Advies
Communicatie

Marjan Siep

Zeer klantvriendelijk. Ongedwongen en meedenkend. Fijn om (bijna) alles onder 1 dak te kunnen vinden. Speciale dank voor Caroline. Goed geholpen én gezellig.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Marjan, bedankt voor je mooie review! Super om te horen dat onze collega Caroline je goed en klantvriendelijk heeft geholpen. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren.... Hi Marjan, bedankt voor je mooie review! Super om te horen dat onze collega Caroline je goed en klantvriendelijk heeft geholpen. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Scholten

Ben al vele jaren tevreden over dit bedrijf, nu weer met de aanschaf van de salontafels, goed geholpen door Carla.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor deze geweldig review! Daar worden wij heel blij van. Ook de volgende keer staan we weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen.

klinkhamer

Vriendelijk en goed geholpen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat onze collega's je vriendelijk en goed geholpen hebben. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien! Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat onze collega's je vriendelijk en goed geholpen hebben. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen Huissen

Koenders

Wij zijn altijd zeer tevreden met de service en de knowhow. Vriendelijk personeel.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn om te horen dat jullie vriendelijk geholpen zijn door onze collega's! Bedankt voor de mooie 5-sterrenreview en we hopen jullie snel weer in onze winkel terug te zien. Vriendelijke groet,... Wat fijn om te horen dat jullie vriendelijk geholpen zijn door onze collega's! Bedankt voor de mooie 5-sterrenreview en we hopen jullie snel weer in onze winkel terug te zien. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Jansen Totaal Wonen

Je wordt heel fijn ontvangen en geholpen alles is mogelijk ,
Je wordt heel fijn ontvangen en geholpen alles is mogelijk ,
Wij zijn geholpen door Sylvie Willemsen👍 denkt met je mee haar advies was heel fijn met het kopen van een bank kleur stof ,mooi kleed er onder mooie salon tafels.

Geen verbeter punten en heerlijke koffie met wat lekkers.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn om te horen dat onze collega Sylvie jullie deskundig en uitgebreid geholpen heeft. Hartelijk dank voor de mooie 5-sterrenreview! We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen.... Wat fijn om te horen dat onze collega Sylvie jullie deskundig en uitgebreid geholpen heeft. Hartelijk dank voor de mooie 5-sterrenreview! We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Boersma

Fijne winkel met fijne behulpzame verkopers

Aftersales kan ik niet beoordelen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je 5-sterrenreview! We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Fam. Ribbers

Wij zijn vandaag heel vakkundig en vriendelijk door Carla geholpen. Zij heeft onze aankoop tot een fijne en gezellige ervaring gemaakt! Ze luisterde goed naar wat we zochten, bood passende... Wij zijn vandaag heel vakkundig en vriendelijk door Carla geholpen. Zij heeft onze aankoop tot een fijne en gezellige ervaring gemaakt! Ze luisterde goed naar wat we zochten, bood passende alternatieven waar nodig en was attent, kortom: wij zijn goed geslaagd!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat jullie vakkundig,aandachtig en vriendelijk geholpen zijn door onze collega Carla. Super dat jullie geslaagd zijn voor nieuwe meubels,... Hartelijk bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat jullie vakkundig,aandachtig en vriendelijk geholpen zijn door onze collega Carla. Super dat jullie geslaagd zijn voor nieuwe meubels, veel woonplezier ervan! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Profijt meubel

Zeer tevreden

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor de mooie review! We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

S

Perfect geholpen door de heer Wieli complimenten voor hem

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent door Wielie! Hartstikke bedankt voor de mooie review en complimenten aan onze collega. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Fam Joosten

Ik had een klacht ingediend over een order:126992
We hebben in 2018 6 stoelen gekocht en over 2 stoelen waren die klachten.
De anderen 4 stoelen zijn nog prima .
Het lijkt dat die 2...
Ik had een klacht ingediend over een order:126992
We hebben in 2018 6 stoelen gekocht en over 2 stoelen waren die klachten.
De anderen 4 stoelen zijn nog prima .
Het lijkt dat die 2 blauwe stoelen van een anderen kwaliteit zijn .
Die 2 stoelen zijn door jullie onderzocht en snel afgehandeld. Ik heb net een telefoontje van jullie gekregen dat jullie er niets aan konden doen en de stoelen zijn 6 jaar oud dus zijn ze op
Maar het is heel vreemd dat 2 van de 6 stoelen dat probleem hebben en hebben de zelfde kleur blauw.
Maar ik heb voor 2.5 jaar terug al gemeld toen vielen het net buiten de garantie . Wij zijn al 40 jaar klant van jullie dan verwacht je toch dat je netjes behandeld wordt maar willen heel graag maar een goede service zijn jullie niet thuis, wij zijn heel teleurgesteld.

Te veel om op te noemen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemiddag familie Joosten, u heeft vandaag contact gehad met dhr. Jansen. Deze heeft u uit coulance een korting aangeboden op een nieuwe aankoop van 6 stoelen. Zoals besproken vallen de stoelen... Goedemiddag familie Joosten, u heeft vandaag contact gehad met dhr. Jansen. Deze heeft u uit coulance een korting aangeboden op een nieuwe aankoop van 6 stoelen. Zoals besproken vallen de stoelen helaas niet meer in de CBW garantie. Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet geheel tevreden bent met deze oplossing. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.