Advies
Communicatie

Mientje Thijssen

We zijn door Jerro geholpen,het was geweldig ,we konden vragen wat we wilden,hij wist overal een passend antwoord op,We zijn nog nooit zo goed met raad en daad bijgestaan,mijn petje af voor dat... We zijn door Jerro geholpen,het was geweldig ,we konden vragen wat we wilden,hij wist overal een passend antwoord op,We zijn nog nooit zo goed met raad en daad bijgestaan,mijn petje af voor dat joch,want het was nog maar een jochie.
We hebben inmiddels de meubels thuis,
Dit bedrijf wil ik iedereen aanraden,

Alles is perfect geregeld

A.Ursinus

Order volgens afspraak geleverd. Echter de bezorging kan beter nu was het bezorgen, uitpakken, neerzetten betalen en wegwezen.
Geen controle of alles goed was hiervoor zou men toch meer...
Geen controle of alles goed was hiervoor zou men toch meer aandacht voor moeten hebben. Het was bij mij gelukkig allemaal goed.

Zie bij mijn ervaring de opmerkingen.

Afrah Al-najashi

Top kwaliteit en tot de kleinste details netjes bezorg.

Huting

Mooie winkel ben vriendelijk personeel

Ik zou niet weten w

W.arends

Alles perfect gelopen

Kesteren

Onder Jansen totaal wonen vallen meerdere bedrijven. Wij hebben onze keuken gekocht bij keukendepot Huissen. In Huissen zijn ze uiterst vriendelijk bij de verkoop en vertellen ze ook dat ze bij... Onder Jansen totaal wonen vallen meerdere bedrijven. Wij hebben onze keuken gekocht bij keukendepot Huissen. In Huissen zijn ze uiterst vriendelijk bij de verkoop en vertellen ze ook dat ze bij Jansen totaal wonen horen. Ze vertellen dat ze twee dagen nodig hebben om te monteren. Ook al koop je een kleine keuken. Daar hangt een vast bedrag aan vast. Vanaf dat moment krijg je te maken met Jansen totaal wonen. Ze hebben mijn keuken binnen 5 uur geplaatst en dus het volledige bedrag geïncasseerd. Bij navraag zeggen ze ineens het gaat per meter. Daarbij komt dat meerdere apparaten nog niet leverbaar zijn. Maar ook een aantal onderdelen van de keuken zijn er nog niet. Het afval nemen ze dan ook niet mee als service want dan heb je ineens weer met keukendepot te maken en dat doen ze alleen bij de klanten van Jansen totaal wonen. Wat een service ! Not ! Afkitten doen ze ook niet, ook niet als je het vraagt. Dat zal dan ook weer een Jansen service zijn en geen keukendepot service. Het geld mag trouwens wel op rekening van Jansen totaal wonen? Voor alle vervelende ervaringen wordt ook geen korting gegeven, ook een service vanuit Jansen denk ik.

Zou fijn zijn als jullie de klant tegemoet zou komen met of een korting of een ander iets.

B. Coral

Moeten jullie eens kijken, we zijn de mooie nieuwe kast aan het inpakken. De heren van Hulsta zijn zó deskundig en vriendelijk. Ze pakten de stofzuiger er zelfs nog bij. Wij zijn niet technisch,... Moeten jullie eens kijken, we zijn de mooie nieuwe kast aan het inpakken. De heren van Hulsta zijn zó deskundig en vriendelijk. Ze pakten de stofzuiger er zelfs nog bij. Wij zijn niet technisch, maar zij zorgden ervoor dat de TV het goed deed. Ik had extra veel eten gehaald, maar ze wilden bijna niks, alleen koffie en een appelkoek, ze wilden doorwerken.

Gelukkig kon ik nog goed Duits praten, moest ik op het werk vaak. Wat een mooi systeem met het openen van de deuren. We hebben er heel lang voor gespaard, en hebben onszelf dit cadeau gedaan voor ons pensioen.

Bij jullie in de zaak worden we ook altijd zo fijn geholpen. We gaan vanavond een flesje Prosecco open maken en hopen, dat we er nog heel lang van mogen genieten. Hartelijk dank, goede zaken en blijf gezond.

Vriendelijke groeten van 2 tevreden klanten :)

Wij zijn overal erg tevreden mee!

W. van Loevezijn

Uitleg op afspraak. Hierdoor alle tijd voor uitleg en advies over de matrassen. De prijs ligt vast en daar valt niet over te praten, duidelijk!
De levering is keurig en op tijd.
Dan komt...
De levering is keurig en op tijd.
Dan komt echter de kater! Binnen twee weken na levering komt er een Auping-zomer-actie wat ons op deze aankoop ongeveer € 400 zou hebben bespaart. De opmerking dat de prijs vast licht krijgt hierdoor een heel andere kleur.
Je voelt je bekocht!
Dit was de eerste en dus tevens de laatste aankoop bij Jansen Totaal!
Dit najaar zijn we voornemens onze keuken te vernieuwen en we zullen zeker niet bij Jansen komen kijken.
Deze nare nasmaak is niet voor herhaling vatbaar.

Wees duidelijk en infomeer klanten van op korte termijn komende acties!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste,
Beste,
Allereerst bedankt voor uw feedback. Echter was helaas op moment van aankoop bij ons niet bekend dat er een actie aan zat te komen. Wij worden namelijk hoogstens 1 of 2 weken van tevoren hierover ingelicht. Als het wel bekend is dat Auping met een actie komt dan geven wij dit altijd aan bij de klant.
Indien de matrassen 2 weken al binnen zijn, houdt dit in dat de matrassen ca. 6 – 8 weken geleden al besteld zijn, oftewel ruim voordat de actie plaatsvond. Daarom kunnen we helaas niets voor u betekenen. Er zijn 2 Molton hoeslakens cadeau gedaan i.p.v. korting, en daar is mee akkoord gegaan.
Vervelend om te horen dat het heel anders is ervaren,
Excuses voor het ongemak,
Jansen Totaal Wonen

Schoolderman

Moeizaam, veel tegenvallers, zeer lang zonder bank moeten doen.

Duidelijkere foto’s op partner sites plaatsen met reëlere kleuren. Verkopers geen valse beloftes laten doen over snelle levering. En de klantenservice mag zich wel wat meer in de klant en haar... Duidelijkere foto’s op partner sites plaatsen met reëlere kleuren. Verkopers geen valse beloftes laten doen over snelle levering. En de klantenservice mag zich wel wat meer in de klant en haar bevindingen verdiepen, ipv zeer kattig de wettelijke regels op te dreunen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste Schoolderman,
Beste Schoolderman,
Bedankt voor uw feedback. Ten eerste nogmaals onze excuses dat bovengenoemde mis is gegaan met uw bank. Dit is namelijk niet de service die we normaliter aanbieden en daarom onze oprechte excuses. Verder hebben we een selectie aan kleurstalen in de showroom om een goed beeld te krijgen van de stoffen. Spijtig om te horen dat de stof anders uitvalt dan verwacht.
Wij hechten veel waarde aan feedback van klanten en zullen uw feedback daarom zeker meenemen in onze evaluatie.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Jansen Totaal Wonen

Peter Verdaas