Advies
Communicatie

Kortlever

Wij waren bij Trendhopper. We werden heel vriendelijk, spontaan en kundig voorgelicht.Iris heeft alle mogelijkheden aangedragen en ons top geholpen. Er werd zelfs advies gegeven of de bekleding voor... Wij waren bij Trendhopper. We werden heel vriendelijk, spontaan en kundig voorgelicht.Iris heeft alle mogelijkheden aangedragen en ons top geholpen. Er werd zelfs advies gegeven of de bekleding voor de bank “ teckel bestendig “ zou zijn. Wij wachten nu met spanning op de levering van onze bank en hocker.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn te horen dat jullie vriendelijk en kundig zijn geholpen door Iris in onze winkel. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel zitplezier met de nieuwe bank straks, namens Jansen Totaal Wonen.

Lukkassen

Ik ben teleurgesteld in Jansen Totaal Wonen. De directie ging niet akkoord met de coulance korting die de verkoper gaf omdat de vorige aankoop van een fauteuil een grote teleurstelling was. Ik moest... Ik ben teleurgesteld in Jansen Totaal Wonen. De directie ging niet akkoord met de coulance korting die de verkoper gaf omdat de vorige aankoop van een fauteuil een grote teleurstelling was. Ik moest dus 200 euro meer betalen dan afgesproken met de verkoper. De aankoop van een kwalitatief slechte fauteuil werd dus niet gecompenseerd. Handtekening op een contract stelt niet veel voor bij Jansen.

Lindsie

Samen met Marjo een nieuw matras uitgezocht. Vakkundig advies en alle tijd om verschillende opties te proberen. Marjo heeft ons al eerder geholpen en het is altijd een plezier om terug te komen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze collega Marjo! Erg leuk om te lezen dat jullie met plezier terugkwamen op opnieuw bij haar te kopen. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Spoorzoeken Coaching

Carla stond ons te woord en begeleide onze aankoop. Het leek erop of niets haar teveel was! Ze zocht, vond, vroeg en wees ons alles waar wij informatie over wilden hebben! Geweldig!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je review en complimenten aan onze collega Carla! Fijn om te horen dat ze jullie zo goed en prettig heeft geholpen. Veel plezier gewenst van jullie aankoop. Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je review en complimenten aan onze collega Carla! Fijn om te horen dat ze jullie zo goed en prettig heeft geholpen. Veel plezier gewenst van jullie aankoop. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Monique

Mooie zaak. Veel keuze voor verschillende prijsklassen. Kwam hier heel vroeger al. Ben heel prettig, kundig en goed geholpen door Donna Cornelissen. Ze heeft me zelfs geholpen de stoelen in de auto... Mooie zaak. Veel keuze voor verschillende prijsklassen. Kwam hier heel vroeger al. Ben heel prettig, kundig en goed geholpen door Donna Cornelissen. Ze heeft me zelfs geholpen de stoelen in de auto te zetten. Top!👍 Ben heel blij met de eettafel stoelen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Super Monique, dankjewel voor het delen van je positieve ervaring namens Jansen Totaal Wonen.

Ria

Prima geholpen door Sylvie bij het zoeken naar de juiste bank. En heel fijn dat we de stalen even mochten meenemen om ze thuis te bekijken!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemorgen Ria, hartelijk dank voor je vriendelijke woorden over onze collega Sylvie. We denken dan ook niet dat je ons bewust maar 1 ster hebt gegeven, gezien de goede hulp die je hebt gekregen in... Goedemorgen Ria, hartelijk dank voor je vriendelijke woorden over onze collega Sylvie. We denken dan ook niet dat je ons bewust maar 1 ster hebt gegeven, gezien de goede hulp die je hebt gekregen in onze winkel en de stalen die mee naar huis mochten om ze rustig te bekijken. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Fam peters

Een goede ervaring, met name door de kennis en de omgang met de verkoopster.

Nee.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi familie Peters, hartelijk dank voor jullie review. Fijn om te horen dat jullie een prettige ervaring hebben gehad in onze winkel. Veel plezier van jullie aankoop! Vriendelijke groet, team Jansen... Hi familie Peters, hartelijk dank voor jullie review. Fijn om te horen dat jullie een prettige ervaring hebben gehad in onze winkel. Veel plezier van jullie aankoop! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Fam Aalbers

Profijt meubels

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor jullie review!

Monique

Wederom hier weer goed en fijn geholpen nu door Donna . Er werd goed geluisterd naar onze wensen en er werd goed meegedacht en ook de tijd voor genomen. Ook was de service / garantie in het... Wederom hier weer goed en fijn geholpen nu door Donna . Er werd goed geluisterd naar onze wensen en er werd goed meegedacht en ook de tijd voor genomen. Ook was de service / garantie in het verleden netjes en goed geregeld dus gaan er vanuit dat het bij deze aankoop ook goed zal zijn.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je mooie review Monique! Heel fijn te horen dat jullie goed zijn geholpen door Donna in onze winkel en dat er uitgebreid de tijd is genomen. Mocht er in de toekomst iets zijn, weten... Bedankt voor je mooie review Monique! Heel fijn te horen dat jullie goed zijn geholpen door Donna in onze winkel en dat er uitgebreid de tijd is genomen. Mocht er in de toekomst iets zijn, weten jullie ons te vinden. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Carla

Vandaag bij Marjo geweest, iemand die weet waar ze over praat, echt een vakvrouw nogmaals bedankt Marjo

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je review, Carla!