Klantenservice

thijs

Zeer fijn

Beste Thijs,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Bauke Grossoo

Prima geregeld, had wel mazzel dat ik geen 3 meter van de gipsplaat nodig had, want de punten waren allemaal beschadigd

Beste Bauke,

Marcel Rijs

Prima en snelle en nette levering. De chauffeur belde onderweg nog even voor de levertijd. Klopte precies.

Beste Marcel,

Rini Godschalk

Prima heb goede ervaring

Beste Rini,

meneer van den heuvel

Zeer nette levering, aardige behulpzame mensen. ze hebben de tijd voor je. Producten van prima kwaliteit.

Beste van den Heuvel,

Tirian Schouten

Gevonden via internet. En de site is makkelijk hij rekent de m2 uit en bestellen maar, betalen en op tijd afgeleverd. Top

Beste Tirian,

Berto Slingerland

Bestelling goed en netjes afgeleverd prima producten

Beste Berto,

Particulier

Alles keurig geregeld. Goede prijsverhouding

Beste,

Luc Dierckx

Leuke mensen , snel en juist

Beste Luc,

Hugo