Advies
Communicatie

dick goossens

Na velen tegenslagen heb ik eindelijk een goed bankstel.alles is fantastisch opgelost door jansen totaal wonen.bedankt.

Hehamahuwa

Zeer tevreden over klantvriendelijkheid en deskundigheid. Uitstekend geadviseerd en ook levering was prima.

Geen. Ga vooral zo door

J leensen

Goede service en afspraken na gekomen.

M

Prettig bedrijf goede collectie meubels en prima afwikkeling en bezorging

Jansen Totaal Wonen

Zeer tevreden! Zowel het advies wat wij kregen in de winkel Als de aflevering van onze bank en stoelen. We zijn er erg blij mee. Er zijn nog wat andere meubels die wij willen vervangen en gaan zeker... Zeer tevreden! Zowel het advies wat wij kregen in de winkel Als de aflevering van onze bank en stoelen. We zijn er erg blij mee. Er zijn nog wat andere meubels die wij willen vervangen en gaan zeker kijken of wij hiervoor ook bij Jansen totaal wonen terecht kunnen.

Kuijeren

Wat extra levering keukenvoorziening ben ik heel tevreden. Nu het bedbankje nog even aanpassen !! En is er een
dekbedovertrek met extra flap
voor dit bankje beschikbaar ??

Everaarts

Zeer tevreden; plezierig contact; goede monteurs en service. Als iets niet in orde was werd dit snel opgelost.

Versteegh

Mooie keuken opgeleverd. Installatie zeer vakkundig. Zijn nog wat puntjes die opgelost moeten worden. Als dat klaar is helemaal tevreden. Communicatie kan soms beter.

Wij zijn zeer tevreden over Jansen totaal wonen. We hebben hier keuken, vloer en meubels bij de verschillende meubelwinkels van Jansen gekocht. Keuken en vloer konden onderling afstemmen wie wanneer... Wij zijn zeer tevreden over Jansen totaal wonen. We hebben hier keuken, vloer en meubels bij de verschillende meubelwinkels van Jansen gekocht. Keuken en vloer konden onderling afstemmen wie wanneer legde/monteerde en ook de meubelwinkels spraken gezamenlijk af voor de levering. Ideaal! Ook de levering/plaatsing van de producten waren prima.

Haeff

Wij zijn zeer blij met onze nieuwe keuken, uitstekende kwaliteit van materiaal en montage.
Levering en montage volgens planning.
Een kleine hik-up tijdens deze verbouwing maar dit werd...
Levering en montage volgens planning.
Een kleine hik-up tijdens deze verbouwing maar dit werd snel en vakkundig opgelost door de firma Jansen.