Advies
Communicatie

Fam. Scholten

Al jarenlang heel goede ervaring met Jansen Totaal Wonen en mocht er een keertje iets mis gaan wordt er meteen naar een passende oplossing gezocht. Ruime sortering en vriendelijk personeel.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi familie Scholten, hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie al jarenlang een goede ervaring hebben met Jansen Totaal Wonen en tevreden zijn over ons assortiment en... Hi familie Scholten, hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat jullie al jarenlang een goede ervaring hebben met Jansen Totaal Wonen en tevreden zijn over ons assortiment en personeel. We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Willem Bok

Goed meegedacht en heel prettig contact

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Willem, hartelijk dank voor de mooie 5-sterrenreview. Super om te horen dat onze collega's je zo prettig en meedenkend hebben geholpen. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien!... Hi Willem, hartelijk dank voor de mooie 5-sterrenreview. Super om te horen dat onze collega's je zo prettig en meedenkend hebben geholpen. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Mulders

We hebben het fijn gevonden om de tijd te krijgen, op ons gemak nieuwe keukenstoelen uit te kiezen. En hulp en tips te krijgen wanneer we dat wilde.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor jullie mooie review! Mochten we nog wat kunnen verbeteren, horen we dit graag :) Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

T.T Nicolaas

Zo als altijd zeer vriendelijk geholpen dit keer door Sylvie Willemsen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je mooie 5 sterrenreview! Super dat je vriendelijk bent geholpen door Sylvie in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Jansen Totaal Wonen

Zeer goed geholpen door Bo.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring Cisca! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Peter Berkhout

Prima geholpen. Niet opdringerig. Aardige vriendelijke dame.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Peter, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega! Super om te horen dat je vriendelijk geholpen bent. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien! Vriendelijke... Hi Peter, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze collega! Super om te horen dat je vriendelijk geholpen bent. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Rob Simons

Wij hebben een prima advies gekregen van Bas Postma voor onze nieuwe keuken. We hadden alle ruimte om onze wensen in te brengen. Het All-In traject ontzorgde ons van het demonteren van de oude... Wij hebben een prima advies gekregen van Bas Postma voor onze nieuwe keuken. We hadden alle ruimte om onze wensen in te brengen. Het All-In traject ontzorgde ons van het demonteren van de oude keuken en de installatiewerkzaamheden. De nieuwe keuken is netjes geplaatst door Luuk Jansen. En dit alles volgens voorafgaande afspraken. Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken !

De oplevering kan wat duidelijker, waarbij alle aspecten van de werkzaamheden aan bod komen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Rob, hartelijk dank voor je uitgebreide 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega's. Fijn om te horen dat we jullie volledig hebben kunnen ontzorgen tijdens het proces naar jullie nieuwe... Hi Rob, hartelijk dank voor je uitgebreide 5-sterrenreview en complimenten aan onze collega's. Fijn om te horen dat we jullie volledig hebben kunnen ontzorgen tijdens het proces naar jullie nieuwe droomkeuken! Heel veel plezier ervan gewenst. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Cees Coesmans

Ik heb Janin in de arm genomen om mij te adviseren voor de inrichting van mijn nieuwe appartement. Het eindresultaat is wat mij betreft bijzonder mooi geworden en ik heb dan ook besloten de meubels... Ik heb Janin in de arm genomen om mij te adviseren voor de inrichting van mijn nieuwe appartement. Het eindresultaat is wat mij betreft bijzonder mooi geworden en ik heb dan ook besloten de meubels bij JTW aan te schaffen. Het gehele traject van kennismaking tot het eindavies heb ik als bijzonder professioneel en prettig ervaren. Goede suggesties gekregen van Janin en wat ik echt positief vond is dat het advies uiteindelijk gratis is als je de inrichting bij Jansen Totaal Wonen aanschaft. Voor mij een perfecte oplossing !

Deze keer niet , tot nu toe ! Alles enorm duidelijk uitgelegd!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Cees, hartelijk dank voor je uitgebreide 5-sterrenreview en complimenten aan onze interieuradviseur Janin. Super om te horen dat je zo blij bent met het advies en het proces als prettig hebt... Hi Cees, hartelijk dank voor je uitgebreide 5-sterrenreview en complimenten aan onze interieuradviseur Janin. Super om te horen dat je zo blij bent met het advies en het proces als prettig hebt ervaren. We wensen je heel veel woonplezier van je nieuwe interieur! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Rachel Stal

Op zaterdag 10 februari in de auto gestapt om vanuit Dordrecht naar Jansen totaal wonen te rijden. Daar aangekomen werden we hartelijk ontvangen door Carla, eerst koffie en toen kijken naar de bank... Op zaterdag 10 februari in de auto gestapt om vanuit Dordrecht naar Jansen totaal wonen te rijden. Daar aangekomen werden we hartelijk ontvangen door Carla, eerst koffie en toen kijken naar de bank waar we naar op zoek waren. Carla heeft ons heel goed geholpen en goede adviezen gegeven. Nadat we besloten hadden welke bank met welke stof we zouden nemen ook nog een mooie tafel uitgezocht. Carla bood ons nog een lekker broodje aan om daarna weer terug naar Dordrecht te keren. Bedankt Carla voor je adviezen!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor deze geweldige review Rachel! Super om te horen dat jullie helemaal vanuit Dordrecht naar onze showroom in Huissen zijn gekomen en goed zijn geslaagd met hulp van Carla! We... Hartelijk dank voor deze geweldige review Rachel! Super om te horen dat jullie helemaal vanuit Dordrecht naar onze showroom in Huissen zijn gekomen en goed zijn geslaagd met hulp van Carla! We wensen jullie dan ook heel veel woonplezier met de nieuwe bank en tafel namens Jansen Totaal Wonen.

Luke

Gister zijn we goed geholpen door Bo. Erg vriendelijk en klantgericht.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review Luke! Fijn te horen dat jullie vriendelijk zijn geholpen door Bo in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.