Advies
Communicatie

Fam. Janssen

Wij zijn uitstekend geholpen met de nieuwe inrichting van onze woning. Zij hadden een goed advies en een mooi plan. Fijne mensen en een goede service. Prettige ervaring gehad.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor jullie mooie review familie Janssen! Super dat jullie zo uitgebreid zijn geholpen met de nieuwe inrichting van jullie woning. Wij wensen jullie dan ook heel veel woonplezier in... Hartelijk dank voor jullie mooie review familie Janssen! Super dat jullie zo uitgebreid zijn geholpen met de nieuwe inrichting van jullie woning. Wij wensen jullie dan ook heel veel woonplezier in de toekomst. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Van Gameren J.

Heel fijn geholpen door Judith, uitstekend advies, meedenkend, en zeker niet opdringerig. Vandaag onze prachtige eetkamertafel en stoelen216
ontvangen.TOP!!

Geen!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je mooie review en complimenten voor onze collega Judith! Super dat jullie goed zijn geholpen. We wensen jullie dan ook heel veel woonplezier met de nieuwe eettafel en stoelen namens... Bedankt voor je mooie review en complimenten voor onze collega Judith! Super dat jullie goed zijn geholpen. We wensen jullie dan ook heel veel woonplezier met de nieuwe eettafel en stoelen namens Jansen Totaal Wonen.

Thijs Hummelink

Zeer tevreden! Goed advies en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik raad een keuken kopen bij Jansen Totaal Wonen ten zeerste aan!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Thijs, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze keukenadviseurs je goed geadviseerd hebben. Heel veel woonplezier gewenst van je nieuwe keuken. Vriendelijke groet,... Hi Thijs, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze keukenadviseurs je goed geadviseerd hebben. Heel veel woonplezier gewenst van je nieuwe keuken. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Sara

Super geholpen met een nieuwe bank

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn dat onze collega Mandy je zo goed geholpen heeft bij het uitzoeken van je nieuwe bank! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring namens Jansen Totaal Wonen.

Ariens

Wij zijn goed geholpen door Carla

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring met ons Anton! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Jansen

Hebben een next 125 keuken gekocht. Van sales tot oplevering, het hele traject is tot volle tevredenheid verlopen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over het volledige proces van aankoop tot oplevering. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen... Hartelijk dank voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over het volledige proces van aankoop tot oplevering. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe Next125 keuken! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Anne

Fijn geholpen door een aardige mevrouw! Alles duidelijk uitgelegd

jansen

Goed geholpen prima advies gehad leuk personeel

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je goed geadviseerd bent. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Tim Sampers

Prettige communicatie ervaren binnen Jansen Totaal Wonen. We zijn geholpen door Emiel. We konden veel vragen stellen en er is voldoende tijd beschikbaar om alle punten te bespreken. Ook het... Prettige communicatie ervaren binnen Jansen Totaal Wonen. We zijn geholpen door Emiel. We konden veel vragen stellen en er is voldoende tijd beschikbaar om alle punten te bespreken. Ook het installeren en de nazorg was prima.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring TIm! Super dat jullie goed geholpen zijn door Emiel en de communicatie als prettig hebben ervaren. Wij wensen jullie nog heel veel kookplezier... Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring TIm! Super dat jullie goed geholpen zijn door Emiel en de communicatie als prettig hebben ervaren. Wij wensen jullie nog heel veel kookplezier de komende jaren namens team Jansen Totaal Wonen.

Pascal van der Meijde

Wij zijn geholpen door Janin. Ze voelde goed aan wat wij zochten en hebben haar advies ook goed gebruikt in ons huis.
Nogmaals dank Janin en Jansen Totaal Wonen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Pascal, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze interieuradviseur Janin. Fijn om te horen dat ze jullie goed heeft geadviseerd en jullie het advies in huis hebben toegepast.... Hi Pascal, hartelijk dank voor je mooie review en complimenten aan onze interieuradviseur Janin. Fijn om te horen dat ze jullie goed heeft geadviseerd en jullie het advies in huis hebben toegepast. Veel woonplezier gewenst! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen