Advies
Communicatie

Familie Vermeulen

Prima ervaring, vakkundig, vriendelijk, meedenken. Lekker gebakje bij adviesgesprek

Nvt

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi familie Vermeulen, hartelijk dank voor jullie mooie review. Fijn om te horen dat het advies door onze collega's goed is bevallen. We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen! Mochten... Hi familie Vermeulen, hartelijk dank voor jullie mooie review. Fijn om te horen dat het advies door onze collega's goed is bevallen. We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen! Mochten we onze service nog verder kunnen verbeteren, dan horen we het graag! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

M.Dokter

Bij Trendhopper fauteuil met voetenbankje gekocht.
Verrassend snel bezorgd en in elkaar gezet.
Heel tevreden.

Geen verbeterpunten

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi, hartelijk dank voor je mooie review! Super om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe fauteuil en voetenbankje. Heel veel plezier ervan gewenst! We hopen je snel weer in onze winkel te... Hi, hartelijk dank voor je mooie review! Super om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe fauteuil en voetenbankje. Heel veel plezier ervan gewenst! We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

B. Driessen

Prima geholpen door Marjo.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Super dat je goed bent geholpen door onze collega Marjo! Bedankt voor het delen van je ervaring namens Jansen Totaal Wonen

D.J.M. van der Vleugel

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review namens Jansen Totaal Wonen.

Pons

Jansen Totaal Wonen

Marjan Zeinstra

Netje, vriendelijk, begripvol en meedenkend geholpen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Super dat je vriendelijk bent geholpen in onze winkel en dat er uitgebreid met je is meegedacht Marjan! Bedankt voor het delen van je positiever ervaring. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Louvet

Onze relax fauteuil werkte niet naar behoren en was al een aantal keer iemand voor geweest. Super nette service vanuit jansen totaal en kunnen een nieuwe uitzoeken. Echt top service!!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Louvet, super om te horen dat de service naar wens is en jullie een nieuwe relaxfauteuil hebben mogen uitzoeken. Hartelijk dank voor je review en veel plezier gewenst van de nieuwe fauteuil! We... Hi Louvet, super om te horen dat de service naar wens is en jullie een nieuwe relaxfauteuil hebben mogen uitzoeken. Hartelijk dank voor je review en veel plezier gewenst van de nieuwe fauteuil! We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Fam Rademaker

Goed geholpen met onze keuze van een nieuwe bank. Carolien, luistert naar je wensen en denkt met je mee! We kijken uit naar de bank :)

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi familie Rademaker, hartelijk dank voor jullie mooie review en complimenten aan onze collega. Fijn om te horen dat er goed naar jullie wensen is geluisterd. Alvast veel woonplezier gewenst van... Hi familie Rademaker, hartelijk dank voor jullie mooie review en complimenten aan onze collega. Fijn om te horen dat er goed naar jullie wensen is geluisterd. Alvast veel woonplezier gewenst van jullie nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Alyssa

Wij zijn heel erg fijn geholpen door Lindy met het uitzoeken van een bed. Ze geeft goed advies en neemt de tijd om alle opties te vergelijken voordat je een definitieve keuze maakt. Super fijn!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je mooie 5 sterrenreview Alyssa en je vriendelijke woorden over onze collega Lindy! Super dat ze jullie goed geadviseerd heeft en jullie alle opties uitgebreid hebben vergeleken voor... Bedankt voor je mooie 5 sterrenreview Alyssa en je vriendelijke woorden over onze collega Lindy! Super dat ze jullie goed geadviseerd heeft en jullie alle opties uitgebreid hebben vergeleken voor het maken van de juiste keuze. Alvast een goede nachtrust gewenst namens Jansen Totaal Wonen.

Carla Geurtjens

Wij zijn helemaal blij met ons nieuwe interieur. Janine heeft ons voorzien van een goed interieuradvies. Wij hebben echt alles uit haar advies opgevolgd met een prachtig resultaat. Hartelijk dank... Wij zijn helemaal blij met ons nieuwe interieur. Janine heeft ons voorzien van een goed interieuradvies. Wij hebben echt alles uit haar advies opgevolgd met een prachtig resultaat. Hartelijk dank daarvoor!

Bij nalevering / vervanging iets meer contact houden over stand van zaken.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Carla, hartelijk dank voor je complimenten aan onze interieuradviseur Janin! We wensen jullie dan ook heel veel woonplezier namens Jansen Totaal Wonen.