Reviews

8.9 / 10
1250 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Klantvriendelijkheid
9/10
Advies
8.8/10
After sales
8.6/10
Communicatie
8.8/10

1250 Reviews

W. van Loevezijn

4/10

Uitleg op afspraak. Hierdoor alle tijd voor uitleg en advies over de matrassen. De prijs ligt vast en daar valt niet over te praten, duidelijk!
De levering is keurig en op tijd.
Dan komt...
Uitleg op afspraak. Hierdoor alle tijd voor uitleg en advies over de matrassen. De prijs ligt vast en daar valt niet over te praten, duidelijk!
De levering is keurig en op tijd.
Dan komt echter de kater! Binnen twee weken na levering komt er een Auping-zomer-actie wat ons op deze aankoop ongeveer € 400 zou hebben bespaart. De opmerking dat de prijs vast licht krijgt hierdoor een heel andere kleur.
Je voelt je bekocht!
Dit was de eerste en dus tevens de laatste aankoop bij Jansen Totaal!
Dit najaar zijn we voornemens onze keuken te vernieuwen en we zullen zeker niet bij Jansen komen kijken.
Deze nare nasmaak is niet voor herhaling vatbaar.

Verbeterpunten of tips

Wees duidelijk en infomeer klanten van op korte termijn komende acties!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Echter was helaas op moment van aankoop bij ons niet bekend dat er een actie aan zat te komen. Wij worden namelijk hoogstens 1 of 2 weken van tevoren...
Beste,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Echter was helaas op moment van aankoop bij ons niet bekend dat er een actie aan zat te komen. Wij worden namelijk hoogstens 1 of 2 weken van tevoren hierover ingelicht. Als het wel bekend is dat Auping met een actie komt dan geven wij dit altijd aan bij de klant.
Indien de matrassen 2 weken al binnen zijn, houdt dit in dat de matrassen ca. 6 – 8 weken geleden al besteld zijn, oftewel ruim voordat de actie plaatsvond. Daarom kunnen we helaas niets voor u betekenen. Er zijn 2 Molton hoeslakens cadeau gedaan i.p.v. korting, en daar is mee akkoord gegaan.
Vervelend om te horen dat het heel anders is ervaren,
Excuses voor het ongemak,
Met vriendelijke groet,
Jansen Totaal Wonen


Schoolderman

5/10

Moeizaam, veel tegenvallers, zeer lang zonder bank moeten doen.

Verbeterpunten of tips

Duidelijkere foto’s op partner sites plaatsen met reëlere kleuren. Verkopers geen valse beloftes laten doen over snelle levering. En de klantenservice mag zich wel wat meer in de klant en haar... Duidelijkere foto’s op partner sites plaatsen met reëlere kleuren. Verkopers geen valse beloftes laten doen over snelle levering. En de klantenservice mag zich wel wat meer in de klant en haar bevindingen verdiepen, ipv zeer kattig de wettelijke regels op te dreunen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Schoolderman,
Bedankt voor uw feedback. Ten eerste nogmaals onze excuses dat bovengenoemde mis is gegaan met uw bank. Dit is namelijk niet de service die we normaliter aanbieden en daarom...
Beste Schoolderman,
Bedankt voor uw feedback. Ten eerste nogmaals onze excuses dat bovengenoemde mis is gegaan met uw bank. Dit is namelijk niet de service die we normaliter aanbieden en daarom onze oprechte excuses. Verder hebben we een selectie aan kleurstalen in de showroom om een goed beeld te krijgen van de stoffen. Spijtig om te horen dat de stof anders uitvalt dan verwacht.
Wij hechten veel waarde aan feedback van klanten en zullen uw feedback daarom zeker meenemen in onze evaluatie.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Jansen Totaal Wonen


Peter Verdaas

9/10

Netjes en vriendelijk geholpen


R. Gerressen

10/10

Prima ervaring

Verbeterpunten of tips

Geen.


Francis De Haan

10/10

Fijn geholpen en prettige afhandeling!

Verbeterpunten of tips

Voor zover geen!


J. Komman

9/10

Goede adviezen en zeer vriendelijk personeel.

Verbeterpunten of tips

Geen


Theo

10/10

Levering volgens afspraak, en super service,alles perfekt.

Verbeterpunten of tips

Geen.


j ten broeke

10/10

Uitstekend advies zeer goede verkoopster

Verbeterpunten of tips

nee


G. Brussee

9/10

Vriendelijk en deskundig ontvangen in mooie showroom.


Bart Hubbers

2/10

Uitermate slechte ervaring, in de winkel alles koek en ei, bij klachten laten ze het afweten!!!!!!!!!!!!!!

Verbeterpunten of tips

Klachtenafhandeling ver beneden pijl

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste,
Bedankt voor uw feedback. N.a.v. uw klacht hebben we met u meegekeken en hebben u nieuwe kernen geleverd vanuit onze leverancier.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke...
Beste,
Bedankt voor uw feedback. N.a.v. uw klacht hebben we met u meegekeken en hebben u nieuwe kernen geleverd vanuit onze leverancier.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Jansen Totaal Wonen