Klantenservice

Ad Rem Invest

Alles vlot verlopen

Beste Ad,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Jan Dekker

Komen alle afspraken na

Beste Jan,

René van den Berg

Gekregen wat ik besteld heb.
Levering snel en netjes.

Beste Raimond,

Sonja Hillebrand

Beste Sonja,

Henny Dommerholt

Hoi Jan de Isolaieman ik heb nog een krediet rekening bij u open staan wanneer wordt dit terug gestort op mijn rekening .vriendelijke groet henny
het materiaal reeds grotendeels verwerk fijn...
het materiaal reeds grotendeels verwerk fijn materiaal geleverd ,zker voor herhalling vatbaar bij en volgende klus .gr Henny

Beste Henny,
Bedankt voor uw review.
Wij streven ernaar om retouren en credits binnen 10 werkdagen te behandelen, wellicht dat u het eerdaags zult ontvangen.
We hopen u nog eens terug te...
Beste Henny,
Bedankt voor uw review.
We hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Bert Griffioen

Makelijk te bestellen, duidelijke website, ook duidelijk welke toebehoren er nodig zijn, duidelijke hulp montage filmpjes voor de niet dagelijkse doe het zelfer. Netjes afgeleverd met vermelding van... Makelijk te bestellen, duidelijke website, ook duidelijk welke toebehoren er nodig zijn, duidelijke hulp montage filmpjes voor de niet dagelijkse doe het zelfer. Netjes afgeleverd met vermelding van tijdstip, nette transporteur.

Beste Bart,

thijs

Zeer fijn

Beste Thijs,

Bauke Grossoo

Prima geregeld, had wel mazzel dat ik geen 3 meter van de gipsplaat nodig had, want de punten waren allemaal beschadigd

Beste Bauke,