Reviews

9 / 10
1176 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Klantvriendelijkheid
9.2/10
Advies
8.8/10
After sales
8.6/10
Communicatie
9/10

1176 Reviews

Hubers

10/10

Goed advies en zeer behulpzaam

Verbeterpunten of tips

zou het niet weten


R.A Karelse

4/10

Ik heb een bank besteld, eind oktober 2020. Mede vanwege Corona, werd deze pas eind februari 2021 geleverd!!! In januari 2021 heb ik zelf geinformeerd naar de te verwachten leveringsdatum. Bleek dat... Ik heb een bank besteld, eind oktober 2020. Mede vanwege Corona, werd deze pas eind februari 2021 geleverd!!! In januari 2021 heb ik zelf geinformeerd naar de te verwachten leveringsdatum. Bleek dat Jansen Totaal Wonen een mail met de vertraging van de levering naar een verkeerd E mailadres had gestuurd. Eindelijk werd de bank geleverd, ik had 300 euro vooruit betaald bij de bestelling maar daar wisten de mannen van de aflevering niks van, gevraagd werd het totale bedrag te voldoen. (niet gedaan uiteraard) Een week later werd ik gebeld door de financiele administratie van Jansen Totaal Wonen, weer over die vooruitbetaling van 300 euro. Of ik foto's wilde opsturen van de bonnen......wat een slecht verhaal. Kan men dat bij Jansen zelf niet checken...Aardige medewerkster, daar gaat het niet om, maar ik word aan het werk gezet omdat men zelf de zaken niet op orde heeft...slecht verhaal

Verbeterpunten of tips

Financiele administratie beter beheren. Eerder was ik wezen kijken in de zaak naar de betreffende bank. Eén van de pootjes bleek los te zitten. De verkoopster gaf aan dat ze dat zsm zou laten... Financiele administratie beter beheren. Eerder was ik wezen kijken in de zaak naar de betreffende bank. Eén van de pootjes bleek los te zitten. De verkoopster gaf aan dat ze dat zsm zou laten herstellen. Drie weken later was ik wederom in uw zaak, het pootje van de bank zat nog steeds niet vast....echt een slechte zaak!!
Overigens is de bank etg naar mijn zin.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste R.A. Karelse,
Bedankt voor uw feedback. We hebben uw klachtmelding nog eens kritisch bekeken. Het is momenteel inderdaad zo dat er door de situatie rondom Corona vertragingen zijn met...
Beste R.A. Karelse,
Bedankt voor uw feedback. We hebben uw klachtmelding nog eens kritisch bekeken. Het is momenteel inderdaad zo dat er door de situatie rondom Corona vertragingen zijn met leveringen. Onze excuses hiervoor. Dat u hierover verkeerd bent geïnformeerd is natuurlijk erg vervelend. Helaas is er ook iets misgegaan met het noteren van uw aanbetaling van de bank.
Beide situaties zijn zeker niet gelopen zoals u van ons zou mogen verwachten. Onze oprechte excuses voor de miscommunicatie rondom uw bestelling. Wij hechten veel waarde aan feedback van klanten en zullen uw verbeterpunten en tips daarom zeker meenemen in onze evaluatie.
Al met al vinden we het fijn om te horen dat uw aangekochte bank naar wens is.
Nogmaals excuses voor het ongemak,
We wensen u nog veel plezier met uw bestelling,
Met vriendelijke groet,
Jansen Totaal Wonen


Roelofs

10/10

Prima service

Verbeterpunten of tips

Geen


F.Vink

10/10

Duidelijk en goede service


Jeroen

8/10

Goede meubelen, vriendelijke service


N.J.M. van Oss

8/10

Na een lange wachttijd van bijna vier maanden hebben we eindelijk de relaxstoel ontvangen en zelf in elkaar gezet.

Verbeterpunten of tips

Zorg voor goede informatie en maak deze duidelijk


Sandra Mos

9/10

Goed advies, houden zich aan de afspraken, goede communicatie


HH Leenders

4/10

Verkoop Pronto Wonen:
Bij verkoop worden meubels van andere leveranciers gecombineerd. Dit leid tot kleurverschillen, hoogte verschillen etc. Aan klant worden niet de gevolgen gemeld.
Verkoop Pronto Wonen:
Bij verkoop worden meubels van andere leveranciers gecombineerd. Dit leid tot kleurverschillen, hoogte verschillen etc. Aan klant worden niet de gevolgen gemeld.

Klachten bank (afhandeling via aftersales Jansen totaal wonen):
- Sommige delen van banken in de showroom passen na levering thuis helemaal niet bij elkaar.
- Verschil in hoogte en diepte,
- Doorgezakte bank,
- Verschillende vormen hoofdsteunen,
- materiaal besteld wat niet past,
- Twee maal delen bank verkeerd in elkaar gezet.
4-6 x monteur geweest.

Klachten meubels (afhandeling via aftersales Jansen totaal wonen):
- Kastdeurtjes niet haaks,
- handvatten lades die niet passen in de voorgeboorde gaten,
- Poten die buiten het tafelblad steken,
- Na spuiten poten wordt er geslepen waardoor staalkleur weer te voorschijn komt en poten zelf zwart zijn,
- Kleurverschillen meubels onderling,
- Laden die niet gelijktijdig open kunnen,
- Vlekken op eettafelblad;
- Weg geschuurde (onnatuurlijke) gaten in het blad eettafel
- etc.

Verkoop van Pronto Wonen (is van Jansen) combineert meubelstukken van verschillende fabrikanten die qua kleur helemaal niet hetzelfde zijn. Na herstel zitten er allemaal vlekken op de tafel en zijn er gaten in geschuurd. Kleur is ook weer niet goed.

Klachten stoelen:
Bij de meubels 6 stoelen besteld.
Oeps, vergeten te bestellen waardoor na levering van de bank we nogmaals 12 weken op de stoelen moesten wachten.

Monteurs:
Weten niet van elkaar wat er aan de klant beloofd is. Er worden extra zitdelen van pocketvering besteld die niet passen.
Beloofde dingen tijdens bezoek klant kunnen volgens andere monteurs die later thuis komen voor herstel alleen in de fabriek gerepareerd worden.

Algemeen:
Heb inmiddels 6 vrije dagen moeten opnemen voor alleen al de monteur. daar komen nog eens 5 dagen bij voor alle leveringen.
Nog niet te spreken over alle tijd voor mails telefoontjes etc.

Levering:
Jongens van de leveringen doen het goed, maar moeten wel telkens alle klachten aan horen.

Aftersales:
Aftersales werkt niet. Zijn niet pro-actief richting de klant als het gaat om terug bellen voor maken afspraken. Afspraken zelf worden wel nagekomen.

Tijdspad:
19 januari 2020 meubels besteld, nog steeds zijn de klachten niet opgelost. Laatste levering op 24 januari 2021, 4e (nieuwe en herstelde) eettafel. Nu staan de poten niet haaks op het tafelblad, verkeerd in elkaar gezet. Na een mailreactie op 26 januari zijn we nu (16 februari 2021) al weer 3 weken verder zonder enige reactie.

Bestellingen:
Eettafelstoelen € 1.014,-
Bank € 2.455,-
Meubels: € 3.115,-
Totaal besteld € 6.584,-

Een jaar na de bestelling meubels nog steeds niet alle klachten opgelost. Heb inmiddels twee A4-tjes met klachten. Voor dit hoge aankoopbedrag mag je als klant toch wel meer verwachten.
Ben benieuwd of de beloofde afspraak bij ons thuis nog wordt ingepland om afspraken te maken over een korting, hoe kostbaar het geheel voor Jansen TW ook is geweest.

Ons geduld is op vandaar deze review.

Verbeterpunten of tips

Zie ervaring