Wat vindt u van de presentatie in onze winkel?

Wat vindt u van het eindresultaat?

Advies over de beste verzorging van de vloer.

Rob Mooij

Goed. duidelijke afspraken die goed worden nagekomen

Wat vindt u van het eindresultaat?

Ja. Min puntje is de procedure voor het terugleveren van volle overbodige pakken. Dat gaat vanaf drie pakken. Ik had er precies drie over en zou deze dus terug hebben kunnen geven. Alleen, werd er... Ja. Min puntje is de procedure voor het terugleveren van volle overbodige pakken. Dat gaat vanaf drie pakken. Ik had er precies drie over en zou deze dus terug hebben kunnen geven. Alleen, werd er terecht opgemerkt, als er dan wat gebeurt zou ik geen reserve hebben. Ik moest ze dus alle drie houden voor het geval er iets met een enkele tegel zou gebeuren. Dat zijn voor mij een hoop overbodige kosten (drie pakken reserve voor die enkele tegel die kapot gaat) want drie pakken bewaren is overdreven. ik raad andere kopers dan ook aan om meer te bestellen dan nodig is, want dan is terug leveren en een pak bewaren wel mogelijk.

Ton van de Laar

Prima uitleg tijdens het verkooptraject, men neemt echt de tijd voor je. De after-sales, de service en begeleiding is verder uitstekend te noemen.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Momenteel heb ik geen verbeterpunten behalve dan dat tijdens de verkoop ook een flacon voor de schoonmaak van de vloer (waas) meegenomen had kunnen worden. Een klein detail, maar voor de rest prima!

Top

Madelene van Wandelen

Alles volgens afspraak en planning geregeld.

Geen.

Timothy van Helvoort

Onze algemene ervaring is zeer positief omdat alles compleet is en goed geregeld word door 1 partij.

Nvt

Plonie Bierman

Uitstekend

Burger VC 362693

Zeer tevreden

J.G. de Kleijn

Vriendelijk en deskundig geholpen in de showroom, ervaren tegelzetters. Ook fijn dat de rekening in 3 termijnen betaald kon worden.