Klantenservice

Johan Schrauwen

Uitstekend

Beste Johan,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Ronald Vervoort

Al meerde gekocht snelle en zeer vlotte levering !

Beste Ronald,

Tim Godijk

Beste Tim,

r Bodewitz

Beschadigde platen

Beste r,

Thomas Koppen

2 bestellingen gedaan waarvan 1 op 6 Mei bestelling geannuleerd, Bedrag zou binnen 10 werkdagen terug op de rekening staan. We zijn nu 21 dagen verder en nog steeds geen geld terug gekregen. Andere... 2 bestellingen gedaan waarvan 1 op 6 Mei bestelling geannuleerd, Bedrag zou binnen 10 werkdagen terug op de rekening staan. We zijn nu 21 dagen verder en nog steeds geen geld terug gekregen. Andere bestelling werd keurig geleverd op de afgesproken plek.

Beste Thomas,
Bedankt voor uw review.
Wij streven ernaar om retouren en credits binnen 10 werkdagen te behandelen, ik maak voor u een aantekening dat dit zsm wordt opgepakt.
We hopen u...
Beste Thomas,

J.R. Pereira

Jammer dat ik de geen pirgips platen kreeg.

Beste Gino,
Beste Gino,
Bedankt voor uw review.
We hebben meermaals contact met u gehad omtrent uw bestelling omdat u ervan overtuigd bent het verkeerde geleverd te hebben gekregen, wij zijn zo spoedig mogelijk van start gegaan om dit voor u op te lossen. Helaas kwamen wij erachter dat u precies gekregen heeft wat u besteld had na meerdere malen gemaild en gebeld te hebben, waarna u er nog heel zeker van was dit verkeerd was gegaan.
Wij hebben ons uiterste best voor u gedaan.

Maurice Mouwen

Katia Peeters

Had beter gekund

Beste Katia,
Bedankt voor uw review.
Ook hier hebben we al mail contact over gehad en veteld dat hoe het precies in elkaar stak. Jammer dat dit zo moest lopen.
We hopen u nog eens terug...
Beste Katia,

Ana Oliveira

Plaques osb reçus plusieurs plaques sont cassés avec les sangles lors du transport très déçue

Beste Ana,
Bedankt voor uw review.
Wat spijtig om te horen dat het product niet voldoet aan uw verwachtingen.
We zien dat hier door u nog geen contact voor is opgenomen. U kunt ons...
Beste Ana,
Bedankt voor uw review.
Wat spijtig om te horen dat het product niet voldoet aan uw verwachtingen.
We zien dat hier door u nog geen contact voor is opgenomen. U kunt ons mailen via onderstaande mailadres:
‘Klantenservice@jandeisolatieman.nl’
Zo kunnen we samen kijken voor een passende oplossing.
Excuses voor het ongemak.
We hopen u nog eens terug te zien in de webshop of wellicht op locatie te Oss