Advies
Communicatie

Carla

Prettige service

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je review, Carla!

Annette Frijlink

Vandaag een mooie bank gekocht bij Jansen Totaal Wonen, we zijn zeer goed geholpen door Carla. Heerlijke koffie erbij. We hadden deze bank een paar maanden geleden al bij ze zien staan, maar dan ga... Vandaag een mooie bank gekocht bij Jansen Totaal Wonen, we zijn zeer goed geholpen door Carla. Heerlijke koffie erbij. We hadden deze bank een paar maanden geleden al bij ze zien staan, maar dan ga je toch verder kijken, en dan weet je het; we gaan toch weer terug en daar de bank bestellen! Er stond ook een mooie salontafel bij, dus die hebben we er ook bij gekocht. Heel erg blij, en nu is het wachten totdat het geleverd gaat worden. Nogmaals bedankt voor de goede hulp en het goede advies! gr 2 blije vogels uit Otterlo

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Onwijs bedankt voor je uitgebreide review Annette! Het is leuk om te horen dat jullie de bank in eerste instantie bij ons hebben gezien en deze ook uiteindelijk bij ons gekocht hebben. Super dat... Onwijs bedankt voor je uitgebreide review Annette! Het is leuk om te horen dat jullie de bank in eerste instantie bij ons hebben gezien en deze ook uiteindelijk bij ons gekocht hebben. Super dat jullie fijn zijn geholpen door Carla en dat ook het kopje koffie in onze winkel goed is bevallen. Ook in de toekomst staan wij weer graag voor jullie klaar. Voor nu alvast heel veel woonplezier gewenst met de nieuwe bank en salontafel namens Jansen Totaal Wonen.

M van Goinga

Prettig geholpen door Carla

De review schrijven is lastig omdat het moeilijk te vinden is op de site. De gekochte stoel is niet zichtbaar op de site en de zoekfunctie werkt niet.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke bedankt dat je de moeite hebt genomen om een mooie review te schrijven over onze collega Carla en bedankt voor je tips namens Jansen Totaal Wonen Huissen.

Ton. Janssen.

We zijn goed geholpen door Carolien Pastoor, ze had voldoende tijd voor ons, dacht met ons mee en gaf ons prima adviezen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Ton, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat onze collega Carolien jullie zo goed en uitgebreid heeft geholpen. Veel plezier gewenst van je aankoop! Vriendelijke groet, team... Hi Ton, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat onze collega Carolien jullie zo goed en uitgebreid heeft geholpen. Veel plezier gewenst van je aankoop! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Praktijk In-vloed

Ik ben vandaag geholpen door Iris en Judith, de een van Jansen Totaal wonen en de ander van Trendhopper in Huissen, voor twee nieuwe stoelen voor mijn praktijk ruimte. En wat een toffe samenwerking.... Ik ben vandaag geholpen door Iris en Judith, de een van Jansen Totaal wonen en de ander van Trendhopper in Huissen, voor twee nieuwe stoelen voor mijn praktijk ruimte. En wat een toffe samenwerking. 2 winkels en 2 verschillende stoelen, maar wel met dezelfde afwerking, stof en poten. Dus ik kan niet wachten op het eindresultaat. Echt top geholpen door deze twee kanjers! Dank!

Niet...

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Super om te horen dat onze collega's Iris en Judith je zo goed hebben geholpen bij het uitzoeken van twee nieuwe stoelen. Wij wensen je er veel plezier... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Super om te horen dat onze collega's Iris en Judith je zo goed hebben geholpen bij het uitzoeken van twee nieuwe stoelen. Wij wensen je er veel plezier van! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

M. Visser

Erg goed

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je 5-sterrenreview!

Michel van Tooren

Het was slechts een laptoptafeltje waarvoor wij naar Jansen TotaalWonen zijn gegaan, maar de ontvangst en service waren allerhartelijkst. De verkoopadviseur was behulpzaam en herkende mij nog van... Het was slechts een laptoptafeltje waarvoor wij naar Jansen TotaalWonen zijn gegaan, maar de ontvangst en service waren allerhartelijkst. De verkoopadviseur was behulpzaam en herkende mij nog van een recent vorige bezoek. Kortom: een fijne aankoopbeleving.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn te horen dat je bezoek aan onze winkel goed is bevallen Michel. Dat je hartelijk werd ontvangen en je vriendelijk bent geholpen. Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen!

Jansen totaal wonen

Nieuwe keuken gekocht goede uitleg gehad heel klantgericht heel vriendelijk nemen de tijd voor je. Snelle afhandeling

N.v.t

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je review. Super dat jullie vriendelijk en uitgebreid zijn geadviseerd in onze keukenshowroom. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Nico

Grote woonwinkel met hele mooie spulletjes! Medewerkster Carla nam de tijd voor ons om een mooie tafel en stoelenset uit te zoeken. Voelen ons helemaal goed geholpen! 👍👍

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve winkelervaring Nico. Super dat Carla uitgebreid de tijd heeft genomen om jullie te helpen en dat jullie zijn geslaagd voor een mooie tafel en stoelenset.... Bedankt voor het delen van je positieve winkelervaring Nico. Super dat Carla uitgebreid de tijd heeft genomen om jullie te helpen en dat jullie zijn geslaagd voor een mooie tafel en stoelenset. Alvast heel veel woonplezier gewenst namens Jansen Totaal Wonen.

Annemiek Geurts

Wij kwamen ons eigenlijk oriënteren over evt. wat veranderingen in ons interieur. Eetkamerstoelen in overvloed. Die keus was snel gemaakt. Maar wij werden helemaal enthousiast toen wij een bankje... Wij kwamen ons eigenlijk oriënteren over evt. wat veranderingen in ons interieur. Eetkamerstoelen in overvloed. Die keus was snel gemaakt. Maar wij werden helemaal enthousiast toen wij een bankje vonden, met dezelfde ronding als onze tafel. De enige in het filiaal! Iris sprak daar zelf ook vol trots over. Met veel enthousiasme en hulpvaardigheid heeft zij ons verder geholpen met het uitzoeken van de juiste stoffen op de stoelen en het bankje. Het was geen probleem dat de stoelen van Jansen kwamen en het bankje van de Trendhopper. Klantvriendelijkheid staat bij Jansen volgens mij bovenaan. Iris was een welkome aanvulling bij onze aankoop.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Annemiek, hartelijk dank voor je uitgebreide 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Iris! Super om te horen dat zij jullie zo uitgebreid en enthousiast heeft geholpen met het uitzoeken... Hi Annemiek, hartelijk dank voor je uitgebreide 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Iris! Super om te horen dat zij jullie zo uitgebreid en enthousiast heeft geholpen met het uitzoeken van matchende meubels. Heel veel plezier ervan gewenst! We zien jullie graag weer terug in onze winkel. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen