Advies
Communicatie

Ellen van der Wiel

Prachtige showroom en een super fijne en Professionele service van Naomi!!!

Totaal niet!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview Ellen! Fijn om te horen dat onze collega Naomi je prettig en professioneel geholpen heeft. We hopen je snel weer te verwelkomen in onze winkel!... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview Ellen! Fijn om te horen dat onze collega Naomi je prettig en professioneel geholpen heeft. We hopen je snel weer te verwelkomen in onze winkel! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Ebus

Uitstekend

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor je mooie review! We hopen je snel weer terug te zien in onze winkel. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Betsie Fransen & John van der Borg

De wijze waarop Jeroen ons heeft geadviseerd heeft ons geholpen onze keuze te maken. Het resultaat? Een mooie comfortabele stoel met uitstraling die prachtig in ons interieur past.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Betsie en John, hartelijk dank voor jullie mooie complimenten aan onze collega Jeroen en de 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat jullie na deskundig advies door Jeroen een keuze hebben kunnen... Hi Betsie en John, hartelijk dank voor jullie mooie complimenten aan onze collega Jeroen en de 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat jullie na deskundig advies door Jeroen een keuze hebben kunnen maken voor een nieuwe comfortabele stoel. Veel woonplezier gewenst! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

M Menkveld

Prima service bij de aankoop van een eetkamerset. Prettige benadering door adviseuse Sylvie Willemsen : attent, vriendelijk , deskundig maar vooral niet te opdringerig. We gaan nu ook maar de rest... Prima service bij de aankoop van een eetkamerset. Prettige benadering door adviseuse Sylvie Willemsen : attent, vriendelijk , deskundig maar vooral niet te opdringerig. We gaan nu ook maar de rest van het huis aanpassen met een nieuw bankstel en nieuwe gordijnen. Hopen dat Sylvie weer beschikbaar is....

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemorgen Marian, hartelijk dank voor je mooie woorden aan onze collega Sylvie. Fijn dat jullie zo deskundig geholpen zijn en geslaagd zijn voor jullie nieuwe eetkamerset. Ook de volgende keer... Goedemorgen Marian, hartelijk dank voor je mooie woorden aan onze collega Sylvie. Fijn dat jullie zo deskundig geholpen zijn en geslaagd zijn voor jullie nieuwe eetkamerset. Ook de volgende keer staan we weer graag voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen.

Marian Menkveld

Wij zijn heel goed geadviseerd bij de aankoop van onze nieuwe eethoek door verkoopster Sylvie Willemsen . Goed en eerlijk advies! Niet opdringerig maar eerlijk advies op maat . Marian Menkveld .

W leensen

Super goed geholpen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van je ervaring! Wij horen graag wat de precieze reden is voor het niet aanbevelen van ons bedrijf. De review zelf zien wij als heel positief, dus we horen graag... Goedemiddag, bedankt voor het delen van je ervaring! Wij horen graag wat de precieze reden is voor het niet aanbevelen van ons bedrijf. De review zelf zien wij als heel positief, dus we horen graag wat we nog kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Arend

De aankoop van de keuken ging goed en de installatie in eerste instantie ook. Tot zover waren we tevreden. Aantal kastjes pasten niet helemaal (wat ook deels door onszelf komt) en toen begon de... De aankoop van de keuken ging goed en de installatie in eerste instantie ook. Tot zover waren we tevreden. Aantal kastjes pasten niet helemaal (wat ook deels door onszelf komt) en toen begon de ellende. We zijn nu 2,5 maand verder en er is nog geen oplossing. Ik moet continu er zelf achter aan bellen, medewerker gaat weken op vakantie zonder overdracht naar collega, ik word niet terug gebeld na meerdere beloftes van wel. De nazorg is dra-ma-tisch. Als de keuken eenmaal is verkocht ben je blijkbaar niet meer interessant voor ze.

Nazorg aanzienlijk verbeteren

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Goedemiddag, wat onwijs vervelend om te horen dat er tot op heden nog geen passende oplossing is gevonden voor jullie probleem! Hiervoor onze oprechte excuses! Emiel heeft direct per mail contact... Goedemiddag, wat onwijs vervelend om te horen dat er tot op heden nog geen passende oplossing is gevonden voor jullie probleem! Hiervoor onze oprechte excuses! Emiel heeft direct per mail contact opgenomen en ook zijn rechtstreekse telefoonnummer achtergelaten. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Karina Rowland-Jones-Berfelo

Vriendelijke benadering, deskundig advies, product kennis, meedenken en veel geduld.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi Karina, bedankt voor je mooie 5-sterren review. Super om te horen dat je vriendelijk geholpen bent en deskundig advies hebt gekregen van onze collega. Veel woonplezier van je nieuwe meubels! We... Hi Karina, bedankt voor je mooie 5-sterren review. Super om te horen dat je vriendelijk geholpen bent en deskundig advies hebt gekregen van onze collega. Veel woonplezier van je nieuwe meubels! We hopen je snel weer in onze winkel te ontvangen. Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen

Yvonne

Prettig geholpen door Carla

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartstikke bedankt voor jullie mooie review namens het team van Jansen Totaal Wonen.

Velzen

Wij hebben vanmiddag een ledikant met toebehoren gekocht waarbij wij zeer vakkundig zijn geholpen door Marjo.
Een goede uitleg over de matrassen gehad waarbij er ook werd gekeken of de ligging van ons goed was. Plus een goede uitleg en advies over de bedbodems. Een grapje tussendoor kortom; het was gezellig winkelen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat wij de juiste keuze hebben genomen.
Met vr. gr. Fam. Velzen

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hi familie Velzen, bedankt voor jullie mooie 5-sterren review! Fijn om te horen dat jullie goed geholpen zijn door onze collega Marjo en hierdoor de juiste keuze voor een nieuw ledikant hebben... Hi familie Velzen, bedankt voor jullie mooie 5-sterren review! Fijn om te horen dat jullie goed geholpen zijn door onze collega Marjo en hierdoor de juiste keuze voor een nieuw ledikant hebben kunnen maken. Veel plezier van jullie aankoop! Vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen