Wat vindt u van de presentatie in onze winkel?

osacr van groot battave

Vriendelijk personeel. neemt echt de tijd

Professioneel bedrijf gespecialiseerd in vloeren. Goede kwaliteit en service

Wat vindt u van het eindresultaat?

Prachtig. Al moesten we nog flink de vloer schoonmaken ivm voeg en cementsluier.

Reactie Jan Groen Tegels:

Bedankt voor uw opbouwende kritiek!

Goede en prettig voorlichting

Heel goed

Reactie Jan Groen Tegels:

Uw opmerkingen worden zeer op prijs gesteld!

Prima ervaring, men heeft zich gehouden aan datgene wat beloofd was.
Goed geholpen tijdens het uitzoeken en prima tips gekregen.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Prachtig, heb hele goede tegelzetters. gekregen die een enorme klus hebben geklaard in een week tijd.
Het eindresultaat is ontzettend mooi geworden. De mannen hebben heel hard gewerkt en allles keurig opgeruimd na afloop.

De vakman die mij later aanbevolen werd om de plinten te plaatsen heeft uitstekend werk gedaan.
Blij met deze vaklui die als ZZP-er werken.Ik

Reactie Jan Groen Tegels:

Bedankt voor uw fijne feedback, mevrouw Schotte!

Nico Collette factuurnummer F 0234745

Heel erg goed.

Wat vindt u van het eindresultaat?

Echt vakmanschap. Alles met elkaar was onze vloer 22m. lang! En de tegelzetter is helemaal recht gebleven!

Reactie Jan Groen Tegels:

Bedankt voor uw reactie. Veel woonplezier!

Manon van der Boon VC363593

Zeer goede ervaring! Ze waren duidelijk, behulpzaam en adviserend!

Geweldig!!! Echt vakwerk!
Mannen werken netjes en schoon!

Reactie Jan Groen Tegels:

Bedankt voor uw enthousiaste feedback! Een zonnestraal op een regenachtige dag ;-)

Positief; mooi assortiment en tegels zijn netjes gelegd. Service ook goed. Er was weinig tijd om de vloer te leggen en daar heeft Jan Groen goed over meegedacht.

Zeer tevreden.

Reactie Jan Groen Tegels:

Bedankt voor uw zeer positieve feedback!

Edward en Gonny Brans uit Brielle (VC 363048)

Wij zijn van A tot Z volledig geinformeerd, geadviseerd en begeleid inzake het VloerCompleet concept. Echt TOP!

Eindresultaat is uitstekend

Vloercompleet concept was in vier dagen uitgevoerd, terwijl 5 dagen de reguliere planning is.
Er wordt rekening met de klant gehouden dat niet 'over...
Eindresultaat is uitstekend

Er wordt rekening met de klant gehouden dat niet 'over het weekeinde heen' wordt gepland, maar binnen de week.

Reactie Jan Groen Tegels:

Uw reactie zou een vervelende dag weer leuk kunnen maken! Bedankt en geniet van uw nieuwe vloer!

Astrid Gobardhan

Heel goed

Heel tevreden

Reactie Jan Groen Tegels:

Bedankt! Veel plezier met uw nieuwe woning!

Prima service. Flinke stukken voorbeeld, waardoor je echt een beeld kon vormen bij de tegels. Personeel dat de tijd voor je neemt en meedenkt.

Wat vindt u van het eindresultaat?

We zijn er erg content mee, vloer is vakkundig gelegd en we vinden het persoonlijk erg mooie tegels.

Reactie Jan Groen Tegels:

Bedankt voor uw zeer positieve feedback!