft heel goed geluisterd, toonde begrip, gaf mij hoop en perspectief. Dat had ik op dat moment zeer hard nodig. Zeer veel dank dus.

Marcel

Binnen een korte periode ben ik van mijn klachten af, zowel door het kraken, de dry needling en de oefening thuis.

Ton ten Have

Er wordt gewekt aan mijn probleem, ze nemen mijn klacht serieus

Tineke

Omdat ik super tevreden ben en mij. Klacht een stuk is verbeterd