Advies
Communicatie

van den Brenk

KLantvriendelijk en goede omgang.De kosten van het uitpakken vondt ik duur voor de tijd die hiervoor nodig was en de kosten van het meenemen van de oude banken hoog en slecht overlegt.

helder overleggen over bijkomende kosten.

CJM van Rossum

Zeer goed en heel goed advies wat zitcomfort e.d. betreft. Heel vriendelijk en nam alle tijd voor ons. Kregen stalen leer mee naar huis om goede kleur uit te zoeken. Afhandeling qua levertijd klopte... Zeer goed en heel goed advies wat zitcomfort e.d. betreft. Heel vriendelijk en nam alle tijd voor ons. Kregen stalen leer mee naar huis om goede kleur uit te zoeken. Afhandeling qua levertijd klopte allemaal. CHAPEAU!

Even vooraf aangeven dat je bonnummer moet opgeven. TIP!

Sabine V

We zijn in de winkel ontzettend prettig geholpen, een beetje jammer, maar ik weet Mevrouw haar naam niet meer. Ik kom zeker een keer terug om het eindresultaat aan haar te laten zien. We hadden... We zijn in de winkel ontzettend prettig geholpen, een beetje jammer, maar ik weet Mevrouw haar naam niet meer. Ik kom zeker een keer terug om het eindresultaat aan haar te laten zien. We hadden kleine staaltjes van onze bank en vloer meegenomen maar ook foto's van ons huis meegenomen, zij heeft ons vervolgens geadviseerd in kleuren/grootte en vormen. Altijd spannend, want maak je wel de juiste keuze... Totdat afgelopen weekend onze tafel met stoelen werd geleverd, we zijn verliefd! Het is prachtig en het match erg mooi met de rest van onze meubels.

Nogmaals dank! Wij komen graag terug!

Geen!

Hermsen

Aankoop van het bankstel (3- en 2-zits) was destijds in een prettige verstandhouding tot stand gekomen. De bezorging ging niet zonder slag of stoot. Het meubilair kon met veel pijn en moeite door de... Aankoop van het bankstel (3- en 2-zits) was destijds in een prettige verstandhouding tot stand gekomen. De bezorging ging niet zonder slag of stoot. Het meubilair kon met veel pijn en moeite door de 2 deuren. De bezorgers waren een oudere en een jongere man. Dit kwam het humeur van de oudere man niet ten goede. Misschien kwam dit ook wel doordat het oude bankstel ingenomen moest worden. Maar met een beetje manoevreren lukte het. Verder hebben wij geen klagen en is alles goed gekomen en hebben wij de rekening met een fooi bij de jongere man betaald.

Bij aflevering een vriendelijker humeur

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor uw feedback. Dit nemen wij mee! Fijn om te horen dat u verder tevreden was met het aankoopproces en hopelijk ook met de bank zelf. Wij wensen u veel zitplezier!

Overdijkink

Goed advies en nette afhandeling

Ellen Ohoioeloen

Erg fijn geholpen in de winkel.

geen after sales. Fijn na een half jaar een mail hoe de meubels bevallen.

Broeren

Fantastisch. Super tevreden.

fam Otten

De verkoper is en toppertje. Heeft ons een goed advies gegeven

Gewoon zo doorgaan.

Van de zandschulp

Fijn bedrijf kom er graag

J

Goed advies bij de keuze van bank met fauteuil