Advies
Communicatie

Kiezebrink

Erg goed advies en ruim de tijd voor uitleg.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie 5 sterren review. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

de Goeij

Zeer plezierig en vakkundig

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring namens Jansen Totaal Wonen.

Roy

Vandaag een hele mooie sta/op relax stoel gekocht met mn moeder. We zijn zeer goed geadviseerd door Naomi en Jeroen. Uitgebreid en deskundig. Zeer tevreden!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Roy, hartelijk dank voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je dankzij de hulp van Naomi en Jeroen een nieuwe relaxfauteuil hebt aangeschaft met je moeder. Heel veel plezier ervan gewenst!... Hi Roy, hartelijk dank voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je dankzij de hulp van Naomi en Jeroen een nieuwe relaxfauteuil hebt aangeschaft met je moeder. Heel veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Wennekes

Ziet er prima verzorgd en mooi gedecoreerd uit

Nog niet

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je ervaring in onze winkel goed was. Mochten we onze service nog verder kunnen verbeteren, dan horen we dat graag! Vriendelijke groet, team... Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je ervaring in onze winkel goed was. Mochten we onze service nog verder kunnen verbeteren, dan horen we dat graag! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Angelyn Murray

Afgelopen zondag een een hele mooie en fijne relaxfauteuil gekocht! Met behulp van Carla is het ons gelukt deze te vinden!! Niets was haar teveel, dus we zijn super blij en Carla, nogmaals bedankt... Afgelopen zondag een een hele mooie en fijne relaxfauteuil gekocht! Met behulp van Carla is het ons gelukt deze te vinden!! Niets was haar teveel, dus we zijn super blij en Carla, nogmaals bedankt voor alles, je krijgt een dikke pluim van ons!!

n.v.t.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Angelyn, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Carla. Fijn om te horen dat jullie dankzij haar hulp een relaxfauteuil hebben gevonden. Heel veel plezier... Hi Angelyn, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Carla. Fijn om te horen dat jullie dankzij haar hulp een relaxfauteuil hebben gevonden. Heel veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Al Soudi

Heel goed en efficiënt advies ontvangen door mw. Carla van der Heijden. Het is ons gelukt om eettafel stoelen te kopen. klantvriendelijke personeel. Dus zeker Jansen totaal aan te raden.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Carla. Super om te horen dat jullie geslaagd zijn voor nieuwe eetkamerstoelen. Veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega Carla. Super om te horen dat jullie geslaagd zijn voor nieuwe eetkamerstoelen. Veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Blom

Sylvie is pro actief, komt terug op gemaakte afspraken. Kennis van zaken

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review. Super om te horen dat onze collega Sylvie je zo goed heeft geholpen. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je mooie review. Super om te horen dat onze collega Sylvie je zo goed heeft geholpen. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Blom

Super fijn geholpen door Femmie. Alles werd duidelijk uitgelegd. We zijn tevreden over deze goede service. Erg vriendelijk en geïnteresseerd.

Nvt

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Dani, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Femmie je zo goed heeft geholpen. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal... Hi Dani, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Femmie je zo goed heeft geholpen. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Berns

Erg vriendelijk en deskundig advies in de winkel en ook de heren van Montrieurs die voor het opbouwen en installeren van het bed zorgen waren heel vakkundig en correct.
Wij zijn erg tevreden...
Wij zijn erg tevreden met ons nieuwe bed.

N.v.t

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Super dat jullie deskundig geadviseerd zijn in onze winkel en dat ook de installatie vakkundig en spoedig is verlopen. Wij wensen jullie dan ook veel woonplezier met het nieuwe bed namens Jansen... Super dat jullie deskundig geadviseerd zijn in onze winkel en dat ook de installatie vakkundig en spoedig is verlopen. Wij wensen jullie dan ook veel woonplezier met het nieuwe bed namens Jansen Totaal Wonen.

Dijkink

Wij hebben geen enkele aanmerking op dit bedrijf. Heel goed en professioneel geholpen

nee

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke bedankt voor jullie mooie review namens Jansen Totaal Wonen.