Klantenservice

Luc Dierckx

Leuke mensen , snel en juist

Beste Luc,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Hugo

Beste Wim,

salih aldeniz

Beste Salih,

B.J. Eerhart

Website duidelijk, bestellen makkelijk, en via vervoerder keuze wanneer het werd bezorgd. hieronder staat zou u aanbevelen, ik zeg nee, omdat ik nooit iets of iemand aanbeveel, staat los van de... Website duidelijk, bestellen makkelijk, en via vervoerder keuze wanneer het werd bezorgd. hieronder staat zou u aanbevelen, ik zeg nee, omdat ik nooit iets of iemand aanbeveel, staat los van de waardering van Jan.

Beste Eerhart,

Eddy

Redelijk positief, 56 platen Pir besteld met tand en groef. Verkeerde platen geleverd, de rechte variant…. Na tel. contact besloten deze te houden met paar tientjes compensatie ivm benodigde extra... Redelijk positief, 56 platen Pir besteld met tand en groef. Verkeerde platen geleverd, de rechte variant…. Na tel. contact besloten deze te houden met paar tientjes compensatie ivm benodigde extra lijm. Maar dit had uiteraard makkelijk voorkomen kunnen worden door een snelle controle voor verzending.

Beste Eddy,

Harry Wolterink

Snelle en goede service. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Beste Harry,

Mark Schuurmans

Top service, datum ingepland zelf om af te halen tijdens bestelling. dit kwam mij echter niet meer uit door omstandigheden. na telefonisch contact kon dit meteen aangepast worden. alles stond netjes... Top service, datum ingepland zelf om af te halen tijdens bestelling. dit kwam mij echter niet meer uit door omstandigheden. na telefonisch contact kon dit meteen aangepast worden. alles stond netjes klaar , ophalen en wegwezen.

Beste Mark,

Vincent De bruin

Snelle levering ik kon het ophalen en dat ging helemaal prima.

Beste Vincent,