Advies
Communicatie

Henk en Hermien Peters

Heel goed geholpen door Carla.

Dekkers

We werden heel goed, gastvrij en vakkundig geholpen door Iris. Prachtige bank gekocht.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Iris. Heel veel plezier gewenst van de nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal... Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Iris. Heel veel plezier gewenst van de nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

L. Gardien

Erg vriendelijk, meedenkend, toch vrij latend in eigen idee

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke fijn om te horen dat er goed met je is meegedacht. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring namens Jansen Totaal Wonen.

Corrie ten Westeneind

Ik schrijf deze review namens mijn oma van 80. Zij heeft al haar meubels altijd bij Jansen Totaal Wonen gekocht en was ook deze keer weer helemaal tevreden. Ze is erg geduldig geholpen door Carla,... Ik schrijf deze review namens mijn oma van 80. Zij heeft al haar meubels altijd bij Jansen Totaal Wonen gekocht en was ook deze keer weer helemaal tevreden. Ze is erg geduldig geholpen door Carla, die alle tijd voor haar nam en ze geniet dagelijks van haar nieuwe fauteuil. Dankjewel Carla namens mijn oma!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Corrie, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega Carla. Fijn om te horen dat je nog elke dag geniet van je nieuwe fauteuil! Wij wensen je er nog heel veel plezier van.... Hi Corrie, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega Carla. Fijn om te horen dat je nog elke dag geniet van je nieuwe fauteuil! Wij wensen je er nog heel veel plezier van. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Simone

Goed geholpen door Carla bij het uitzoeken van onze bank. Goed advies en daarnaast de ruimte tot eigen inbreng.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Fijn te horen dat jullie goed zijn geholpen door Carla bij het uitzoeken van jullie nieuwe bank. We wensen jullie dan ook alvast veel zitplezier namens het team van Jansen Totaal Wonen.

Bjorn Zweekhorst

Relaxte en kundige verkopers!

Eigenlijk geen, ga zo door!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Bjorn, hartelijk dank voor je mooie review!

Mirelle

Super fijn geholpen door Judith! Geduldig en goed geluisterd naar onze ideeën en wensen. Samen tot de gewenste opstelling van onze nieuwe bank gekomen. Dankjewel Judith.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Mirelle, bedankt voor je mooie review! Super om te horen dat onze collega Judith je zo goed heeft geholpen. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

J. Maaswinkel

Prima geholpen door Lindy. Ze nam voldoende tijd en had veel geduld en gaf goed advies.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat onze collega Lindy jullie uitgebreid heeft geadviseerd. Veel plezier gewenst van de aankoop! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Rik poelman

Ik ben voor een keukenofferte binnengestapt bij dit bedrijf. Erg vriendelijk ontvangen en ook niet opdringerig benaderd zoals bij vele andere zaken het geval was. Na een tijdje rondgelopen te hebben... Ik ben voor een keukenofferte binnengestapt bij dit bedrijf. Erg vriendelijk ontvangen en ook niet opdringerig benaderd zoals bij vele andere zaken het geval was. Na een tijdje rondgelopen te hebben ben ik aan tafel beland bij adviseur Stefan. Hij heeft mooi ontwerp gemaakt op basis van mijn wensenpakket en hij heeft ook goed rekening gehouden met mijn begroting. Ik heb een mooie 3d tekening ontvangen en heb een goed beeld van eventuele vervolgstappen. Kortom een echt professioneel en toch vrijblijvend advies waarin alles heel helder werd uitgelegd en laten zien. Ik weet precies waar ik aan toe ben mocht ik zaken gaan doen met dit bedrijf en die kans is zeer zeker aanwezig! Wordt vervolgd!

Nog geen.. tot nu toe alles goed verlopen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Rik, hartelijk dank voor je uitgebreide review! Fijn om te horen dat onze collega Stefan je zo goed heeft geholpen bij het samenstellen van jouw droomkeuken. We hopen dat je voor ons kiest om de... Hi Rik, hartelijk dank voor je uitgebreide review! Fijn om te horen dat onze collega Stefan je zo goed heeft geholpen bij het samenstellen van jouw droomkeuken. We hopen dat je voor ons kiest om de keuken te realiseren. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Netty Scheerder

Wij hebben vanaf 2002 bij Jansen Totaal Wonen verschillende keren meubels gekocht en heel tevreden. Wij zijn blij dat ze zo ook in Duiven een winkel openen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat onwijs leuk om te horen dat jullie al vanaf 2002 trouwe klant zijn bij Jansen Totaal Wonen en dat jullie nog altijd tevreden zijn over het woonshoppen bij ons. Kom gerust een keer langs in onze... Wat onwijs leuk om te horen dat jullie al vanaf 2002 trouwe klant zijn bij Jansen Totaal Wonen en dat jullie nog altijd tevreden zijn over het woonshoppen bij ons. Kom gerust een keer langs in onze nieuwe winkel in Duiven per september, ook daar staat de koffie voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, het team van Jansen Totaal Wonen.