Advies
Communicatie

M. Ebbeng

Netjes, vriendelijk en vakkundig door Rick geholpen. Rustig de tijd voor je nemen met een kopje koffie. Meubels netjes op tijd volgens afspraak geleverd.

Nee.
Is gewoon goed.

Corrie Coenders

Leuk en goed geholpen, bij aflevering bleek dat de 4 poten van een bank er verkeerd onder zaten,
dit is een paar dagen later vakkundig verholpen door de heer Knuiman.

nee

Sluiter

Alles volgens afspraak geleverd. Zelfs de oude stoelen meegenomen, service. Wij hebben al veel gekocht bij Jansen en iedere keer slagen wij daar het beste. Je kunt rustig rond kijken en twijfel je...

Ga zo door

Danielle Megens

Goede service, geleverd tussen de afgesproken tijden. Net personeel. Zeer tevreden!!

Nee, alles prima voor elkaar

Stenzen

Bankstel werd in de kamer gezet,ik vroeg of ze het inelkaar konden zetten omdat ik alleen ben en 73 jaar ben.
Ik zou dan moeten betalen ,ik zei ik kan het wel pinnen omdat ik geen geld in huis...

Bij het kopen en afleveren van een bankstel meteen een video bijvoegen over het in elkaar zetten van het meubelstuk.
Gaatjes voor boren zodat de schroeven er beter in kunnen.
Duidelijker aangeven dat je meubel in je kamer gepoot wordt en jezelf maar moet zien hoe de poten eraan gezet worden,
Graag een telefoontje zodat ik ook de klacht kan vermelden zou vriendelijk zijn.0653433745

Eelco ter Buurkes

Prima service en uitstekende levering.

Selman

Prima verkoopadvies, prima service bij levering.

Mario

Goed advies waarbij men ruim de tijd neemt.

Raar om naar een bonnummer te vragen terwijl deze niet op de bon te vinden is. Ordernummer dan maar gepakt.

M.holman

Prima ervaring

Wel vind ik dat er geen bezorgkosten berekend moeten worden bij bestding van een bedrag van €1000.00

J. Arts

Deskundige informatie bij de aankoop. Snellere levering dan verwacht.