Heeft u de communicatie omtrent planning en uitvoering als duidelijk ervaren?
7.6/10
Is er adequaat gereageerd op eventuele opleverpunten?
Wat vindt u van de klantvriendelijkheid van onze medewerkers in de showroom?
Wat vindt u van de klantvriendelijkheid van onze tegelzetters?
7.8/10

Podotherapie MB Voorschoten

Prima winkel en ontzettend aardige medewerkers

prima

top

B Jansen

Ontzettend slechte service

Resultaat slecht, tegels niet zoals in de winkel, 6 tegels kwamen gebroken aan

Vindt u het prettig dat onze uitvoerder de vloer persoonlijk heeft opgeleverd?

N.v.t, godzijdank die service niet bij jullie afgenomen

van Doeland

Niet best. Wij zijn bij Jan Groen geweest in het kader van een nieuwbouwwoning voor het uitkiezen van tegels voor het sanitair. Er zijn beperkte mogelijkheden in tegels die gekozen kunnen worden... Niet best. Wij zijn bij Jan Groen geweest in het kader van een nieuwbouwwoning voor het uitkiezen van tegels voor het sanitair. Er zijn beperkte mogelijkheden in tegels die gekozen kunnen worden door klanten met een nieuwbouwwoning en deze keuzes zijn allemaal behoorlijk duur. Het argument dat wordt gegeven is dat de tegels langdurig in het assortiment moeten blijven. Wij vinden dit helemaal geen valide argument.

Er wordt duidelijk geprobeerd meer te verdienen aan klanten met een nieuwbouwwoning. Het zou zeker mogelijk moeten zijn om ook goedkopere tegels standaard in het assortiment aan te houden voor nieuwbouwprojecten. Nu ontstaat de situatie dat de standaard tegel die wordt aangeboden in de nieuwbouwprojecten, niet voldoet voor een moderne badkamer. De alternatieven zijn vervolgens allemaal erg prijzig.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Niet naar tevredenheid. Wij zijn slecht geïnformeerd over de voegkleuren. Er is geadviseerd om de donkere vloertegels die ook op één van de muren zijn geplaatst met dezelfde voegkleur te voegen als... Niet naar tevredenheid. Wij zijn slecht geïnformeerd over de voegkleuren. Er is geadviseerd om de donkere vloertegels die ook op één van de muren zijn geplaatst met dezelfde voegkleur te voegen als de witte tegels op de andere muren. Dit zou een rustig resultaat geven. Doordat de muren blijkbaar niet op hetzelfde moment zijn gevoegd, vallen de voegkleuren door de hoeveelheid vocht die is gebruikt anders uit. Dit heeft een lelijk resultaat gegeven. Beter hadden de donkere vloertegels op de muur met een donkere voeg van de vloer gevoegd en de witte tegels met een daarbij gekozen voeg.

Vindt u het prettig dat onze uitvoerder de vloer persoonlijk heeft opgeleverd?

Aangezien wij bij Jan Groen geweest zijn voor tegelkeuze in het kader van een nieuwbouwwoning, zijn de hier bovenstaande vragen voor ons niet van toepassing. Wij hebben geen tegelzetters gezien... Aangezien wij bij Jan Groen geweest zijn voor tegelkeuze in het kader van een nieuwbouwwoning, zijn de hier bovenstaande vragen voor ons niet van toepassing. Wij hebben geen tegelzetters gezien omdat de badkamer bij oplevering klaar was. Ook met planning en het Vloer Compleet concept hebben wij niets te maken gehad.
Wat betreft de klantvriendelijkheid. Dit is wisselend. Wij hebben hele vriendelijke meedenkende medewerkers getroffen maar dit gold niet voor iedereen.
Wij waren niet tevreden met het eindresultaat. Hier is niets mee gedaan.

Artem

Unreliable service and (almost) no customer care provided

Wat vindt u van het eindresultaat?

Currently, my order is being delayed for 10 days and no one informed me about this delay upfront. At the time of the order, I was not informed that I can not cancel my order nor return the tiles... Currently, my order is being delayed for 10 days and no one informed me about this delay upfront. At the time of the order, I was not informed that I can not cancel my order nor return the tiles even if they are delayed. What is the worst, Jan Groen does not commit to any delivery timeframes despite their comercial promise availble on the website to deliver orders within 1 to 4 weeks.

Vindt u het prettig dat onze uitvoerder de vloer persoonlijk heeft opgeleverd?

At this point, it does not really matter

Rene

Positief. Corona maakte het bezoeken wel lastiger, maar de medewerkers bleven klantgericht. Goede afstemming met de levering en het leggen van de tegels.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Heel goed. Goede tegelleggers: mannen die hun vak verstaan. Goed kunnen afstemmen hoe de tegels het beste konden worden gelegd. De tegels komen goed tot hun recht. We krijgen complimenten over de... Heel goed. Goede tegelleggers: mannen die hun vak verstaan. Goed kunnen afstemmen hoe de tegels het beste konden worden gelegd. De tegels komen goed tot hun recht. We krijgen complimenten over de kwaliteit van het leggen. En onze keuze voor de tegels (80 x 80).

Vindt u het prettig dat onze uitvoerder de vloer persoonlijk heeft opgeleverd?

Zeker: voor een grote zaak als Jan Groen is het positief opvallend dat het klantcontact heel kort en effectief is.

D.mutlu

speeltuin Bankaplein

Super vriendelijk en enorm gul. Zij hebben ons bij speeltuin Bankaplein geholpen met sponsoring voor het maken van 2 mozaiekbanken. Dat verliep heel goed! En wij zijn superblij met het resultaat!

Wat vindt u van het eindresultaat?

Wij zijn super tevreden , ziet er erg goed uit!

nvt

Lenny

Dankzij mijn aannemer ok

Nvt

Van Dam

yvette Toor

Geweldig

Wat vindt u van het eindresultaat?

Kan niet strakker, super!!!!

jazeker