Advies
Communicatie

W. van Loevezijn

Uitleg op afspraak. Hierdoor alle tijd voor uitleg en advies over de matrassen. De prijs ligt vast en daar valt niet over te praten, duidelijk!
De levering is keurig en op tijd.
Dan komt...
De levering is keurig en op tijd.
Dan komt echter de kater! Binnen twee weken na levering komt er een Auping-zomer-actie wat ons op deze aankoop ongeveer € 400 zou hebben bespaart. De opmerking dat de prijs vast licht krijgt hierdoor een heel andere kleur.
Je voelt je bekocht!
Dit was de eerste en dus tevens de laatste aankoop bij Jansen Totaal!
Dit najaar zijn we voornemens onze keuken te vernieuwen en we zullen zeker niet bij Jansen komen kijken.
Deze nare nasmaak is niet voor herhaling vatbaar.

Wees duidelijk en infomeer klanten van op korte termijn komende acties!

Beste,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Echter was helaas op moment van aankoop bij ons niet bekend dat er een actie aan zat te komen. Wij worden namelijk hoogstens 1 of 2 weken van tevoren hierover ingelicht. Als het wel bekend is dat Auping met een actie komt dan geven wij dit altijd aan bij de klant.
Indien de matrassen 2 weken al binnen zijn, houdt dit in dat de matrassen ca. 6 – 8 weken geleden al besteld zijn, oftewel ruim voordat de actie plaatsvond. Daarom kunnen we helaas niets voor u betekenen. Er zijn 2 Molton hoeslakens cadeau gedaan i.p.v. korting, en daar is mee akkoord gegaan.
Vervelend om te horen dat het heel anders is ervaren,
Excuses voor het ongemak,

Schoolderman

Moeizaam, veel tegenvallers, zeer lang zonder bank moeten doen.

Duidelijkere foto’s op partner sites plaatsen met reëlere kleuren. Verkopers geen valse beloftes laten doen over snelle levering. En de klantenservice mag zich wel wat meer in de klant en haar... Duidelijkere foto’s op partner sites plaatsen met reëlere kleuren. Verkopers geen valse beloftes laten doen over snelle levering. En de klantenservice mag zich wel wat meer in de klant en haar bevindingen verdiepen, ipv zeer kattig de wettelijke regels op te dreunen.

Beste Schoolderman,
Beste Schoolderman,
Bedankt voor uw feedback. Ten eerste nogmaals onze excuses dat bovengenoemde mis is gegaan met uw bank. Dit is namelijk niet de service die we normaliter aanbieden en daarom onze oprechte excuses. Verder hebben we een selectie aan kleurstalen in de showroom om een goed beeld te krijgen van de stoffen. Spijtig om te horen dat de stof anders uitvalt dan verwacht.
Wij hechten veel waarde aan feedback van klanten en zullen uw feedback daarom zeker meenemen in onze evaluatie.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Peter Verdaas

Netjes en vriendelijk geholpen

R. Gerressen

Prima ervaring

Geen.

Francis De Haan

Fijn geholpen en prettige afhandeling!

Voor zover geen!

J. Komman

Goede adviezen en zeer vriendelijk personeel.

Theo

Levering volgens afspraak, en super service,alles perfekt.

Geen.

j ten broeke

Uitstekend advies zeer goede verkoopster

nee

G. Brussee

Vriendelijk en deskundig ontvangen in mooie showroom.

Bart Hubbers

Uitermate slechte ervaring, in de winkel alles koek en ei, bij klachten laten ze het afweten!!!!!!!!!!!!!!

Klachtenafhandeling ver beneden pijl

Beste,
Bedankt voor uw feedback. N.a.v. uw klacht hebben we met u meegekeken en hebben u nieuwe kernen geleverd vanuit onze leverancier.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke...
Beste,
Excuses voor het ongemak.