Advies
Communicatie

Stuivenberg

Order totaal verkeerd uitgevoerd. Klantenservice niet professioneel.

Beter luisteren naar de klant. Betere service bieden. Verkopers zeer slecht benaderbaar. Zelfs de beloofde tegoedbon was bij aflevering niet aanwezig. Zelfs die moesten we zelf ophalen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je review. We nemen je tips zeker mee! We hopen dat je desondanks veel plezier hebt van jouw bank.
Met vriendelijk groet,
Jansen Totaal Wonen

H. Baljet-Schouten

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen

Geen. Bedrijf heeft me bijtijds geinformeerd dat een gedeelte binnen was en dat de rest in een bepaalde week volgde. Op mijn verzoek alles in een keer te leveren was geen bezwaar. En er werd precies... Geen. Bedrijf heeft me bijtijds geinformeerd dat een gedeelte binnen was en dat de rest in een bepaalde week volgde. Op mijn verzoek alles in een keer te leveren was geen bezwaar. En er werd precies in die week geleverd.

Aberson

Goede telefonische communicatie. Snelle levering.
Zéér vriendelijk en behulpzaam personeel dat mijn bestelling leverde!

van de Sant

Mooie zaak met deskundig personeel met goed advies en denken in oplossingen en niet in problemen.
toch heb ik ook een klein puntje van kritiek op het moment als de order is geplaats wees duidelijk over de levertijd zeg niet dat de meubels met 12 tot 14 weken geleverd kunnen worden en het werd uiteindelijk 17 weken voordat alles compleet geleverd was doe daar wat mee mensen willen duidelijkheid

wat ik hierboven is vermeld levertijd

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je review, we nemen je tips mee. Helaas heeft de levertijd wat vertraging opgelopen door Corona. Desondanks hopen we dat je veel plezier hebt met jouw aankopen.
Met vriendelijke...
Jansen Totaal Wonen

J. Christiaans

Prettig om rustig uit te zoeken waar je voor naar deze winkel bent gekomen. Grote en diverse voorraad (o.a. eetkamerstoelen). Verkoopsters beslist niet opdringerig en geven gericht antwoord op onze... Prettig om rustig uit te zoeken waar je voor naar deze winkel bent gekomen. Grote en diverse voorraad (o.a. eetkamerstoelen). Verkoopsters beslist niet opdringerig en geven gericht antwoord op onze vragen. Kortom fijn om hier zaken mee te doen.

Ik zou niet weten welke... Ik voelde me welkom in deze zaak.

HJ van Huet

Klantvriendelijk, goed advies

Verhaar

Komen afspraken na

Nuijen

Een goed en gezellig woninginrichting waar je een goed en betaalbare spullen kunt kopen.

Geen!!!????

Betsy

Prima en deskundig geholpen

Blijf zo doorga met de service en alles komt goed

Graven

Wij zijn goed geholpen de hoekbank was niet goed in elkaar gezet na een belletje kwamen ze meteen kijken

Weet ik niet wij zijn goed geholpen