Advies
Communicatie

Willemse

We zijn prima geholpen, goed geadviseerd!

Eigenlijk is alles prima

Jean_paul van Beek

Zo door blijven gaan

JSM Peters

Waardeloos! Slecht advies gekregen en nu niet met een oplossing willen komen!

In plaats van allerlei smoesjes te verzinnen als 'een bank is niet om op te zitten' en 'onze verkoopADVISEURS zijn er niet om advies te geven' gewoon hand in eigen boezem steken en het oplossen voor... In plaats van allerlei smoesjes te verzinnen als 'een bank is niet om op te zitten' en 'onze verkoopADVISEURS zijn er niet om advies te geven' gewoon hand in eigen boezem steken en het oplossen voor de klant die toch al nadeel genoeg heeft ondervonden door slecht advies en slechte service

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Beste mevrouw Peters,
Beste mevrouw Peters,
Bedankt voor uw feedback. U bent bij ons in de showroom geweest waar onze adviseur u geholpen heeft met het kiezen van een nieuwe bank. Hierbij heeft u de bank met verschillende hardheden kunnen uittesten en heeft u de stofopties bekeken. Op basis hiervan heeft u samen met onze verkoopadviseur uw bank samengesteld en hierop akkoord gegeven om hem te bestellen. Wij hebben deze bank conform afspraak bij u geleverd. Met deze bank is niets mis: hij is precies geleverd zoals u bij ons besteld hebt. In de meubelbranche geldt dat maatwerk meubelen, zoals deze bank, niet geretourneerd kunnen worden. Wij betreuren het ten zeerste dat u de schuld bij ons/onze verkoopadviseur neerlegt dat de door u gekozen bank niet naar wens is. U hebt namelijk akkoord gegeven voor het bestellen van een maatwerk bank die u zelf hebt uitgekozen en ook hebt uitgetest in de showroom. Wij kunnen als bedrijf geen service verlenen voor een maatwerk bank die is geleverd conform afspraak.
Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Jansen Totaal Wonen

Hr en Mw C.J Tuit

Onze ervaring met janssen is enorm positief.Ik had perongeluk 2 sterren gegeven terwijl ze er 5 verdienen.

Kan ik niet opnoemen,alles positief

R.

Net als de vorige keer uitstekende service van Wiellie!

Mientje Thijssen

We zijn door Jerro geholpen,het was geweldig ,we konden vragen wat we wilden,hij wist overal een passend antwoord op,We zijn nog nooit zo goed met raad en daad bijgestaan,mijn petje af voor dat... We zijn door Jerro geholpen,het was geweldig ,we konden vragen wat we wilden,hij wist overal een passend antwoord op,We zijn nog nooit zo goed met raad en daad bijgestaan,mijn petje af voor dat joch,want het was nog maar een jochie.
We hebben inmiddels de meubels thuis,
Dit bedrijf wil ik iedereen aanraden,

Alles is perfect geregeld

A.Ursinus

Order volgens afspraak geleverd. Echter de bezorging kan beter nu was het bezorgen, uitpakken, neerzetten betalen en wegwezen.
Geen controle of alles goed was hiervoor zou men toch meer...
Geen controle of alles goed was hiervoor zou men toch meer aandacht voor moeten hebben. Het was bij mij gelukkig allemaal goed.

Zie bij mijn ervaring de opmerkingen.

Afrah Al-najashi

Top kwaliteit en tot de kleinste details netjes bezorg.

Huting

Mooie winkel ben vriendelijk personeel

Ik zou niet weten w

W.arends