Advies
Communicatie

Gerry de Wijse-Peters

Nog nooit klachten gehad en koop al 46 jaar onze meubels bij Jansen Totaal.

Dhr. R.U. Kleering van Beerenbergh

Op de dag dat de meubels geleverd wordt, keurig van te voren een belletje van de chauffeur dat ze komen. Keurig volgens schema en email zijn de meubels bezorgt tot in de woonkamer. Vriendelijke... Op de dag dat de meubels geleverd wordt, keurig van te voren een belletje van de chauffeur dat ze komen. Keurig volgens schema en email zijn de meubels bezorgt tot in de woonkamer. Vriendelijke begroeting van deze nette heren. Dank jullie wel. Trendhopper goed geregeld.

Ga zo door

Loves

Doen wat ze beloven. Als dit door omstandigheden niet lukt, word je tijdig geïnformeerd

Rikken

Super, kom vinden wat ik wilde hebben, klant vriendelijk

Nee, leuke winkel, veel variaties

Saskia de Klein

Voor onze woonkamer zochten wij nieuwe meubels. We maakten een afspraak met een verkoopadviseur van Pronto: Carlijn. Zij maakte zelfs een tekening met een mogelijke meubelopstelling voor onze... Voor onze woonkamer zochten wij nieuwe meubels. We maakten een afspraak met een verkoopadviseur van Pronto: Carlijn. Zij maakte zelfs een tekening met een mogelijke meubelopstelling voor onze woonkamer. In de winkel konden we door het goede advies alles naar wens uitzoeken. Vervolgens moesten we wel even geduld hebben 8 a 10 weken. De leuke salontafeltjes bleken nog in het magazijn te staan (de laatsten) en deze mochten we gelijk meenemen. Toen de meubels eindelijk thuis bezorgd werden, bleken 2 stoel-onderstellen defect. Daar ging het even mis want de service afdeling van Jansen Totaal Wonen pakte onze melding niet op. Kort daarna sprak ik Carlijn omdat ik wat accessoires ging uitzoeken. Zij ging er meteen achteraan en de week erna kon ik 2 nieuwe onderstellen ophalen. Wat een service! Al met al zijn wij dik tevreden!!

Zorg ervoor dat ergens duidelijk is beschreven voor de klant waar men exact een klacht of aftersales melding kan melden.

Familie Karel

Keurig geholpen door Carla in de zaak. Helaas door Corona een lange wachttijd. Maar levering na een belletje mooi op de beloofde tijd. Paste niet door de voordeur, dan toch achterom. Nette jongens... Keurig geholpen door Carla in de zaak. Helaas door Corona een lange wachttijd. Maar levering na een belletje mooi op de beloofde tijd. Paste niet door de voordeur, dan toch achterom. Nette jongens die voorzichtig te werk gingen. Oude bankstel netjes meegenomen en wij zitten eindelijk fijn op onze nieuwe bank. Bedankt Janssen!

Qoutb

Medewerkers zijn supervriendelijk. De directeur kan nog een hoop leren op dat gebied. Ook van zijn eigen medewerkers. Wij kregen na 8 weken wachten de verkeerde bank geleverd en hij was niet eens... Medewerkers zijn supervriendelijk. De directeur kan nog een hoop leren op dat gebied. Ook van zijn eigen medewerkers. Wij kregen na 8 weken wachten de verkeerde bank geleverd en hij was niet eens bereid om mee te denken. Enige wat hij kan vertellen was: kan gebeuren. Vervolgens het gevoel geven aan de klant dat je met 10% korting wordt afgescheept en daarna zeggen dat je buiten het pand bent om zo niet meer de confrontatie aan te durven gaan met klanten. Eens en nooit meer.

De directeur kan de tips van de medewerkers opnemen en de verbeterpunten kan hij ook bij hun achterhalen.

Stuivenberg

Order totaal verkeerd uitgevoerd. Klantenservice niet professioneel.

Beter luisteren naar de klant. Betere service bieden. Verkopers zeer slecht benaderbaar. Zelfs de beloofde tegoedbon was bij aflevering niet aanwezig. Zelfs die moesten we zelf ophalen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Fred,
Beste Fred,
Er zijn bij jouw bestelling inderdaad een aantal zaken niet gelopen zoals wij ze graag zouden zien. Dit is het gevolg van een aantal interne zaken, deze hebben we inmiddels ondervangen.
Desondanks hopen we dat je alsnog veel plezier hebt van jouw nieuwe bank.
Met vriendelijk groet,
Jansen Totaal Wonen

H. Baljet-Schouten

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen

Geen. Bedrijf heeft me bijtijds geinformeerd dat een gedeelte binnen was en dat de rest in een bepaalde week volgde. Op mijn verzoek alles in een keer te leveren was geen bezwaar. En er werd precies... Geen. Bedrijf heeft me bijtijds geinformeerd dat een gedeelte binnen was en dat de rest in een bepaalde week volgde. Op mijn verzoek alles in een keer te leveren was geen bezwaar. En er werd precies in die week geleverd.

Aberson

Goede telefonische communicatie. Snelle levering.
Zéér vriendelijk en behulpzaam personeel dat mijn bestelling leverde!