Heeft u de communicatie omtrent planning en uitvoering als duidelijk ervaren?
7.8/10
Is er adequaat gereageerd op eventuele opleverpunten?
7.6/10
Wat vindt u van de klantvriendelijkheid van onze medewerkers in de showroom?
Wat vindt u van de klantvriendelijkheid van onze tegelzetters?

Rene

Positief. Corona maakte het bezoeken wel lastiger, maar de medewerkers bleven klantgericht. Goede afstemming met de levering en het leggen van de tegels.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Heel goed. Goede tegelleggers: mannen die hun vak verstaan. Goed kunnen afstemmen hoe de tegels het beste konden worden gelegd. De tegels komen goed tot hun recht. We krijgen complimenten over de... Heel goed. Goede tegelleggers: mannen die hun vak verstaan. Goed kunnen afstemmen hoe de tegels het beste konden worden gelegd. De tegels komen goed tot hun recht. We krijgen complimenten over de kwaliteit van het leggen. En onze keuze voor de tegels (80 x 80).

Vindt u het prettig dat onze uitvoerder de vloer persoonlijk heeft opgeleverd?

Zeker: voor een grote zaak als Jan Groen is het positief opvallend dat het klantcontact heel kort en effectief is.

D.mutlu

speeltuin Bankaplein

Super vriendelijk en enorm gul. Zij hebben ons bij speeltuin Bankaplein geholpen met sponsoring voor het maken van 2 mozaiekbanken. Dat verliep heel goed! En wij zijn superblij met het resultaat!

Wat vindt u van het eindresultaat?

Wij zijn super tevreden , ziet er erg goed uit!

nvt

Lenny

Dankzij mijn aannemer ok

Nvt

Van Dam

yvette Toor

Geweldig

Wat vindt u van het eindresultaat?

Kan niet strakker, super!!!!

jazeker

Heel slecht... ik ben nog nooit in mijn hele leven zo slecht, respectloos en onbeschoft geholpen. Wij wonen niet dicht in de buurt, en voordat we kwamen hebben we even gebeld met de vraag of de... Heel slecht... ik ben nog nooit in mijn hele leven zo slecht, respectloos en onbeschoft geholpen. Wij wonen niet dicht in de buurt, en voordat we kwamen hebben we even gebeld met de vraag of de tegels die we graag als tegelmonster willen lenen of dat ook kon. Super vriendelijk geholpen aan de lijn, en daar was niet veel aan op te merken. We hebben expres specifiek naar de tegels gevraagd die we wilde lenen, en wij kregen als antwoord: dat dat geen probleem was en dat dat kan.
De volgende dag zijn we naar de winkel gegaan. En vanaf moment 1 dat we de winkel binnen waren zijn we zo onvriendelijk geholpen echt is echt schaamtelijk voor het bedrijf.
Toen wij gingen vragen naar een van de tegels, werden wij geholpen alsof we dom waren. Die man die daar werkt; heeft ons zo respectloos behandeld en liet ons zo dom voelen. Na dat gesprek waren we er al klaar mee. En we liepen weg en de ogen werden gewoon gerold toen we weg liepen. Dat zei een man later tegen ons.
De andere tegel die aan de budget kan lag hebben we wel mee mogen nemen, en zijn we wel vriendelijke geholpen.
De tweede keer dat we kwamen om even tegel terug te brengen en nog even te kijken naar tegels, was het weer raak. Weer onbeschoft onklantvriendelijk en respectloos... Dan denk je bij jezelf ook: het is het proberen in deze zaak niet eens waard.
Als ik iedereen een advies mag geven: dit is echt een hele slechte zaak ga naar een zaak waar je aardig en respectvol wordt geholpen. Want dat kennen ze hier echt niet.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Heel slecht ik snap niet dat mensen hier nog positieve dingen over kunnen vertellen...

Vindt u het prettig dat onze uitvoerder de vloer persoonlijk heeft opgeleverd?

Is niet van toepassing. Maar als ik mensen een advies mag geven ga naar een tegelboer waar je gewoon vriendelijk en respectvol wordt behandeld..

A.C. 't Hoen

Slecht. we zijn voor vloertegels gaan kijken. We hebben in de budgethal mooie tegels gevonden. We zijn naar de info balie gegaan om na te vragen of de tegels gelegd konden worden. Het antwoord was... Slecht. we zijn voor vloertegels gaan kijken. We hebben in de budgethal mooie tegels gevonden. We zijn naar de info balie gegaan om na te vragen of de tegels gelegd konden worden. Het antwoord was dat je minstens 36 m2 moest afnemen. Geen probleem wij moesten 78 m2 hebben. Vervolgens werd meegedeeld dat de tegels uit de budgethal niet gelegd werden alleen uit de duurdere hal. Wij begrijpen hieruit dat mensen di wat minder kunnen uitgeven het zelf maar moeten uitzoeken. Die tegels hoeven blijkbaar niet gelegd te worden. De tegels die wij wilden hebben kwamen op € 3.100,-. Jammer
we gaan ons geld wel elders uitgeven.

waardeloze dienstverlening

Vindt u het prettig dat onze uitvoerder de vloer persoonlijk heeft opgeleverd?

dit is allemaal niet van toepassing. Wij kopen onze tegels wel elders waar klanten met wat minder geld ook geholpen worden.

Heb 45min staan wachten bij het afhalen van 2 kleine doosjes tegels! Het personeel schiet absoluut niet op!

osacr van groot battave

Vriendelijk personeel. neemt echt de tijd