Advies
Communicatie

Liselotte

Prima bedrijf, mooi bed gekocht. Er werd ons verteld dat met een hoofdbord van 1,20 m, dit zeker door het trappengat zou passen. Dit was helaas niet het geval. We hebben het hoofdbord terug gestuurd... Prima bedrijf, mooi bed gekocht. Er werd ons verteld dat met een hoofdbord van 1,20 m, dit zeker door het trappengat zou passen. Dit was helaas niet het geval. We hebben het hoofdbord terug gestuurd en in twee delen laten maken. Communicatie was hierin niet heel goed, omdat wij meerdere malen zijn gebeld door de bezorg jongens dat ze langs kwamen terwijl het hoofdbord al was opgehaald. Ook jammer dat dit niet mooi is afgemonteerd. Hierover gebeld, ook omdat we de uitstapverlichting misten, en er werd ons beloofd dat het zsm bezorgd zou worden met een tegoedbon. Dit heeft ook 3 weken geduurd.
Verder word je vriendelijk te woord gestaan en proberen ze je goed te helpen.

Betere communicatie, hoofdborden in twee delen bezorgen.

Vliet

Bank gekoch extra hard e vulling al snel plooie opnieuw vulling erin moest zelf 50 procent betalen nu alweer door gezak koopje dure bank

Beter de klant tegemoed kome

Van den Berg

Goed en netjes geholpen !

wellicht een extra kwaliteitscheck voor uitlevering

Mevr. Meijer-Bos

De ervaring met het bedrijf is goed

Ik vind het jammer dat je bij een bestelling van 299 euro nog 65 euro bezorgkosten moet betalen. Voor dit bedrag kan je nog een klein kastje kopen en als je geen auto rijd heb je geen keus. De... Ik vind het jammer dat je bij een bestelling van 299 euro nog 65 euro bezorgkosten moet betalen. Voor dit bedrag kan je nog een klein kastje kopen en als je geen auto rijd heb je geen keus. De meeste bedrijven berekenen boven een bepaald aankoopbedrag geen bezorgkosten. Het was dat ik deze kast graag wilde hebben.

P Peuyn

Aankoop van een Bank en Fauteuil , verliep allemaal prettig , maar bij aflevering ( een uur later dan gepland ) kwam de fauteuil , ( nat van de regen ) maar heb ik geen probleem van gemaakt. Toen... Aankoop van een Bank en Fauteuil , verliep allemaal prettig , maar bij aflevering ( een uur later dan gepland ) kwam de fauteuil , ( nat van de regen ) maar heb ik geen probleem van gemaakt. Toen kwam de Bank helemaal verpakt , de bezorgers hadden geen grip , Bank was loodzwaar verpakking eraf gehaald maar ze kregen hem met geen mogelijkheid door de deur naar de kamer ( ook nog eens de verkeerde leersoort ) ze hebben de bank mee terug genomen waarbij hij in het trappenhuis is beschadigd. Na een week te hebben gewacht op een reactie van Jansen .
Hier ga ik niet verder maar kan vertellen dat ik nooit meer bij Jansen een voet over de drempel zet. Heel slecht afgehandeld !!!!!!!!

De fout niet bij de klant neerleggen , maar hand in eigen boezem steken

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Deze situatie is inderdaad vervelend en door onze expeditie niet sterk afgehandeld. Graag willen we daarom de kosten van de schade vergoeden. We zullen dit in de toekomst zeker meenemen om te zorgen... Deze situatie is inderdaad vervelend en door onze expeditie niet sterk afgehandeld. Graag willen we daarom de kosten van de schade vergoeden. We zullen dit in de toekomst zeker meenemen om te zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt. Verder hopen we dat het ondanks alles goed is opgelost.
Nogmaals excuses voor het ongemak. Mvg, het JTW team.

Huberts

Zeer vriendelijk geholpen, goed geadviseerd. Mooie collectie meubels, mooie moderne showroom, en met daar uit springend voor ons het merk Baenks.

M

Slechte nazorg van onze keuken

Communicatie en aandacht

Albertine Vooren

Goed en vakkundig geadviseerd met de aankoop van mijn bank.
Levering binnen de afgesproken levertijd door vlotte en vriendelijke bezorgers.

Arends

Prima zaak waar je goed en deskundig geholpen wordt, ook tijdens de levertijd goed op de hoogte gehouden betreft de leveringen.

Petra Koenders

Wonende in een flat met een onmogelijke trap, werd er volop meegedacht hoe mijn droom bank toch kon bestellen en naar boven gebracht kon worden. Toen dit ondanks alle mogelijkheden door de brengers... Wonende in een flat met een onmogelijke trap, werd er volop meegedacht hoe mijn droom bank toch kon bestellen en naar boven gebracht kon worden. Toen dit ondanks alle mogelijkheden door de brengers van de bank niet lukte, mocht ik een nieuwe bank uitzoeken! Ook hierin hebben ze opnieuw meegedacht en heb ik mijn droom bank kunnen bestellen op basis van losse elementen. Ik ben heel blij met deze superservice!