Jansen Totaal Wonen

Jansen Totaal Wonen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Jansen Totaal Wonen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company499
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Jansen Totaal Wonen met 9.1/10. Gebaseerd op 499 ervaringen.
Communicatie
Advies

Leo van Boldrik
Goed (8/10)
Leo van Boldrik

De levering geschiedde door 2 onge mannen die duidelijk geen zin hadden in een praatje. Gauw afleveren en weer verder. De aflevering zou wat meer klantvriendelijker kunnen.

Score voor Jansen Totaal Wonen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Goed advies bij aankoop matras.

Nancy Boer
Nancy Boer

Aangeven dat het schoefzakje aan de binnenkant van de doos is vast geplakt. Ik heb ernaar moeten zoeken omdat ik de langste doos aan de andere kant had open gemaakt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik werd goed en vriendelijk geholpen. ze hebben naar mijn wenzen geluisterd en goed geadviseerd. de winkel is mooi en overzichtelijk. de levering was precies zoals afgesproken en onbeschadigd en optijd geleverd. helemaal top!.

Ria Hermens
Ria Hermens
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben zo wel per email en telefonische prettig ervaren ?.

Connie Feer

Perfecte service. ik belde om te vragen of ze specifiek iets hadden van rm. die mevrouw is gaan kijken en heeft het meteen ingepakt en opgestuurd voor me. dat vond ik super!!.

Bianca
Bianca
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super goede service prima optijd en goed verpakt.

D van Tilburg
D van Tilburg

Misschien handig om kopers te wijzen op formaten van meubels en daar rekening mee te houden bij wat ze kopen. Dit kan voorkomen dat meubels niet of met veel moeite naar binnen kunnen. Vond het erg sneu dat de heren hierdoor extra veel werk hebben moeten verzetten.

Score voor Jansen Totaal Wonen:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Er zijn banken bezorgd en een ervan paste niet in de lift en kon door een t-gang niet goed de kamer in. zonder problemen droegen de mannen de bank via de trap naar 2 hoog. ook het extra werk om de bank in de kamer te krijgen was geen probleem. ze bleven zeer vriendelijk en behulpzaam. erg fijne service en top gedaan door de mannen.

Iris van Housselt
Iris van Housselt

Heb ik op dit moment niet!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was een kado op open te maken! het was goed verpakt en ook leuk ingepakt! echt een aanrader! ook werd het snel verzonden!.

Mandy IJsselstein
Mandy IJsselstein
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top bedrijf! snelle service.

Xander
Xander

Positief.

J Hendriks
Goed (8/10)
J Hendriks
Score voor Jansen Totaal Wonen:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nette service en goede levering.

Bedrijfsinformatie

Jansen Totaal Wonen staat al ruim 45 jaar voor expertise op het gebied van keukens, meubels, slapen en woonaccessoires. Met een oppervlakte van ruim 15.000 m² aan wooninspiratie staan onze medewerkers 7 dagen per week voor jou klaar. We werken enkel met bekende formules en merken waarbij we de welbekende ‘Jansen-kwaliteit’ altijd waarborgen. Laat je inspireren en adviseren in onze winkel, het bakje koffie van het huis staat altijd klaar!
Adres
Karstraat 95