Advies
Communicatie

JSM Peters

Waardeloos! Slecht advies gekregen en nu niet met een oplossing willen komen!

In plaats van allerlei smoesjes te verzinnen als 'een bank is niet om op te zitten' en 'onze verkoopADVISEURS zijn er niet om advies te geven' gewoon hand in eigen boezem steken en het oplossen voor... In plaats van allerlei smoesjes te verzinnen als 'een bank is niet om op te zitten' en 'onze verkoopADVISEURS zijn er niet om advies te geven' gewoon hand in eigen boezem steken en het oplossen voor de klant die toch al nadeel genoeg heeft ondervonden door slecht advies en slechte service

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste mevrouw Peters,
Beste mevrouw Peters,
Bedankt voor uw feedback. U bent bij ons in de showroom geweest waar onze adviseur u geholpen heeft met het kiezen van een nieuwe bank. Hierbij heeft u de bank met verschillende hardheden kunnen uittesten en heeft u de stofopties bekeken. Op basis hiervan heeft u samen met onze verkoopadviseur uw bank samengesteld en hierop akkoord gegeven om hem te bestellen. Wij hebben deze bank conform afspraak bij u geleverd. Met deze bank is niets mis: hij is precies geleverd zoals u bij ons besteld hebt. In de meubelbranche geldt dat maatwerk meubelen, zoals deze bank, niet geretourneerd kunnen worden. Wij betreuren het ten zeerste dat u de schuld bij ons/onze verkoopadviseur neerlegt dat de door u gekozen bank niet naar wens is. U hebt namelijk akkoord gegeven voor het bestellen van een maatwerk bank die u zelf hebt uitgekozen en ook hebt uitgetest in de showroom. Wij kunnen als bedrijf geen service verlenen voor een maatwerk bank die is geleverd conform afspraak.
Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Jansen Totaal Wonen

Hr en Mw C.J Tuit

Onze ervaring met janssen is enorm positief.Ik had perongeluk 2 sterren gegeven terwijl ze er 5 verdienen.

Kan ik niet opnoemen,alles positief

R.

Net als de vorige keer uitstekende service van Wiellie!

Mientje Thijssen

We zijn door Jerro geholpen,het was geweldig ,we konden vragen wat we wilden,hij wist overal een passend antwoord op,We zijn nog nooit zo goed met raad en daad bijgestaan,mijn petje af voor dat... We zijn door Jerro geholpen,het was geweldig ,we konden vragen wat we wilden,hij wist overal een passend antwoord op,We zijn nog nooit zo goed met raad en daad bijgestaan,mijn petje af voor dat joch,want het was nog maar een jochie.
We hebben inmiddels de meubels thuis,
Dit bedrijf wil ik iedereen aanraden,

Alles is perfect geregeld

A.Ursinus

Order volgens afspraak geleverd. Echter de bezorging kan beter nu was het bezorgen, uitpakken, neerzetten betalen en wegwezen.
Geen controle of alles goed was hiervoor zou men toch meer...
Geen controle of alles goed was hiervoor zou men toch meer aandacht voor moeten hebben. Het was bij mij gelukkig allemaal goed.

Zie bij mijn ervaring de opmerkingen.

Afrah Al-najashi

Top kwaliteit en tot de kleinste details netjes bezorg.

Huting

Mooie winkel ben vriendelijk personeel

Ik zou niet weten w

W.arends

Alles perfect gelopen

Kesteren

Onder Jansen totaal wonen vallen meerdere bedrijven. Wij hebben onze keuken gekocht bij keukendepot Huissen. In Huissen zijn ze uiterst vriendelijk bij de verkoop en vertellen ze ook dat ze bij... Onder Jansen totaal wonen vallen meerdere bedrijven. Wij hebben onze keuken gekocht bij keukendepot Huissen. In Huissen zijn ze uiterst vriendelijk bij de verkoop en vertellen ze ook dat ze bij Jansen totaal wonen horen. Ze vertellen dat ze twee dagen nodig hebben om te monteren. Ook al koop je een kleine keuken. Daar hangt een vast bedrag aan vast. Vanaf dat moment krijg je te maken met Jansen totaal wonen. Ze hebben mijn keuken binnen 5 uur geplaatst en dus het volledige bedrag geïncasseerd. Bij navraag zeggen ze ineens het gaat per meter. Daarbij komt dat meerdere apparaten nog niet leverbaar zijn. Maar ook een aantal onderdelen van de keuken zijn er nog niet. Het afval nemen ze dan ook niet mee als service want dan heb je ineens weer met keukendepot te maken en dat doen ze alleen bij de klanten van Jansen totaal wonen. Wat een service ! Not ! Afkitten doen ze ook niet, ook niet als je het vraagt. Dat zal dan ook weer een Jansen service zijn en geen keukendepot service. Het geld mag trouwens wel op rekening van Jansen totaal wonen? Voor alle vervelende ervaringen wordt ook geen korting gegeven, ook een service vanuit Jansen denk ik.

Zou fijn zijn als jullie de klant tegemoet zou komen met of een korting of een ander iets.

B. Coral

Moeten jullie eens kijken, we zijn de mooie nieuwe kast aan het inpakken. De heren van Hulsta zijn zó deskundig en vriendelijk. Ze pakten de stofzuiger er zelfs nog bij. Wij zijn niet technisch,... Moeten jullie eens kijken, we zijn de mooie nieuwe kast aan het inpakken. De heren van Hulsta zijn zó deskundig en vriendelijk. Ze pakten de stofzuiger er zelfs nog bij. Wij zijn niet technisch, maar zij zorgden ervoor dat de TV het goed deed. Ik had extra veel eten gehaald, maar ze wilden bijna niks, alleen koffie en een appelkoek, ze wilden doorwerken.

Gelukkig kon ik nog goed Duits praten, moest ik op het werk vaak. Wat een mooi systeem met het openen van de deuren. We hebben er heel lang voor gespaard, en hebben onszelf dit cadeau gedaan voor ons pensioen.

Bij jullie in de zaak worden we ook altijd zo fijn geholpen. We gaan vanavond een flesje Prosecco open maken en hopen, dat we er nog heel lang van mogen genieten. Hartelijk dank, goede zaken en blijf gezond.

Vriendelijke groeten van 2 tevreden klanten :)

Wij zijn overal erg tevreden mee!