Advies
Communicatie

Jan cobie engelen

Na 21 jaar moest de realex fatoul van mijn man vervangen worden geen probleem bij jansen totaal wonen.hij is al hier en de oude mee terug geweldpig

Wij zijn door een wat oudere meneer geholpen was fijn mijn man wilde niet van zijn oude stoel af ha ha toch gelukt in de mooie kleur moss.

José Theloosen

Zeer positief

Ben Heijltjes

Goed advies, prima service en binnen gestelde levertijd.

van den Berk

We hebben het hele traject, met de styliste Janin, binnen Jansen Totaal Wonen mogen volgen. Inhoudend hulp bij het inrichten, samenstellen en kopen van de meubels. Maar ook het samenstellen van de... We hebben het hele traject, met de styliste Janin, binnen Jansen Totaal Wonen mogen volgen. Inhoudend hulp bij het inrichten, samenstellen en kopen van de meubels. Maar ook het samenstellen van de kleuren voor de wanden en het kiezen van de verlichting. We zijn ontzettend tevreden over zowel de hulp bij het inrichten als de service bij de levering van de meubels. Kortom is Jansen Totaal Wonen een aanrader👍

M van der Heijden

Prima uitleg, doen alle moeite om goed te helpen. Tijdige info over levering én goede bezorging!

Manon Stevens

Zeer goed, levering was sneller als verwacht.

John Verheul

Mooie collectie. Fijne mensen, ook de bezorgers. Een stoel miste een dopje onder de poot, binnen een paar dagen van de service afdeling een paar dopjes ontvangen. Klasse.

Rutjes

Prettig winkelen. Veel keuze in de diversiteit van meubelen. Deskundig advies. Kortom een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Nvt

Profijtmeubels Huissen