Advies
Communicatie

Verveen

Veel geduld bij verkoop, zorgvuldige afhandeling van aankoop en exacte levering volgens planning,
ondanks Corona en als extra service....onze oude bank ook nog afgevoerd!!! Helemaal Top!

Nvt

Kundige verkoop en goede vakmannen als monteurs. Zeer prettig bedrijf.

B Gerritsjans

Zeer uitgebreid advies gekregen over de aanschaf van een relaxstoel

eigenlijk geen, dus doorgaan op deze manier.

Giesen

Goed, netjes te woord gestaan en alles afspraken zijn nagekomen. Zeer tevreden over het eindresultaat

De monteur heeft de zitting van twee eettafel stoelen verkeerd om gemonteerd. Deze heb ik zelf losgehaald en omgedraaid. Not the end of the world maar wel jammer.

J.A.G. van Dongen

Uitstekend!

dick goossens

Na velen tegenslagen heb ik eindelijk een goed bankstel.alles is fantastisch opgelost door jansen totaal wonen.bedankt.

Hehamahuwa

Zeer tevreden over klantvriendelijkheid en deskundigheid. Uitstekend geadviseerd en ook levering was prima.

Geen. Ga vooral zo door

J leensen

Goede service en afspraken na gekomen.

M

Prettig bedrijf goede collectie meubels en prima afwikkeling en bezorging

Jansen Totaal Wonen

Zeer tevreden! Zowel het advies wat wij kregen in de winkel Als de aflevering van onze bank en stoelen. We zijn er erg blij mee. Er zijn nog wat andere meubels die wij willen vervangen en gaan zeker... Zeer tevreden! Zowel het advies wat wij kregen in de winkel Als de aflevering van onze bank en stoelen. We zijn er erg blij mee. Er zijn nog wat andere meubels die wij willen vervangen en gaan zeker kijken of wij hiervoor ook bij Jansen totaal wonen terecht kunnen.