Jansa

Rene

Communicatie blijft slecht. Meerdere keren zelf contact moeten opnemen voordat een afspraak voor plaatsing werd gemaakt. Wel een prachtig luifel (model LED Amsterdam) maar de kwaliteit van de...

Verbeter de communicatie. Als ik had geweten dat de klantenservice zo slecht was, had ik waarschijnlijk niet bij Jansa een luifel gekocht.
Verbeter de kwaliteit van de LED luifels, de elektra onderdelen zijn ronduit slecht.

Reactie Jansa:

Door persoonlijke omstandigheden zin wij de afgelopen tijd wat lastige bereikbaar geweest. Deze situatie is nu opgelost en zijn wij weer als vanouds bereikbaar.
Voor wat betreft uw storing aan de LED luifel hebben wij nu aanpassingen aangebracht bij onze leverancier. De trafo's zijn zwaarder uitgerust waardoor dit issue is opgelost. Alle luifels die wij nu versturen hebben deze trafo in de doos.

De luifel is best mooi geworden. Hebben echter niet de installatie voorschriften gevolgd, dat zou eindigen in een luifel met een groene aanslag aan de randen. Verder zouden de instructies nog wel...

Veel keuze

Communicatie na aankoop verbeteren. De reclame van "vandaag besteld, morgen in huis" van de site verwijderen.

Reactie Jansa:

Door persoonlijke omstandigheden waren wij de afgelopen periode wat slechter bereikbaar. Deze situatie is nu weer opgelost. Wij zijn nu weer normaal bereikbaar.

Valthermond

Communicatie is niet het sterkste punt van dit bedrijf. Ik had een overkapping voor onze robot maaier besteld maar ik hoorde maar niets. Diverse whatsapp berichten gestuurd waar niet op gereageerd...

Verschuilen achter collega's

Betere communicatie

Camping Klein Zwitserland

In maart een luifel besteld en die is in juni nog steeds niet geleverd. Ik moet er steeds achteraan bellen. Van hun uit komt geen reactie.

astrid van meegdenburg

Prachtige luifel gekocht,met verlichting,geeft een veilig gevoel als ik savonds laat thuis kom,
wij zijn er echt heel blij mee!
bedankt voor de snelle service!

je wordt keurig geholpen
veel keus

Fam. M.D. de Jong

Super goede service en kwaliteit.
De luifel is na een logistiek probleem door de koerier, buiten de schuld on van Jansa, persoonlijk afgeleverd op ons adres door de firma Jansa.
Dit...

- Kwaliteit
- Service
- Communicatie
- Duidelijke website

L&B express Olen

Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk. Was zoals afgesproken. šŸ‘

Vakmanschap!

Waren iets na afgesproken datum.

ubink

Prima ervaring, betrouwbaar en ze denken met je mee. we vonden onze voordeurluifel achteraf iets te diep, ze komen de luifel op locatie inkorten.

prijs/kwaliteitsverhouding en klantvriendelijk

het assortiment zou iets dieper mogen zijn, de modellen zijn vaak niet in meerdere afmetingen te verkrijgen.

N. de Brandt

We zijn heel tevrede met de deurluifel type Amsterdam en het bedrijf Jansa, onze beoordeling is 9,5

Nette monteur ,vakkundig gemonteerd en gaf goede onderhoud tips.

De communicatie tussen verkoop en montage !

Annet en Anton

Zeer goede kwaliteit van het product. Een deurluifel.

De afdekdopjes ontbraken, deze zouden nageleverd worden. Dit is helaas niet gebeurt.