Advies
Communicatie

Richard Verhart

Altijd goed. Wij hebben al zoveel gekocht bij Jansen Totaal Wonen en iedere keer tot volle tevredenheid. Als er een probleem is, wordt het goed opgelost. Vorige week hebben we een bankstel gekocht... Altijd goed. Wij hebben al zoveel gekocht bij Jansen Totaal Wonen en iedere keer tot volle tevredenheid. Als er een probleem is, wordt het goed opgelost. Vorige week hebben we een bankstel gekocht en we werden heel prettig en goed geadviseerd door Sylvie. Top zaak met een ruim en divers assortiment.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Richard, wat geweldig om te lezen dat jullie trouwe klanten zijn van Jansen Totaal Wonen en dat jullie altijd slagen in onze winkel. Ook in de toekomst staan wij voor jullie klaar. Wij wensen jullie... Richard, wat geweldig om te lezen dat jullie trouwe klanten zijn van Jansen Totaal Wonen en dat jullie altijd slagen in onze winkel. Ook in de toekomst staan wij voor jullie klaar. Wij wensen jullie alvast heel veel zitplezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, team Jansen Totaal Wonen.

Gerritsen

Zeer positief ( Pronto Huissen), fijn advies en ook goede service

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor deze mooie review!

van der Waall

Uitstekend

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor je mooie 5 sterren review! Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Coen Groenen

Goed, vriendelijk en duidelijk geholpen

Heel goed geholpen door Naomi. Komt met goede adviezen en neemt alle tijd voor je.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat een mooie complimenten over onze collega Naomi! Het doet ons goed te lezen dat jullie vriendelijk en duidelijk zijn geholpen in onze winkel. Tot de volgende keer bij Jansen Totaal Wonen.

Mw Knol

Goede kwaliteit, gastvrij en goede service

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor deze mooie 5 sterren review en vriendelijke woorden over onze kwaliteit, gastvrijheid en service. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Fonteijn

We waren zonder afspraak was geen probleem We kregen een kopje koffie.En werden correct en deskundig geholpen

Ga zo door

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat super dat jullie deskundig zijn geholpen in onze winkel! Ook de volgende keer staat de koffie weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Kersten

Zeer goed

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring Grietje! Als we nog iets kunnen verbeteren, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Nijenhuis

Zoals vele jaren gewoon goed😀

Geen.

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Wat leuk om te horen dat je onze woonwinkel al vaker bezocht hebt door de jaren heen en nog steeds tevreden bent! Daar doen wij het voor. Hartelijk dank voor de mooie review namens Jansen Totaal... Wat leuk om te horen dat je onze woonwinkel al vaker bezocht hebt door de jaren heen en nog steeds tevreden bent! Daar doen wij het voor. Hartelijk dank voor de mooie review namens Jansen Totaal Wonen en tot de volgende keer!

Timmermans

Prettige medewerkers goede adviezen

Aftersales nog afwachten

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! We vinden het fijn om te lezen dat ons advies goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Jansen Totaal Wonen.

Inge B

Mooie designbanken gekocht en goed geholpen door Jeroen!

Reactie Jansen Totaal Wonen:

Super om te lezen dat je zo goed bent geholpen door Jeroen bij de aankoop van je design banken. Heel veel woonplezier gewenst namens Jansen Totaal Wonen.