Advies
Communicatie

Tinneveld

Mooi bedrijf veel keuze klantvriendelijk

Geen verbeterpunten

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor de 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je klantvriendelijk bent geholpen door onze collega's. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team... Hartelijk dank voor de 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je klantvriendelijk bent geholpen door onze collega's. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Fam whien

Vriendelijke goede behulpzame advies en duidelijke communicatie .. denk mee met de wensen . Ps lekkere koffie ook 😊 ..

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi familie Whien, super om te horen dat jullie vriendelijk en goed geholpen zijn door onze collega's. En fijn dat de koffie ook goed bevallen is 😉 Veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubel(s)!... Hi familie Whien, super om te horen dat jullie vriendelijk en goed geholpen zijn door onze collega's. En fijn dat de koffie ook goed bevallen is 😉 Veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubel(s)! Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Wullems

Zeer kundig slaapadvies! Verkoopster nam alle tijd. Heeft ons echt goed meegenomen in het nemen van de juiste keuze. Dank!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je 5-sterrenreview! Super om te horen dat je uitgebreid en deskundig geholpen bent. We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Marjon Damen

Vandaag geholpen door Carla. Wat een topper. Eerlijk advies, meedenkend en oprecht geïnteresseerd!
Dank je wel Carla voor je tijd en inspiratie!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Marjon, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega Carla je zo goed heeft geadviseerd. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels! Vriendelijke groet, Jansen... Hi Marjon, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega Carla je zo goed heeft geadviseerd. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Heerholtz

Kopen hier al jaren onze spullen en altijd goeie kwaliteit!

niks

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat jullie trouwe klant zijn en tevreden zijn over de kwaliteit. We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat jullie trouwe klant zijn en tevreden zijn over de kwaliteit. We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen

Jansen

We zijn erg goed geholpen door Hans, hij is zeer vriendelijk en professioneel

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke bedankt voor jullie mooie woorden! Het doet ons goed te horen dat jullie zo vriendelijk en professioneel geholpen zijn door Hans in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Schellekens

Sinds kort hebben wij een prachtige nieuwe keuken, gekocht bij en geplaatst door Jansen Totaal Wonen. Wij zijn erg blij en tevreden met onze nieuwe keuken. Enorm geholpen met het uitkiezen en maken... Sinds kort hebben wij een prachtige nieuwe keuken, gekocht bij en geplaatst door Jansen Totaal Wonen. Wij zijn erg blij en tevreden met onze nieuwe keuken. Enorm geholpen met het uitkiezen en maken van een nieuwe opstelling. Klantvriendelijk en een luisterend oor naar wat onze behoefte was. Kortom wij kunnen Jansen Totaal wonen aanraden voor een nieuwe keuken.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat jullie klantvriendelijk en aandachtig geholpen zijn bij het kiezen van een nieuwe keuken. Heel veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke... Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat jullie klantvriendelijk en aandachtig geholpen zijn bij het kiezen van een nieuwe keuken. Heel veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Karin van Boekel

Fantastisch geholpen door Antoine bij het uitkiezen van onze nieuwe keuken! Helder duidelijk advies, waarbij we samen stap voor stap tot het eindplaatje kwamen. Alle opties werden hierbij getoond en... Fantastisch geholpen door Antoine bij het uitkiezen van onze nieuwe keuken! Helder duidelijk advies, waarbij we samen stap voor stap tot het eindplaatje kwamen. Alle opties werden hierbij getoond en toegelicht, zodat je ook echt het gevoel hebt een weloverwogen keuze te kunnen nemen. Kortom, echt een aanrader!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je goede ervaring Karin! Heel fijn dat jullie stap voor stap zijn geholpen door onze keukenadviseur Antoine en dat alle opties uitgebreid zijn getoond en toegelicht. Wij... Bedankt voor het delen van je goede ervaring Karin! Heel fijn dat jullie stap voor stap zijn geholpen door onze keukenadviseur Antoine en dat alle opties uitgebreid zijn getoond en toegelicht. Wij wensen jullie alvast heel veel plezier met jullie nieuwe keuken. Mocht er iets zijn in de toekomst, weten jullie ons te vinden. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Kees Lusing

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons Kees! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Harry Van Der Veen

Wij komen er al 20 jaar met veel plezier! En kopen hier graag onze meubels, uitstekende service en fijne mensen, echt een familie bedrijf

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat geweldig om te horen dat jullie al 20 jaar trouwe klanten zijn van Jansen Totaal Wonen. Super dat jullie hier nog altijd graag jullie meubels kopen. Tot de volgende keer weer bij Jansen Totaal... Wat geweldig om te horen dat jullie al 20 jaar trouwe klanten zijn van Jansen Totaal Wonen. Super dat jullie hier nog altijd graag jullie meubels kopen. Tot de volgende keer weer bij Jansen Totaal Wonen.