adri keinemans

Contact tussen Fysiotherapeut en Orthopeed
Oefeningen uit leggen
Gesprekken voeren ??

Harry

Vriendelijk geruststellend begripvol meelevend intresse

J.H.M. Luiken

Ben bijzonder tevreden over de verbale en praktische behandeling.

Gerrit Nijenhuis

Alles goed behandeld en duidelijk uitgelegd

Anna Otten

Door mijn blessure kon ik niet sporten, door de goede fysiotherapie ben ik goed hersteld. En ben ik door goede tips uiteindelijk beter gaan presteren. Volgend jaar ga ik de opleiding Sport en... Door mijn blessure kon ik niet sporten, door de goede fysiotherapie ben ik goed hersteld. En ben ik door goede tips uiteindelijk beter gaan presteren. Volgend jaar ga ik de opleiding Sport en Bewegen doen dus ik ben hier erg dankbaar voor!

Groeten Anna Otten

G.Koerselman

Haar deskundigheid en de vertrouwde manier van behandeling, heeft mij erg goed geholpen. Inge Wielinga, een zeer goede Fysiotherapeut een vertrouwd gezicht binnen Jansen van den Berg.
Kernwoorden, een zeer goede Fysiotherapeut

Albertha Terpstra

Rustig, luisterend oor, heldere weergave van mijn klachten, bespreekt vooraf wat de bedoeling van de behandeling is en het doel wat daarmee (hopelijk) bereikt kan worden. Uitnodigend indien... Rustig, luisterend oor, heldere weergave van mijn klachten, bespreekt vooraf wat de bedoeling van de behandeling is en het doel wat daarmee (hopelijk) bereikt kan worden. Uitnodigend indien herhaling van behandeling nodig is.