Advies
Communicatie

Jansen

We zijn erg goed geholpen door Hans, hij is zeer vriendelijk en professioneel

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke bedankt voor jullie mooie woorden! Het doet ons goed te horen dat jullie zo vriendelijk en professioneel geholpen zijn door Hans in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Schellekens

Sinds kort hebben wij een prachtige nieuwe keuken, gekocht bij en geplaatst door Jansen Totaal Wonen. Wij zijn erg blij en tevreden met onze nieuwe keuken. Enorm geholpen met het uitkiezen en maken... Sinds kort hebben wij een prachtige nieuwe keuken, gekocht bij en geplaatst door Jansen Totaal Wonen. Wij zijn erg blij en tevreden met onze nieuwe keuken. Enorm geholpen met het uitkiezen en maken van een nieuwe opstelling. Klantvriendelijk en een luisterend oor naar wat onze behoefte was. Kortom wij kunnen Jansen Totaal wonen aanraden voor een nieuwe keuken.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat jullie klantvriendelijk en aandachtig geholpen zijn bij het kiezen van een nieuwe keuken. Heel veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke... Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat jullie klantvriendelijk en aandachtig geholpen zijn bij het kiezen van een nieuwe keuken. Heel veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Karin van Boekel

Fantastisch geholpen door Antoine bij het uitkiezen van onze nieuwe keuken! Helder duidelijk advies, waarbij we samen stap voor stap tot het eindplaatje kwamen. Alle opties werden hierbij getoond en... Fantastisch geholpen door Antoine bij het uitkiezen van onze nieuwe keuken! Helder duidelijk advies, waarbij we samen stap voor stap tot het eindplaatje kwamen. Alle opties werden hierbij getoond en toegelicht, zodat je ook echt het gevoel hebt een weloverwogen keuze te kunnen nemen. Kortom, echt een aanrader!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je goede ervaring Karin! Heel fijn dat jullie stap voor stap zijn geholpen door onze keukenadviseur Antoine en dat alle opties uitgebreid zijn getoond en toegelicht. Wij... Bedankt voor het delen van je goede ervaring Karin! Heel fijn dat jullie stap voor stap zijn geholpen door onze keukenadviseur Antoine en dat alle opties uitgebreid zijn getoond en toegelicht. Wij wensen jullie alvast heel veel plezier met jullie nieuwe keuken. Mocht er iets zijn in de toekomst, weten jullie ons te vinden. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Kees Lusing

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons Kees! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Harry Van Der Veen

Wij komen er al 20 jaar met veel plezier! En kopen hier graag onze meubels, uitstekende service en fijne mensen, echt een familie bedrijf

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat geweldig om te horen dat jullie al 20 jaar trouwe klanten zijn van Jansen Totaal Wonen. Super dat jullie hier nog altijd graag jullie meubels kopen. Tot de volgende keer weer bij Jansen Totaal... Wat geweldig om te horen dat jullie al 20 jaar trouwe klanten zijn van Jansen Totaal Wonen. Super dat jullie hier nog altijd graag jullie meubels kopen. Tot de volgende keer weer bij Jansen Totaal Wonen.

J. Hendriks

Oprechte betrokkenheid

Geen op of aanmerkingen op de prettige service

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je 5-sterren review! Fijn om te horen dat onze collega's je hebben geholpen met oprechte betrokkenheid. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je 5-sterren review! Fijn om te horen dat onze collega's je hebben geholpen met oprechte betrokkenheid. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

janssen

Zeer correct

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank en tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen!

Fam. Janssen

Wij zijn uitstekend geholpen met de nieuwe inrichting van onze woning. Zij hadden een goed advies en een mooi plan. Fijne mensen en een goede service. Prettige ervaring gehad.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor jullie mooie review familie Janssen! Super dat jullie zo uitgebreid zijn geholpen met de nieuwe inrichting van jullie woning. Wij wensen jullie dan ook heel veel woonplezier in... Hartelijk dank voor jullie mooie review familie Janssen! Super dat jullie zo uitgebreid zijn geholpen met de nieuwe inrichting van jullie woning. Wij wensen jullie dan ook heel veel woonplezier in de toekomst. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Van Gameren J.

Heel fijn geholpen door Judith, uitstekend advies, meedenkend, en zeker niet opdringerig. Vandaag onze prachtige eetkamertafel en stoelen216
ontvangen.TOP!!

Geen!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je mooie review en complimenten voor onze collega Judith! Super dat jullie goed zijn geholpen. We wensen jullie dan ook heel veel woonplezier met de nieuwe eettafel en stoelen namens... Bedankt voor je mooie review en complimenten voor onze collega Judith! Super dat jullie goed zijn geholpen. We wensen jullie dan ook heel veel woonplezier met de nieuwe eettafel en stoelen namens Jansen Totaal Wonen.

Thijs Hummelink

Zeer tevreden! Goed advies en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik raad een keuken kopen bij Jansen Totaal Wonen ten zeerste aan!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Thijs, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze keukenadviseurs je goed geadviseerd hebben. Heel veel woonplezier gewenst van je nieuwe keuken. Vriendelijke groet,... Hi Thijs, hartelijk dank voor je 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze keukenadviseurs je goed geadviseerd hebben. Heel veel woonplezier gewenst van je nieuwe keuken. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen