Wat vindt u van de presentatie in onze winkel?

De ervaring met vloer compleet is erg goed, er wordt meegedacht als het anders loopt dan verwacht.

Het eindresultaat is fantastisch

Reactie Jan Groen Tegels:

Bedankt voor uw reactie! We zijn blij dat u zo tevreden bent met uw VloerCompleet!

Fam Bierman

Heel goed

Perfect

Reactie Jan Groen Tegels:

Hartelijk dank voor uw feedback!

Uitstekend

heel erg mooi

Petra

We zijn heel erg tevreden.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Het eindresultaat is heel erg goed!

Zeer goed

Goede ervaring!

Wat vindt u van het eindresultaat?

Plinten ook meteen aanleggen.

Rob Mentink

Goede verlichting bij de aankoop, een uitstekende vorm van meedenken over de mogelijkheden tijdens het opmeten, kwalitatief uitstekend gelegde vloertegels en een voortreffelijke afhandeling tijden... Goede verlichting bij de aankoop, een uitstekende vorm van meedenken over de mogelijkheden tijdens het opmeten, kwalitatief uitstekend gelegde vloertegels en een voortreffelijke afhandeling tijden het evaluatiebezoek.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Een enkele showroommedewerker had wat minder zin in ons omdat de eerste bespreking al door een ander gedaan was.
Degenen die ons als eerste en uiteindelijk heeft geholpen , deed dat...
Degenen die ons als eerste en uiteindelijk heeft geholpen , deed dat voortreffelijk.

R. Krooshof

Bijzonder goed

Slechte ervaring, na betaling valt de service weg. Weken gezeten met cement sluier, van kastje naar het muurtje gestuurd. Teveel tijd kwijt geraakt en slechte of zelfs geen communicatie gehad.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Communiceren en klanten tevreden houden en blijven adviseren zelfs NA betaling

Nergens anders onze tegel kunnen vinden, goed.

Nee