Advies
Communicatie

marga

Prettig, correct

L. Verhage

Op zoek naar meubels en een bank.
Op een prettige manier geadviseerd. We werden niet gepusht bij onze kijksessie.

Het is prettig als de persoon die je bij je oriënterende zoektocht heeft geholpen, je ook kan helpen bij de afronding en bestelling.

H. G. F. van Diest

Wij zijn tevreden met onze aankoop

Mevr j jansen

Goede zaak,geven goed advies.
Fijn geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe bank.Heb er veel plezier van.Bedankt.

Smit

Prima bankstel en nette bezorging keurig op tijd. Blij mee.

Isa de Reus

Ik ben erg blij met de aankoop. Bezorgers waren geweldig...ze gingen netjes om met de spullen en hebben de bank keurig op de plaats gezet.

P Peters

Al 25 jaar klant dat zeg toch genoeg
Al ging het niet altijd over leien dak het is gewoon opgelost

Rien van Eldijk

Nette afhandeling

Misschien wat meer keus in sfeervolle meubelen, wat minder van dat zeer moderne, strakke meubelen.

Gudden

Goede kwaliteit meubelen en prettige service.

Fam de Wit

Stoel gekocht in november 2014 kunstleer van het merk Xooon, nu nog geen 5 jaar oud en het kunstleer brokkelt af. Volgens Jansen Totaal Wonen is dit normaal, dat de stoel maar 5 jaar meegaat. Stoel gekocht in november 2014 kunstleer van het merk Xooon, nu nog geen 5 jaar oud en het kunstleer brokkelt af. Volgens Jansen Totaal Wonen is dit normaal, dat de stoel maar 5 jaar meegaat.
Als ze dit vermelden bij de aanschaf van een stoel hadden wij deze niet gekocht, je gaat er bij de aanschaf vanuit dat je er wel langer mee kan doen. Wij hebben van andere leveranciers stoelen met kunstleer gehad en deze gingen meer dan 10 jaar mee. Waar het ons om gaat is dat wij geen nieuwe stoel verwachten van Jansen, maar wel een voorstel. Zelfs een kopje koffie wordt niet aangeboden.
Wij zijn zeer teleurgesteld. Dus mensen, wees gewaarschuwd! De stoelen van kunstof(kunstleer) van Xooon gaan nog geen 5 jaar mee! Volgens de dame achter de balie zijn de weekmakers op.

Vertel bij de verkoop eerlijk dat de stoelen van Xooon kunstleer maximaal 5 jaar meegaan.
En dit is niet van slijtage, maar het materiaal zelf.
Kom met een voorstel, we wonen in een...
En dit is niet van slijtage, maar het materiaal zelf.
Kom met een voorstel, we wonen in een kleine gemeenschap, ons gezin heeft in de toekomst ook meubelen nodig. ( kinderen)