Klantenservice

Rita Van Acker

Zeer gestresseerde en ambetante chauffeur, wilde de isolatie niet op mijn aanhanger laden die ik achter de auto had gezet. neen hij moest en zou ze in berm gooien. we hebben ze dan maar op de... Zeer gestresseerde en ambetante chauffeur, wilde de isolatie niet op mijn aanhanger laden die ik achter de auto had gezet. neen hij moest en zou ze in berm gooien. we hebben ze dan maar op de aanhanger geladen

Beste Rita,
Beste Rita,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te horen dat de levering niet voldoet aan uw wensen. Echter is hier geen contact met ons geweest zodat we een oplossing konden bieden.
Misschien kunnen we nog iets voor beteken door contact op te nemen met onze klantenservice.
U kunt ons mailen via ‘Klantenservice@jandeisolatieman.nl’ mocht er in de toekomst ooit nog een misverstand zijn.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
We hopen u nog eens terug te zien in de webshop of wellicht op locatie te Oss

Antonio

Top

Beste Antonio,
Bedankt voor uw review we hopen u nog eens terug te zien in onze webshop of wellicht te Oss.

Rob Bauer

Beste Rob,

Erik Bendien

Zeer klantvriendelijk. Vriendelijke en behulpzame bezorger.

Beste Erik,

Dave

Erg tevreden. Snel en netjes geleverd

Beste Dave,

Geert Leusman

Xeer tevreden op alle denkbare punten

Beste Geert,

Joren van Werven

Snelle levering, correct volgens de afspraken. jammer dat er schade was aan de platen die besteld heb.

Beste Joren,
Bedankt voor uw review.
Wat spijtig om te horen dat het product niet voldoet aan uw verwachtingen.
We zien dat hier door u nog geen contact voor is opgenomen. U kunt ons...
Beste Joren,
Bedankt voor uw review.
Wat spijtig om te horen dat het product niet voldoet aan uw verwachtingen.
We zien dat hier door u nog geen contact voor is opgenomen. U kunt ons mailen via onderstaande mailadres:
‘Klantenservice@jandeisolatieman.nl’ Zo kunnen we samen kijken voor een passende oplossing.
Excuses voor het ongemak.
We hopen u nog eens terug te zien in de webshop of wellicht op locatie te Oss

Michel Volmering

Snel geleverd

Beste Michel,

Johan Schrauwen

Uitstekend

Beste Johan,

Ronald Vervoort

Al meerde gekocht snelle en zeer vlotte levering !

Beste Ronald,