Advies
Communicatie

Van Heerd

Heel fijn geholpen
Goed advies
Fijn dat onze spullen daar opgeslagen konden worden
Weer spullen nodig weer hier kopen

arts

Prima geholpen, klantvriendelijk en de bezorging was coronaproof.

Brunsveld

Bij ons eerste bezoek uitstekend te woord gestaan. Bij de uiteindelijke bestelling, een tafel van Xooon, bij een 2e bezoek waren wij teleurgesteld op de manier waarop wij zijn geholpen. We kregen... Bij ons eerste bezoek uitstekend te woord gestaan. Bij de uiteindelijke bestelling, een tafel van Xooon, bij een 2e bezoek waren wij teleurgesteld op de manier waarop wij zijn geholpen. We kregen het gevoel de deur uitgewerkt te worden. Verkoper had of geen tijd of behoefte aan pauze. De bestelling werd later, begrijpelijk in deze tijd van corona, maar waar wij zelf na een telefoontje achter kwamen. De bezorging was keurig. Nette jongens! De tafel is prachtig!

Jammer dat 1 persoon het kan bederven. Neem de tijd voor een klant. Deze voelt zich dan gewaardeerd.

Cecile

Heel goed advies gehad over de matrassen.

am van Elk-Hendriks

Vrienelijk en goed geinformeerd personeel

Franny Roovers

Door corona het bankstel thuis bezorgd gekregen,super. Chauffeurs netjes, de uitleg van montage ook prima! zelfs een week eerder gekregen dan gepland!!

Trendhopper

Ik heb goede ervaringen bij Jansen totaal wonen! Heel veel keus en prima service!! Voor een volgende aankoop ga ik zeker terug.q

Te lange levertijd

Van Asperen

Online order status beter en sneller bijhouden.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste,
Beste,
Bedankt voor je feedback. Wij hechten veel waarde aan feedback van klanten en zullen je opmerking daarom meenemen in onze evaluatie. Mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen we het graag!
Excuses voor het ongemak,
Jansen Totaal Wonen

Berends

Voor de bestelling goed, na de bestelling moet je zelf moeite doen.

Bij klachten ook laten merken dat dit serieus wordt genomen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Berends,
Beste Berends,
Bedankt voor je feedback. Ten eerste excuses dat je het gevoel hebt gehad dat je klacht niet serieus is behandeld. Wij hechten veel waarde aan feedback van klanten en zullen je feedback daarom meenemen in onze evaluatie. Mochten we je nog verder kunnen helpen met een klacht, verzoeken we je om contact op te nemen met onze service afdeling: service@jansentotaalwonen.nl .
Nogmaals excuses voor het ongemak,
Jansen Totaal Wonen