Advies
Communicatie

We hebben heel goede service ontvangen van servicemonteur Wiellie. Bij het verwijderen van een vlek uit de bank, ging de binnenvulling kapot. Wiellie heeft deze vulling direct de volgende dag gratis... We hebben heel goede service ontvangen van servicemonteur Wiellie. Bij het verwijderen van een vlek uit de bank, ging de binnenvulling kapot. Wiellie heeft deze vulling direct de volgende dag gratis voor ons vervangen, ook al viel dat niet binnen de garantie. Eerder heeft hij ons ook al goed geïnformeerd over het verwijderen van pilling.

De informatievoorziening in de winkel over pilling vonden we onvoldoende. Ons is niet verteld dat er ook zwarte pilling kan ontstaan (niet de kleur van de bank). Na telefonisch contact daarover kwam... De informatievoorziening in de winkel over pilling vonden we onvoldoende. Ons is niet verteld dat er ook zwarte pilling kan ontstaan (niet de kleur van de bank). Na telefonisch contact daarover kwam Wiellie langs. Hij heeft ons voorgedaan hoe we de pilling eenvoudig konden verwijderen. Positieve eindoordeel is dan ook te danken aan de service na levering.

Willemsen

Dit is onze 3e aankoop bij Jansen TW, 1e complete keuken, 2e een stoel en nu een tafel, alle 3 de aankopen werden precies op het afgesproken uur bezorgd, zelfs enkele minuten voor de aanvang van de... Dit is onze 3e aankoop bij Jansen TW, 1e complete keuken, 2e een stoel en nu een tafel, alle 3 de aankopen werden precies op het afgesproken uur bezorgd, zelfs enkele minuten voor de aanvang van de afgesproken tijd. De bezorgers waren zeer beleefd en behulpzaam. Bij alle 3 de aankopen werd er meegedacht zonder opdringerig te zijn, compliment voor de verkopers.

Jolanda van driel-hoksbergen

Super goed geholpen bij pronto wonen. Niet opdringerig, ze hadden alle tijd voor onze vragen en goede advies/info gegeven. Ook de meubels een maand lange opslaan (op ons verzoek) was geen enkel... Super goed geholpen bij pronto wonen. Niet opdringerig, ze hadden alle tijd voor onze vragen en goede advies/info gegeven. Ook de meubels een maand lange opslaan (op ons verzoek) was geen enkel probleem. Bezorgen was ook top. Netjes binnen in huis gezet. Super services

d.van den berg

Goed geholpen en netjes afgeleverd

geen het is gewoon een prettige woonwinkel

J.M.Abbenhuis

Uitstekend geholpen zeer veel informatie gekregen

Erik Rosedaal

Goed geholpen erg tevreden

Gewoon dit blijven doen 👍

Door de drukte duurde het even voor dat we werden geholpen, maar de verkoopster en de bezorgers hebben zeer goed en vriendelijk gehandeld. Top!!

Arends

Goede voorlichting tijdens koop van stoel op accu door verkoper en netjes op de afgesproken tijd afgeleverd en aan mij hebben ze een tevreden klant

G.Thijssen

Zeer passieve houding van de verkoper op de afdeling gordijnen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor uw review! Wij hebben uw opmerking doorgegeven aan Colors@Home. Dit is namelijk een aparte winkel.
Jansen Totaal Wonen

Fan veens

Zeer goed geholpen , service is heel goed

Geen tips voor ons was het super